پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

ایلا ن ماسک: فقط یک نادان به دنبال سرمایه گذاری جایگزین فیات نیست

با روند منفی نرخ بهره واقعی دلار، مدیرعامل تسلا معتقد است که فقط یک احمق فرصت های سرمایه گذاری جایگزین را نادیده می گیرد.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، در 19 فوریه، ایلان ماسک به اظهارات مدیر عامل بایننس «چانجپنگ ژائو» به بلومبرگ پاسخ داد که در آن ژائو تعجب خود را از اظهارات مدیر تسلا در مورد دوج کوین اعلام کرد.

ایلان ماسک، بنیانگذار تسلا و مدیر فرضی دوج کوین، در توییتر اظهار داشت که «فقط یک احمق با توجه به نرخ بهره فعلی، به دنبال سرمایه گذاری های جایگزین برای ارز فیات نیست.»

در طی مصاحبه ژائو تأکید کرد که تصمیم اخیر تسلا برای سرمایه گذاری 1.5 میلیارد دلار یا 7.7 درصد از خزانه خود در بیت کویین احتمالاً نشان دهنده حمایت عمیق ماسک از بیت کوین است.

 


دوج کوین (Dogecoin) چیست ؟


 

در توییتر، ماسک گفت: «اقدام تسلا به طور مستقیم منعکس کننده نظر من نیست. داشتن مقداری بیت کوین، که به سادگی شکل نقدینگی کمتری نسبت به پول نقد است دارد برای یک شرکت اس اند پی 500 به اندازه کافی ماجراجویانه است.»

در پاسخ به زیرکی ماسک مبنی بر اینکه وی شخصاً به دوج بیش از بیت کوین احترام می گذارد، سامسون ماو از بلاک استریم گفت: «شما فقط ناراحت هستید که زودتر خرید نکردید.»

با این حال، ماسک همچنین اظهار داشت احمقانه است که به دنبال سرمایه گذاری های جایگزین نباشید در حالی که ارز فیات بهره واقعی منفی دارد. وی گفت: «وقتی ارز فیات بهره واقعی منفی داشته باشد، فقط یک احمق به جای دیگری نگاه نمی کند. بیت کوین تقریباً بهتر از پول فیات برای نگهداری است. کلمه کلیدی تقریباً است.»

حساب توییتر ایلان ماسک به عنوان کاتالیزوری برای رشد دوباره چشمگیر دوج کوین پس از پامپ و دامپ تحت هدایت وال استریت بتس که سکه شوخی را در پایان ژانویه هدف قرار داد، توصیف شد، و این میلیاردر دوج را به عنوان رمزارز مردم توصیف کرد.

با این حال، ماسک در 15 فوریه با انتشار توئیتی هشدار داد که تمرکز زیاد عرضه دوج کوین در دست تعداد کمی از نهنگ ها وجود دارد و گفت که اگر آنها کیف پول های خود را خالی کنند حاضر است به آنها پول نقل بدهد.

مطالب مرتبط:

ایلان ماسک این بار باعث سقوط قیمت دوج کوین شد

احتمال تحقیقات SEC در خصوص دستکاری ایلان ماسک در بازار

رد پای نهنگ‌ها در پامپ بیت کوین توسط ایلان ماسک و دامپ کنونی

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

هاوینگ (Halving) چیست؟

میزان تولید شبکه بیت کوین هر چهار سال یک بار طی یک رویداد ویژه به نام "Halving" نصف می شود. هاوینگ در لغت نیز...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته