شنبه 1 اردیبهشت 1403

شرکتی در پرتغال رمزارز را برای پرداخت قبض برق می‌پذیرد

گفته می شود برخی از ساکنان پرتغال از ماه فوریه قادر به پرداخت هزینه برق از طریق رمزارز خواهند بود.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، «لوزبوآ»، یک شرکت کوچک تجارت انرژی در پرتغال، به زودی پذیرش رمزارز به عنوان پرداخت برق را آغاز می کند.

رئیس شرکت پدرو مورایس لایتائو روز چهارشنبه این خبر را به نشریه پرتغالی اکسپرسو اعلام کرد و اظهار داشت که گزینه جدید پرداخت باید در این ماه در دسترس باشد.

به گفته مدیر عامل، لوزبوآ در روز های آینده یک کیف پول رمزارز ایجاد خواهد کرد، و به ساکنان این امکان را می دهد تا هزینه برق را تحت سیستم پرداخت جدید معروف به «بین اسپات» پرداخت کنند. طبق گفته لایتائو، این شرکت قصد دارد بلافاصله رمزارز دریافتی را به یورو تبدیل کند تا از تجارت خود در برابر قیمت های ناپایدار محافظت کند. مدیر عامل گفت: «ما از نوسانات ارزی آگاه هستیم، اما آماده ایم که مقداری ریسک کنیم.»

لایتائو توضیح داد که ایده اصلی این طرح به دست آوردن بازار مناسب است نه این که مشتریان خود را به سمت پرداخت رمزارزی سوق دهد.

«نسل جدیدی وجود دارد که به ارز های دیجیتال علاقه دارند. ما به دنبال فرصتی برای استفاده از روش های جدید پرداخت هستیم.»
دفتر مرکزی آن در ویسئو، یک شهر در منطقه سانترو پرتغال است و گفته می شود که لوزبوا حدود 5000 مشتری مسکونی دارد. «نکسوس انرژیا گروپ»، پنجمین شرکت مستقل بزرگ انرژی در اسپانیا، پس از به دست آوردن 51٪ سهام این شرکت در سال 2017، عمده سهامدار لوزبوآ است.

پرتغال به رغم آگاهی پایین بین رگولاتور های محلی در سال های اخیر، به آرامی به عنوان یک کشور دوست رمزارز در حال ظهور است. این کشور مخصوصاً به دلیل قانون مالیات صفر برای خرده معامله های رمزارزی شناخته شده است، پس از آنکه وزیر دارایی پرتغال در اواخر 2017 اعلام کرد که خرده معاملات رمزارز شامل مالیات نمی شوند.

اگر میخواهید از اخبار رمزارز آگاه شوید کافی است وب سایت سکه نیوز را دنبال کنید.

مطالب مرتبط:

پرداخت مالیات از طریق رمزارز در زوگ سوئیس

یک نهاد دولتی دبی رمزارز را برای پرداخت ها قبول می کند

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته