جمعه 7 اردیبهشت 1403

SEC: ریپل باید در مورد هشدار های دریافت شده شهادت دهد

SEC با تنظیم درخواستی به دادگاه، قصد دارد ریپل را مجبور کند تا هرگونه اسناد و مدارک مربوط به توصیه های حقوقی که درباره وضعیت اوراق بهادار XRP درخواست و دریافت کرده است را ارائه دهد.

به گزارش سکه نیوز به نقل از یو تودی، درگیری های بین کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده و ریپل در حال داغ شدن است، و خورخه تنریرو، وکیل دادگستری ارشد SEC ، با طرح درخواستی به دادگاه خواستار مجبور کردن ریپل به ارائه اسناد و شهادت در مورد هرگونه توصیه حقوقی که در مورد وضعیت XRP دریافت کرده است، شده است.


آشنایی با ارز دیجیتال ریپل (XRP)


SEC ادعا می کند که متهمان توصیه های زیادی در مورد اینکه آیا فروش XRP تابع قوانین اوراق بهادار فدرال است یا نه از سال 2012 دریافت کرده بودند. SEC ادعا می کند که ریپل حداقل 657 سند مربوط به سال های 2013 تا 2018 را پنهان نگه داشته است.

به نظر می رسد این اقدام با هدف بی ارزش کردن دفاع کلیدی ریپل یعنی «هشدار منصفانه» صورت گرفته است که SEC در تلاش است آن را باطل کند.

به گفته SEC:
«اگر وکلا به ریپل می گفتند که قانون چه می گوید و چگونه می توان آن را رعایت کرد، براساس هر واقعیتی که ریپل به آن وکلا فاش کرده است، اصل انصاف به SEC اجازه می دهد تا در تمام هشدارهایی که ریپل و کارمندانش در واقع دریافت کرده اند، اکتشاف کامل را انجام دهد.»

SEC ادعا می کند که پیش از شروع شهادت کارمندان ریپل، از جمله مدیر عامل شرکت برد گارلینگهاوس و بنیانگذار کریس لارسن، که چند روز دیگر آغاز می شود، نیاز به دسترسی به این اسناد وجود دارد.

رگولاتور درخواست یک جلسه غیر رسمی در این مورد را کرده است.

ریپل به اسناد مربوط به وضعیت حقوقی بیت کوین و اتریوم دسترسی دارد

همانطور که توسط یو تودی گزارش شد، قاضی سارا نتبورن دسترسی ریپل به جستجوی دستگاه های شخصی و ارتباطات غیررسمی کارمندان SEC را ممنوع کرد.

با این حال، وی همچنین حکم داد که SEC باید درخواست های تفاهم نامه با آژانس های خارجی در مورد بیت کوین، اتریوم و XRP و همچنین ارتباطات خود را با اشخاص ثالث مطابق با تصمیم 6 آوریل خود ارائه دهد.

کد خبر: 1400021806MGMMMF

مطالب مرتبط:

پایان رسمی همکاری ریپل و مانی گرام

ریپل به دنبال راه اندازی پلتفرم معاملاتی است

انتقالات خیره کننده XRP توسط ریپل و کوین بیس

ریپل اختلاف حقوقی خود را با یوتیوب حل و فصل کرد

ایجاد بلاک چین خصوصی ریپل برای ساخت CBDC

بیشتر بخوانید

SEC در برابر ریپل: مخالفت دادگاه با درخواست ریپل

کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) مجاز است از طریق درخواست ایجاد تفاهم نامه، به دریافت اسناد از صرافی های خارجی و شرکای تجاری...

SEC نماینده دارندگان XRP را به ترویج خشونت متهم کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، با انتشار یک یادداشت پاسخ قانونی دیگر، به مخالفت با دخالت دارندگان XRP در پرونده علیه...

SEC سخنان قاضی و نکات کلیدی را تحریف می کند

ریپل اخیرا در یک پاسخ کاملاً قاطع، یادداشتی را علیه درخواست SEC مبنی بر نادرست بودن دفاع «هشدار منصفانه» ریپل، منتشر کرد. این درخواست...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته