شنبه 8 اردیبهشت 1403

ریپل به دنبال قاطعیت و وضوح در پرونده شکایت

در یک مصاحبه، اخیرا مدیر عامل شرکت بلاک چین «ریپل» برخی نظرات خود را در مورد روند پرونده شکایت از سوی SEC مطرح کرده است. وی اظهار داشت که آنها به دنبال مذاکره، قاطعیت و وضوح در پرونده هستند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از امب کریپتو، دادخواست کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) علیه آزمایشگاه های ریپل و دو نفر از اعضای آن از زمان طرح آن در ماه دسامبر، خبرساز بوده است. این تحول برای بسیاری تعجب آور بود، خصوصا از آنجا که بیشتر افراد در جامعه رمزارز، شکایت این رگولاتور را به عنوان یک حمله به کل صنعت رمزارز تلقی می کنند.


آشنایی با ارز دیجیتال ریپل (XRP)


احساسات تغییر نکرده است، با این حال، خوش بینی مربوط به این دادخواست در حال انجام قطعا بیشتر از حد انتظار رشد کرده است. در ماه دسامبر، بسیاری انتظار داشتند ریپل حجم معاملات و شرکای خود را از دست بدهد. در حالی که یک سری وقایع کوتاه بلافاصله پس از آن رخ داد، اما این شرکت از آن زمان در حال بهبودی بوده است و حتی به موفقیت هایی هم رسیده است.

چطور؟ خب، شاید بتوان ادعا کرد که شکایت SEC نیز خود در همین امر سهیم بوده است.

مورد فوق الذکر یکی از مباحثی بود که مدیر عامل ریپل، برد گارلینگهاوس طی مصاحبه اخیر خود به آن پرداخت. پس از پیروزی های کوچک در دادگاه، بحث های زیادی پیرامون روند دادرسی و نتیجه ایده آل وجود داشته است.

طبق گفته ی مدیر عامل ریپل:
«من فکر می کنم SEC در مورد حقایق اشتباه می کند، در قانون اشتباه می کند، و من فکر می کنم ایستادگی ما این را نشان می دهد.»

از نظر گارلینگهاوس، تصمیم قاضی مبنی بر اجازه به ریپل جهت دستیابی به ارتباطات داخلی SEC در مورد وضعیت بیت کوین و اتر «مهمترین نتیجه» بوده است، و افزود که انجام این کار می تواند شفافیت و وضوح بیشتری ایجاد کند.

در حقیقت، از نظر ریپل، وضوح بخشی از نتیجه ایده آلی است که متهمان از دادگاه تقاضا می کنند، با این وجود گارلینگهاوس نیز از این فرصت استفاده کرده و این واقعیت را برجسته می کند که قوانین در ایالات متحده هنوز در مورد این مسئله کاملا نامشخص است. وی در ادامه گفت که متهمان به دنبال مذاکره، قاطعیت و وضوح در پرونده هستند.

ریپل، طی چند ماه گذشته، این دادخواست را به عنوان یک داستان «ما در برابر آنها» نشان داده است، و این که این دادخواست یک حمله به کل صنعت رمزارز است.

با این وجود چطور چنین وضوح و شفافیتی حاصل می شود؟ گارلینگهاوس به بحث در مورد این دادخواست و دادن فرصت های اضافی برای تعامل با SEC به ریپل پرداخت.

وی افزود:
«ما یا باید به توافقی شفاف برسیم که این وضوح و قطعیت را فراهم کند، یا باید به قاضی اجازه دهیم که خود آن تصمیم را بگیرد.»

سرانجام، این مدیر همچنین با خوش بینی، به احتمال رسیدن کمک از سوی قانون پرداخت، به ویژه از آنجا که به عقیده وی روند تفکر SEC برای اعمال قانون کاملا ناکارآمد است.

کد خبر: 1400020709MGMMMF

مطالب مرتبط:

پایان رسمی همکاری ریپل و مانی گرام

ریپل به دنبال راه اندازی پلتفرم معاملاتی است

انتقالات خیره کننده XRP توسط ریپل و کوین بیس

ریپل اختلاف حقوقی خود را با یوتیوب حل و فصل کرد

ایجاد بلاک چین خصوصی ریپل برای ساخت CBDC

بیشتر بخوانید

SEC در برابر ریپل: مخالفت دادگاه با درخواست ریپل

کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) مجاز است از طریق درخواست ایجاد تفاهم نامه، به دریافت اسناد از صرافی های خارجی و شرکای تجاری...

SEC نماینده دارندگان XRP را به ترویج خشونت متهم کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، با انتشار یک یادداشت پاسخ قانونی دیگر، به مخالفت با دخالت دارندگان XRP در پرونده علیه...

SEC سخنان قاضی و نکات کلیدی را تحریف می کند

ریپل اخیرا در یک پاسخ کاملاً قاطع، یادداشتی را علیه درخواست SEC مبنی بر نادرست بودن دفاع «هشدار منصفانه» ریپل، منتشر کرد. این درخواست...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته