شنبه 6 مرداد 1403

شرکت‌های مدیریت دارایی جهان متمرکز روی ارزهای دیجیتال

بزرگترین شرکت مدیریت دارایی جهان در حال استخدام یک متخصص رمزارز با تجربه در ارزیابی دارایی‌های رمزنگاری‌شده است که حاکی از آماده شدن این شرکت‌ها برای کار روی دارایی‌های دیجیتال است.

به گزارش سکه‌نیوز به نقل از فایننس‌مگنیتز، شرکت بلک‌راک (BlackRock) که 7 تریلیون دلار دارایی را تحت مدیریت خود دارد، یک آگهی استخدام برای پست معاونت امور بلاک‌چین منتشر کرده تا پاسخگوی تقاضاهای مربوط به ارزهای دیجیتال باشد.

بلک‌راک گفته است که انتظارش از متقاضیان این فرصت شغلی این است که از روش‌های ارزیابی رمزارزها آگاه بوده و دانش کافی پیرامون مکانیسم‌های اجماعی شبکه توزیع‌شده و رمزنگاری داشته باشد.

«لری فینک» مدیرعامل بلک‌راک در اظهارات اخیر خود نسبت به رمزارزهای پایه اظهار خوشبینی کرده و در گفت‌وگویی با «مارک کارنی» رییس پیشین بانک انگلستان در شورای روابط خارجی آمریکا گفت که ارزهای دیجیتال مورد توجه وال‌استریت قرار گرفته وظرفیت تبدیل شدن به یک دارایی در ابعاد جهانی را دارند.

انتشار این آگهی استخدام توسط بلک‌راک حاکی از آن است که این شرکت نه تنها به آینده رمزارزها خوش‌بین است، بلکه در حال برنامه‌ریزی برای معرفی خدمات مربوط به کریپتو است.

کارشناسان ما بر این باورند که توسعه ارزهای دیجیتال در ابعاد گسترده و چشم انداز روشن این نوع از دارایی ها، شرکت ها و موسسات مالی بزرگ جهان را بر آن داشته تا درعین حال که در دارایی های متمرکز سرمایه گذاری می کنند، تحرکات حوزه غیرمتمرکز را نیز با حساسیت بیشتری رصد کنند واز این پس شاهد آن خواهیم بود که تعداد بیشتری از شرکت ها به سرمایه گذاران رمزارز بپیوندند.

بیشتر بخوانید

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته