سه‌شنبه 29 اسفند 1402

سرمایه گذاری بیشتر استرالیایی ها در رمزارز نسبت به طلا و نقره

یک نظرسنجی جدید نشان داده استرالیایی ها بیشتر بر روی ارز های دیجیتال نسبت به طلا و نقره سرمایه گذاری می کنند، اما فقط با اختلاف ناچیز.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، بررسی بیش از 2000 سرمایه گذار استرالیایی نشان داده است که ارز دیجیتال سرمایه گذاری محبوب تری نسبت به طلا و نقره است اما برای رسیدن به سهام بورس هنوز یک راه طولانی در پیش دارد.

این نظرسنجی که به نمایندگی از بی تی سی مارکتس طی ماه فوریه انجام شد، نشان داد که 12.6٪ از سرمایه گذاران استرالیایی دارای بیت کوین یا سایر ارز های دیجیتال هستند، در حالی که 12.1٪ دارای فلزات گرانبها هستند.

با این حال، بورس اوراق بهادار با 63.6٪ دارایی سهام مستقیم و 28.8٪ سرمایه گذاری در صندوق های قابل معامله در بورس و یا صندوق های مدیریت برای سرمایه گذاران مطلوب ترین گزینه است. املاک همچنین یک سرمایه گذاری محبوب (25.8٪) است، در حالی که 18.8٪ گفته اند که در کالا های قابل جمع آوری سرمایه گذاری کرده اند.


تفاوت ارز دیجیتال با رمزارز و ارز مجازی


سرمایه گذاران رمزارز استرالیا به شدت بیت کوین و اتریوم را مورد حمایت قرار می دهند. با 83.2 درصد در اختیار داشتن بیت کوین و 42 درصد در اختیار داشتن اتریوم، پس از آنها ریپل با 28.5 درصد، لایت کوین با 18 درصد و بیت کوین کش با 12 درصد قرار دارند.

این تحقیق نشان داد که تقریباً یک سوم سرمایه گذاران ارز دیجیتال اولین سرمایه گذاری خود را پس از سقوط بازار ناشی از پاندمی در مارس 2020 انجام داده اند. این تحقیق با نظرسنجی دیگری از اکتبر 2020 پشتیبانی می شود، که نشان می دهد برای 39٪ از پاسخ دهندگان رمزارز پس از شروع پاندمی جذابیت بیشتری پیدا کرده است.

علی رغم اینکه بسیاری از ارز های دیجیتال در ماه های اخیر به بالاترین حد خود رسیده اند، 51٪ از سرمایه گذاران استرالیایی اظهار داشتند که قصد فروش رمزارز خود را به زودی ندارند، و 31٪ قصد دارند پس از حداقل سه سال نگهداری از آن خارج شوند. از 49٪ افرادی که به دنبال فروش یا سود بردن هستند، از هر پنج سرمایه گذار یک نفر قصد دارد سرمایه خود را دوباره به رمزارز سرمایه گذاری کند.

بزرگترین جمعیت سرمایه گذاران رمزارز استرالیایی (3/36 درصد) در این نظرسنجی بین 25 تا 34 سال داشتند و پس از آن افراد بین 35 تا 44 سال با 30.1 درصد بودند. مردان 63٪ از کل سرمایه گذاران رمزارز را تشکیل می دهند و از هر چهار نفر یک نفر درآمد سالانه بیش از 100،000 دلار کسب می کند.

مدیرعامل بی تی سی مارکتس، کارولین بولر، خاطرنشان کرد که تعداد فزاینده ای از استرالیایی های مسن در حال سرمایه گذاری در رمزارز هستند، در این چند سال گذشته تعداد سرمایه گذاران بالای 60 سال دو برابر شده تا 10٪ از پایگاه مشتری را تشکیل دهند: «در 12 ماه گذشته، ما شاهد تغییر از مردان 25 تا 45 ساله به یک گروه سنی بسیار گسترده تر، به ویژه بازنشستگان زودرس هستیم که علاقه مند به تنوع بخشیدن به سبد سرمایه گذاری خود و استفاده از این کلاس دارایی در حال رشد هستند.»

این تحقیق به طور گسترده با سایر نظرسنجی ها مطابقت دارد، از جمله یک نظرسنجی در ماه دسامبر که نشان داد تقریباً از هر پنج بزرگسال استرالیایی یک نفر در سال 2020 دارای رمزارز است.

مطالب مرتبط:

کنار گذاشتن یک پروژه رمزارز از اتحادیه بلاک چین استرالیا

همکاری بانک های استرالیایی با IBM برای صدور ضمانت نامه بلاک چینی

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته