جمعه 7 اردیبهشت 1403

خرید شمش طلا با ارزهای دیجیتال

در وبسایت https://real001.com می توان کالاهایی را در سطح جهانی و استاندارد بالا مانند طلا، فلزات گرانبها و کالاهای ارزشمندی مانند ساعت های سوییسی را تهیه کرد. این وبسایت قابلیت حمل و کنترل کالای خریداری شده را از لحظه ارسال تا دریافت کالا برای خریدار فراهم کرده است.


ارز دیجیتال چیست؟ تفاوت ارز دیجیتال با رمزارز و ارز مجازی


علاوه بر امکاناتی که در وب سایت https://real001.com فراهم شده است، امکان استفاده از ارزهای رمزنگاری شده کونوس، بیتکوین، تتر، دش، لایت کوین و اتریوم از طریق درگاه های پرداخت پلتفرم کونوس برای خرید کالا و انجام عملیات پرداخت خرید قلزات گرانبها فراهم شده است. کاربران می توانند پرداخت انواع شمش طلا، فلزات گرانبها و کالاهای لوکس را با ارزهای دیجیتال بیتکوین، کونوس، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال ذکر شده در بالا به راحتی و در تمام ساعات شبانه روز انجام دهند.

پلتفرم کونوس با ارائه طیف گسترده ای از ارزهای رمزنگاری شده، رمزارزهای پایدار و خدمات مالی آنلاین، تجارت و سرمایه گذاری امن تری را در بازار دیجیتال فراهم کرده است. این پلتفرم علاوه بر ارزهای رمز نگاری شده و رمزارزهای پایدار بر پایه بلاکچین، خدمات مختلف دیگری نیز از جمله صرافی غیرمتمرکز کونوس Decentralized Exchange (Counos DEX) ،کونوس اسکرو Counos Escrow ، درگاه پرداخت کونوس Payment Gateway،کیف پول وب کونوس و کیف پول موبایل کونوس Mobile Wallet را ارائه می دهد.

خرید شمش طلا با ارزهای دیجیتالوب سایت real001 نیز با بهره گیری از امکانات فراهم شده توسط پلتفرم کونوس، معاملات و خرید های راحت تر و امن تری را برای کاربران به ارمغان آورده است.

این وبسایت پرداخت توسط ارز دیجیتال کونوس و با استفاده از درگاه پرداخت این پلتفرم را انتخاب کرده است زیرا پرداخت با ارز رمزنگاری شده در مقایسه با پرداخت با پول فیات مزایای زیادی دارد. برخی از این مزایا عبارتند از:

  1. پرداخت های ارزان و فوری در سراسر جهان
    پرداخت با ارز رمزنگاری شده یک روش پرداخت جدید مبتنی بر فناوری بلاکچین است که با استفاده از رمزنگاری هوشمند یا رمزنگاری ارزهای دیجیتال منحصر به فردی مانند کونوس ایجاد می شود. هزینه معاملات ارزهای رمزپایه کم است و پرداخت ها می توانند تقریباً بلافاصله و در سراسر جهان انجام شوند.
  2. شفاف بودن تراکنش ها در ارزهای دیجیتال
    یک ویژگی مهم امنیتی که ارزهای دیجیتال دارند، تضمین این است که همه تراکنش‌ها شفاف و ثبت شده هستند. در بلاکچین، دفتر کل باز تضمین می‌کند که یک تراکنش کاملا تکمیل شده و در دفتر کل ثبت شده است. تغییر و دستکاری این تراکنش غیر ممکن است و همه چیز برای همیشه ثبت می‌شود.
  3. امنیت ارز رمزنگاری شده در دستان شماست
    تا زمانی که رمز عبور و کلید خصوصی کیف پول دیجیتال خود را بدانید، ارز های رمزنگاری شده کاملا تحت مدیریت و مالکیت شما هستند و هیچ کس دیگری نمی تواند از آن استفاده کند. این در مقابل پولی است که شما در یک حساب بانکی می گذارید که از نظر حقوقی دیگر مال شما نیست. هنگامی که پول را به حساب بانکی خود واریز می کنید ، به یک طلبکار بانک تبدیل می شوید که پول شما را از طرف شما مدیریت می کند.
    در معاملاتی که با “پول خود” انجام می دهید ، بانک به عنوان واسطه بین شما و شخص ثالث عمل می کند. با توجه به این معاملات ، شما اطمینان دارید که بانک انتقال را همانطور که شما قصد داشتید انجام خواهد داد.
    این کار با ارزهای رمزنگاری شده متفاوت است. شما بلافاصله بدون دخالت بانک یا شخص ثالث با افراد دیگر تجارت می کنید. معاملات با ارزهای رمزنگاری شده، معاملات نظیر به نظیر یا معاملات بین فردی دیگر است.
  4. دسترسی آسان
    تقریباً 2 میلیارد نفر در سراسر جهان به حساب بانکی دسترسی ندارند اما بسیاری از این افراد تلفن همراه دارند. ارزهای رمزنگاری شده و فناوری بلاکچین این امکان را برای این افراد فراهم می کند تا از طریق اینترنت و تلفن همراه معاملات مالی انجام دهند و در نتیجه رونق آنها را افزایش دهند.
  5. دسترسی ۲۴ ساعته
    هر تراکنش به صورت ۲۴ ساعته در تمام روزهای هفته درون بلاکچین توسط یک شبکه غیرمتمرکز از دستگاه ها (به نام گره) و به موقع تأیید می شود، هر معامله به معامله قبلی مرتبط است و یک سری زمانی از معاملات را ایجاد می کند. ثبت این معاملات پی در پی و برگشت ناپذیر (که بلاکچین نیز نامیده می شود) به طور مداوم در تمام دستگاه های شرکت کننده در شبکه بلاک چین هماهنگ و به روز می شود.

این که شخص ثالثی پرداخت را دستکاری کند یا فرستنده پرداخت را معکوس کند کاملا غیر ممکن است. همچنین همه می توانند به طور مداوم بررسی کنند که آیا معامله ای انجام شده است یا خیر.

یکی از امکانات مهمی که توسط وبسایت real001 فراهم شده است، امکان خرید شمش های طلا در اندازه های مختلف از طرق ارز دیجیتال کونوس است. در ادامه مقاله به اهمیت و ارزش خرید شمش های طلا در مقایسه با سایر روش های سرمایه گذاری می پردازیم.

خرید شمش طلا با ارزهای دیجیتال

شمش طلا چیست؟

شمش طلا که در انگلیسی آن را با نام Gold bar یا Gold ingot می‌شناسند، همان طلای خام و اصیل است. حداقل عیار شمش‌های طلا ۹۹۵ و حداکثر عیار آن که خالص‌ترین نوع طلا در آن به کار می‌رود، 99/999 است.
شمش طلا همیشه به عنوان یک ابزار جذاب با استاندارهای بین‌المللی برای سرمایه‌گذاران به شمار می‌رود که به خوبی باعث پس‌انداز و افزایش سرمایه می‌شود.

شمش طلا در انواع و اقسام وزن‌ها در بازار وجود دارد که هر فرد با توجه به نیاز و کاربردی که از آن انتظار دارد، آن را انتخاب می‌کند. برای مثال کسانی که قصد دارند شمش طلا را به عنوان هدیه خریداری کنند، معمولا شمش‌های صد سوتی تا یک گرمی را انتخاب می‌کنند. کسانی که شمش‌ها را به عنوان سرمایه‌گذاری می‌خرند، آن‌ها را از میان شمش‌های طلای یک کیلوگرمی تا شمش طلا ۱۰ گرمی گلچین می‌کنند.

خرید شمش طلا با ارزهای دیجیتال

ممکن است این سوال در ذهن شما باشد که چرا مردم روی طلا سرمایه گذاری می کنند؟ چه چیزی آن را اینقدر خاص میکند؟

البته که طلا خاص است. همه آن را با ظاهر طلایی و براقش تشخیص می دهند. همه ما طلا را به عنوان یک فلز گرانبها می شناسیم. این فلز قرن ها یک سرمایه گذاری محبوب بوده است. برای سالهای زیادی، طلا یک ارز جهانی بود و مردم قبلاً آن را با کالا معامله می کردند. طلا به عنوان قدیمی ترین واحد پول جهان شناخته می شود.

مهمترین چیز این است که این فلز گرانبها با گذشت زمان ارزش خود را حفظ کرده است. این سرمایه همچنان پایدارترین سرمایه سودآور در سراسر جهان محسوب می شود.
چرا؟ قطعاً ظاهر براق آن تنها دلیل این که طلا یک سرمایه گذاری عالی در تمام این سال ها باشد نیست. بنابراین ، برای یافتن پاسخ های خود به مطالعه ادامه دهید.

چرا خرید شمش طلا روش مطلوبی برای سرمایه گذاری است؟

در این بخش، در مورد دلایلی که ممکن است به خاطر آن ها تصمیم به سرمایه گذاری در شمش طلا بگیرید صحبت می کنیم.

سرمایه گذاری آسان

خرید و فروش طلا آسان است زیرا یک دارایی ملموس است و مردم هنگام سرمایه گذاری در آن احساس امنیت می کنند. برای سرمایه گذاری در طلا نیازی به دانش خاصی نیست. می توانید آن را از جواهرات فروشی یا بانکی در همسایگی خود خریداری کنید. بانک ها سکه های طلا را ارائه می دهند.

اگر قصد فروش آن را داشته باشید نیز، می توانید این کار را از طریق یک طلا فروشی محلی انجام دهید و بلافاصله پول نقد خود را دریافت کنید. علاوه بر این، حتی می توانید از آن برای گرفتن وام از موسسات مالی استفاده کنید، مخصوصاً وقتی طلا به شکل زیور آلات دارید.

پایین‌ترین اجرت ساخت

برای خرید طلاهایی از جمله زیور آلات، علاوه ‌بر هزینه برای وزن طلا و مالیات آن، باید مقدار هزینه‌ای را هم بابت اجرت ساخت آن بپردازید. گاهی اجرت ساخت قطعات طلا به ازای هر گرم آن حتی تا 30 درصد هم بالا می‌رود و هزینه زیادی را به شما تحمیل می‌کند. در حالیکه شمش طلا کمترین‌ میزان اجرت ساخت را در میان انواع طلا دارد و عمده قیمت شمش طلا بابت وزن طلای خالص آن پرداخت می‌شود. این موضوع در هنگام فروش شمش نیز به نفع شماست.

محافظت در برابر تورم

برخلاف ارز فیات که ارزش خود را در جریان تورم از دست می دهد، طلا ارزش خود را از دست نمی دهد. در عوض، قیمت خود را حفظ می کند و یا حتی رشد می کند. در واقع ، به عنوان یک محافظ از سرمایه شما در برابر تورم عمل می کند. به همین دلیل است که سرمایه گذاران برای از دست ندادن پول خود، طلا را به عنوان یک دارایی خریداری می کنند.
زمانی که شمش طلا را برای سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کنید، می‌توانید از بالا رفتن قیمت آن اطمینان پیدا کنید. زیرا با هر بار بالا رفتن قیمت طلا، قیمت شمش طلا هم بالا می‌رود.

نوسانات کم

هنگام سرمایه گذاری در طلا ، نگرانی زیادی در خصوص از دست دادن سرمایه وجود ندارد. دلیل آن این است که قیمت آن در مقایسه با سایر دارایی های بازار نوسان زیادی ندارد. طلا همیشه در طول زمان حتی در بحران مالی نیز ارزش خود را حفظ کرده است.

ارزشمندی در سراسر جهان

طلا به عنوان یک فلز گرانبها در سراسر جهان شناخته می شود. برای سرمایه گذاری جای نگرانی نیست زیرا مهم نیست که کجا هستید یا به کجا قصد مسافرت یا مهاجرت دارید. طلا به دلیل جهانی بودن، از ارزش جهانی یکسانی برخوردار است.

حریم خصوصی

اگر علاقه دارید که سرمایه گذاری شما دارای حریم خصوصی باشد، طلا سرمایه گذاری مناسب شماست. از آنجا که این یک دارایی فیزیکی است ، می توانید آن را بخرید و در گاو صندوق خود نگه دارید بدون اینکه کسی از آن خبر داشته باشد. علاوه بر این، برای خرید طلا نیازی به مشارکت شخص ثالث نیست.

نقد شوندگی بالا

همانطور که مردم می گویند ، طلا پول است. دلیل آن این است که بسیار نقد شونده است و هر کسی در دنیا آن را از شما خریداری می کند. بنابراین هر وقت خواستید می توانید بلافاصله طلای خود را به پول نقد تبدیل کنید.

اگر تجربه خرید و فروش طلا را داشته باشید، قطعا می‌دانید ‌که قیمت خرید طلا از شما، مقداری کمتر از قیمت فروش آن به شماست. این اتفاق به دلیل میزان اجرت ساخت و دست‌ دوم شدن طلاها رخ می‌دهد. بنابراین ممکن است شما قطعه طلایی را با یک قیمت خریداری کنید. اما هنگام فروش همان قطعه، طلای شما را با قیمتی کمتر از هزینه‌ای که پیش از این برای خرید آن پرداخت کرده‌اید، بخرند.

این موضوع برای خرید شمش طلا و فروش آن به مقدار ناچیزی وجود دارد. بنابراین تفاوت چندانی میان هزینه خرید و فروش شمش طلا نیست. از این نظر شمش طلا بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاری کوتاه مدت و بلند مدت به شمار می‌رود.

تنوع وزن و قیمت

قطعا تا به حال برایتان پیش آمده که قصد خرید سکه یا قطعات طلا را برای سرمایه‌گذاری داشته‌اید اما با کمبود بودجه مواجه شده‌اید. اگر بخواهید برای خرید سکه یا طلا برای سرمایه‌گذاری اقدام کنید، با قیمت‌های ثابتی برخورد می‌کنید که تنوع آن‌ها بسیار اندک است. اما خرید شمش طلا شما را با تنوع بسیار خوبی از قیمت‌ها و وزن شمش‌ها روبه‌رو می‌کند که می‌توانید به راحتی آن را براساس بودجه و نیاز خودتان تهیه کنید.

کد خبر: 1400020309TSMCMH

مطالب مرتبط:

مقام سابق آمریکایی: رمزارزها استفاده دارند، اما طلا ندارد

سرمایه گذاری بیشتر استرالیایی ها در رمزارز نسبت به طلا و نقره

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

آشنایی با ارز دیجیتال ارکید (OXT)

ارکید (OXT) توکن اصلی ارکید، یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) مبتنی بر ارز دیجیتال است. ارکید که در دسامبر سال 2019 راه اندازی شد،...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

آمادگی طلا برای سومین ضرر هفتگی متوالی

قیمت طلا در روز جمعه کاهش یافت، زیرا خوش بینی در مورد شکوفایی مجدد اقتصاد ایالات متحده باعث افزایش جذابیت دارایی های خطرناک تر...

مطالب داغ هفته