پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

SEC: رپیل از حد قانونی زیاده روی کرده است

SEC ریپل را به تعرض و زیاده روی متهم کرده و ادعا می کند که ریپل اسناد بیشتری را از حد قانونی درخواست کرده است. این آخرین تحول در پرونده شکایت رگولاتور علیه شرکت بلاک چین بوده است.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کریپتو بریفینگ، پیش از این دادگاه به ریپل اجازه دسترسی به اسناد مشخصی از کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) را داده بود.


آشنایی با ارز دیجیتال ریپل (XRP)


بر اساس این دستور، دادگاه SEC را به جستجوی ایمیل های مشخص برای ارائه اطلاعات ملزم می کرد. به طور خاص از SEC خواسته شد تا اطلاعات مربوط به سه ارز دیجیتال بیت کوین، اتریوم، و XRP را جستجو کند.

با این حال، SEC به دلیل اینکه ریپل به دنبال اطلاعاتی فراتر از تصمیم اولیه است، سعی کرده است از دسترسی ریپل به برخی اسناد جلوگیری کند.

SEC می گوید که ریپل لیست بلند بالایی از درخواست اسناد را ارائه کرده است، و بعضی از آنها همان ایمیل هایی بودند که SEC بر اساس تصمیم دادگاه نیازی به ارائه آنها نداشت.

به طور مشخص، ریپل از SEC درخواست جستجوی دستگاه های شخصی و مکاتبات کارمندان SEC را برای یافتن اطلاعات مربوط به پرونده کرد.

SEC به این نتیجه رسیده است که ریپل در تلاش است تا محدودیت های مربوط به حکم دادگاه را نادیده بگیرد و SEC را از طریق کشف و بررسی نامحدود اسناد خشمگین و گرفتار کند.

باید دید که آیا ادعاهای SEC در دادگاه قدرتمند خواهند بود یا دادگاه ها بار دیگر به نفع ریپل تصمیم خواهد گرفت.
ریپل حاضر به توافق نیست

از زمان انتشار ادعاهای SEC علیه ریپل در دسامبر سال 2020، ریپل از توافق با این رگولاتور خودداری کرده است. درعوض، هدف آن اعتراض به اتهامات SEC مبنی بر فروش مداوم توکن XRP به منزله عرضه اوراق بهادار ثبت نشده است.

در یکی دیگر از تحولات اخیر، SEC از دسترسی به سوابق بانکی کارمندان ریپل ممنوع شد، و این یک پیروزی جزئی برای شرکت رمزارز است.

با این حال، هر یک از طرفین به وضوح در موضع خود ایستاده اند، به این معنی که این پرونده به زودی حل و فصل نخواهد شد.

برآوردهای خوش بینانه حاکی از آن است که پرونده می تواند تا پایان سال 2021 به نتیجه برسد. برآوردهای کمتر خوش بینانه نشان می دهد که اگر هر دو طرف درخواست تجدید نظر کنند، پرونده در سال 2023 به پایان می رسد.

کد خبر: 1400020307MGMMMF

مطالب مرتبط:

پایان رسمی همکاری ریپل و مانی گرام

ریپل به دنبال راه اندازی پلتفرم معاملاتی است

انتقالات خیره کننده XRP توسط ریپل و کوین بیس

ریپل اختلاف حقوقی خود را با یوتیوب حل و فصل کرد

ایجاد بلاک چین خصوصی ریپل برای ساخت CBDC

بیشتر بخوانید

SEC در برابر ریپل: مخالفت دادگاه با درخواست ریپل

کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) مجاز است از طریق درخواست ایجاد تفاهم نامه، به دریافت اسناد از صرافی های خارجی و شرکای تجاری...

SEC نماینده دارندگان XRP را به ترویج خشونت متهم کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، با انتشار یک یادداشت پاسخ قانونی دیگر، به مخالفت با دخالت دارندگان XRP در پرونده علیه...

SEC سخنان قاضی و نکات کلیدی را تحریف می کند

ریپل اخیرا در یک پاسخ کاملاً قاطع، یادداشتی را علیه درخواست SEC مبنی بر نادرست بودن دفاع «هشدار منصفانه» ریپل، منتشر کرد. این درخواست...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته