شنبه 1 اردیبهشت 1403

سقوط تاریخی سلطه بیت کوین و ادامه ریزش بازار

آلت کوین ها پس از ثبت رکورد حدود 1.5 تریلیون دلاری ارزش بازار خود در هفته گذشته، اکنون نرخ تسلط بیت کوین را به پایین ترین سطح در سه سال اخیر رساندند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، در حالی که بیت کوین به علت توییت دیگری از سوی ایلان ماسک بار دیگر سقوط می کند، تسلط آلت کوین ها بر بازار به بالاترین سطح در حدود سه سال گذشته رسیده است.


بیت کوین چیست؟ هرآنچه که باید بدانید


در زمان نگارش این مطلب، بر اساس اطلاعات کوین مارکت کپ، نرخ تسلط بیت کوین در کمتر از 40 درصد قرار دارد که کمترین میزان آن از ژوئن 2018 می باشد. نرخ تسلط بیت کوین در ژانویه 2018 به 33 درصد رسیده بود.

مجموع ارزش بازار آلت کوین ها در حال حاضر 1.25 تریلیون دلار است، پس از آن که در هفته گذشته به رکورد تاریخی 1.5 تریلیون دلار رسیده بود.

اتریوم اخیراً شاهد افزایش نرخ تسلط خود بوده است، و اکنون به حدود 19 درصد رسیده است. اتر همچنین 32 درصد از کل ارزش بازار آلت کوین ها را در اختیار دارد.

بایننس کوین در رده سوم قرار دارد، که 4 درصد از کل ارزش بازار را نشان می دهد، و پس از آن کاردانو با 3.3 درصد و دوج کوین با 3 درصد قرار دارند.

نمودار

رنگ قرمز در سراسر بازار

بیت کوین همچنان در سراشیبی تندی قرار دارد. این ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته حدود 8 درصد کاهش یافته است و در هفت روز گذشته نیز بیش از 22 درصد ضرر کرده است. بیت کوین هم اکنون در حدود 45 هزار دلار معامله می شود.

بسیاری از آلت کوین ها نیز دچار ضرر شدند. اتریوم در 24 ساعت گذشته 8 درصد کاهش یافته است و در حدود 3500 دلار معامله می شود.

بایننس کوین نیز در 24 ساعت گذشته حدود 9 درصد کاهش را به خود دیده است و اکنون در حدود 535 دلار معامله می شود.

وضعیت کاردانو نیز در 24 ساعت اخیر قرمز است. این ارز دیجیتال با کاهش حدود 8 درصدی اکنون در حدود 2.20 دلار معامله می شود. با این وجود کاردانو در هفت روز گذشته بیش از 23 درصد سود کرده است.

اما در میان آلت کوین های برتر یک استثنا نیز وجود دارد. سولانا دیروز موفق شد با 51.56 دلار بالاترین سطح تاریخی جدید را ثبت کند. این ارز دیجیتال در 24 ساعت اخیر بیش از 8 درصد سود کرده و اکنون در حدود 50 دلار معامله می شود. سولانا در هفت روز گذشته نیز بیش از 12 درصد سود کرده است.

کد خبر: 1400022713MGMMMF

مطالب مرتبط:

بیت کوین یک پرچین در برابر چیزی نیست

بیت کوین بزرگترین کلاهبرداری تاریخ است؟

بیل گیتس: بیت کوین برای کره زمین مضر است

سناتور آمریکایی: بیت کوین پایان بدی خواهد داشت

هشدار بیل گیتس به سرمایه‌گذاران خرد برای خرید بیت کوین

بیشتر بخوانید

هاوینگ (Halving) چیست؟

میزان تولید شبکه بیت کوین هر چهار سال یک بار طی یک رویداد ویژه به نام "Halving" نصف می شود. هاوینگ در لغت نیز...

آشنایی با ارز دیجیتال بیت کوین دایمند (BCD)

بیت کوین دایمند (BCD) یک هارد فورک از بیت کوین است. فورکی که در بلوک 495866 اتفاق می افتد، و تغییراتی از جمله الگوریتم...

آشنایی با ارز دیجیتال بیت کوین BEP2 (BTCB)

یک توکن با استاندارد BEP2 است که 100 درصد توسط بیت کوین (BTC) پشتیبانی می شود. آدرس های ذخیره برای هر کسی جهت حسابرسی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

شباهت رمزارزها و بانک ها: سقوط بیت کوین به 4،000 دلار

اقتصاد مدرن بر مبنای بانک ها است. سرتاسر دنیا در کشورهای مختلف هزاران هزار بانک وجود دارند و چرخ های اقتصاد جهانی را به...

مطالب داغ هفته