شنبه 1 اردیبهشت 1403

راه اندازی سرویس پرداخت رمزارزی پی پال

پی پال به زودی اعلام خواهد کرد که به مشتریان ساکن ایالات متحده اجازه می دهد از دارایی های رمزارز خود برای پرداخت به میلیون ها بازرگان آنلاین در سطح جهانی استفاده کنند، اقدامی که می تواند استفاده از دارایی های دیجیتال در تجارت روزمره را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

به گزارش سکه نیوز به نقل از سی ان بی سی، این شرکت گفت، مشتریانی که بیت کوین، اتر، بیت کوین کش و لایت کوین را در کیف پول های دیجیتال پی پال نگهداری می کنند، اکنون می توانند دارایی های خود را در هنگام پرداخت برای خرید به ارزهای فیات تبدیل کنند.


ارز دیجیتال چیست ؟ تفاوت ارز دیجیتال با رمز ارز و ارز مجازی


این شرکت اعلام کرد، 29 میلیون بازرگان به این سرویس که پی پال در اواخر سال گذشته کار روی آن را اعلام کرد، در ماه های آینده در دسترس خواهد بود.

رئیس و مدیر عامل شرکت دان شولمن پیش از اعلامیه رسمی به رویترز گفت: «این اولین بار است که شما می توانید از رمز ارزها به همان شیوه کارت اعتباری یا دبیت کارت در کیف پول پی پال خود استفاده کنید.»

پرداخت با رمزارز بر اساس توانایی کاربران پی پال در خرید، فروش و نگهداری ارزهای دیجیتال است، که این شرکت پرداخت مستقر در سن حوزه کالیفرنیا در ماه اکتبر راه اندازی کرد.

این ارائه باعث شد پی پال به یکی از بزرگترین شرکتهای جریان اصلی مالی تبدیل شود که شبکه خود رابرای ارزهای دیجیتال باز کرده و به افزایش قیمت سکه های مجازی کمک کرده است.

با افزایش علاقه از سوی شرکت های بزرگ مالی که برای پذیرش بیشتر ارز های دیجیتال تلاش می کنند و آن را پرچینی در برابر تورم قلمداد می کنند، از ابتدای سال جاری ارزش بیت کوین تقریباً دو برابر شده است.

این راه اندازی پی پال کمتر از یک هفته پس از آن است که تسلا اعلام کرد شروع به پذیرش پرداخت بیت کوین برای اتومبیل های خود می کند. برخلاف تراکنش های پی پال که بازرگانان ارز فیات دریافت می کنند، تسلا گفت که بیت کوین پرداخت شده را بدون تبدیل در خزانه خود نگهداری می کند.

در حالی که این دارایی نوپا در بین سرمایه گذاران اصلی مورد توجه قرار گرفته است، اما به دلیل نوسانات بسیار زیاد، هنوز نتوانسته به یک روش پرداخت فراگیر تبدیل شود.

پی پال امیدوار است که بتواند با این سرویس باعث یک تحول شود، همانگونه که با تسویه تراکنش با ارز فیات، بازرگانان خطر نوسان را تحمل نمی کنند.

شولمن گفت: «ما فکر می کنیم این یک نقطه انتقال است که در آن ارزهای دیجیتال عمدتا از یک کلاس دارایی که شما می خرید، نگه می دارید و یا می فروشید به یک منبع سرمایه قانونی تبدیل می شوند تا در دنیای واقعی برای انجام تراکنش با میلیون ها بازرگان مورد استفاده قرار گیرند.»

این شرکت برای پرداخت با رمزارز هیچ کارمزد تراکنشی دریافت نمی کند و فقط یک نوع سکه برای هر خرید قابل استفاده است.

کد خبر: 1400011108MGMMMF

مطالب مرتبط:

امکان انجام پرداخت های محدود رمزارزی در پی پال

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته