پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

صعود ارزش بازار رمزارز ها و کاهش نرخ تسلط بیت کوین

ارزش بازار ارز های دیجیتال به رکورد جدید بالاتر از 2.5 تریلیون دلار رسید، زیرا تعداد زیادی از آلت کوین ها بالاترین سطح تاریخی جدیدی را ثبت کرده اند. این موارد شامل اتریوم، بایننس کوین، چین لینک، کاردانو، و لایت کوین هستند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کریپتو پوتیتو، بیت کوین با رسیدن به بالاترین قیمت در سه هفته اخیر به بیش از 59،600 دلار افزایش یافت. با این حال، عدم توانایی این دارایی در شکستن 60 هزار دلار مقداری از تسلط بازار آن را کم کرده است.


ارز دیجیتال چیست؟ تفاوت ارز دیجیتال با رمزارز و ارز مجازی


این در حالی است که اتریوم، بایننس کوین، کاردانو، لایت کوین، و چین لینک اوج جدیدی در همه زمان ها را ثبت کرده اند و نرخ تسلط بیت کوین را به حدود 44 درصد رسانده اند.

نگاه بیت کوین به 60 هزار دلار

پس از سقوط به سطح 55 هزار دلار در چند روز پیش، بیت کوین به سمت بالا کشیده شده است. در عرض 24 ساعت، این ارز دیجیتال به 59000 دلار نزدیک شد و حتی در ابتدا برای مدت کوتاهی بالاتر از آن می چرخید.

با این حال، بیت کوین موفق به صعود بیشتر نشد، و در زیر 56.500 دلار قرار گرفت. با این وجود بیت کوین به همان سرعت بهبود یافت.

در واقع، این دارایی چند ساعت قبل با کمی بیش از 59،600 دلار به بالاترین قیمت در 3 هفته اخیر خود رسیده بود. با اینکه از آن زمان کمی اصلاح شد، بیت کوین همچنان با سطح 59،000 دلار درگیر است.

تحولات در بازار آلت کوین ها به طور قابل توجهی مثبت تر است و از تسلط بیت کوین بر بازار می کاهد. این معیار اندازه گیری سهم بیت کوین نسبت به کل بازار در پایین ترین سطح 3 ساله به زیر 44 درصد رسید.

رکورد های تاریخی جدید در میان آلت کوین ها

همانطور که در بالا ذکر شد، آلت کوین ها در هفته های اخیر همچنان نتایج چشمگیری را ارائه می دهند و تعدادی از آنها در 24 ساعت گذشته دوباره به سراغ رکوردهای جدید رفته اند.

همانطور که ساعاتی پیش گزارش شد، اتریوم برای اولین بار 4000 دلار را لمس کرد. اتریوم به پیش روی ادامه می داد و آخرین رکورد خود را با 4150 دلار ثبت کرد. بایننس کوین نیز این روند را دنبال کرد و با افزایش 6 درصدی رکورد خود را در حدود 690 دلار ثبت کرد.

کاردانو که برای چند هفته متوالی در حال افزایش بوده است، رکورد بالاتر از 1.8 دلار را ثبت کرد. چین لینک و لایت کوین نیز به ترتیب با بالاتر از 52 و 400 دلار همین کار را کردند.

پلکادات (4.5 درصد)، ریپل (3.5 درصد)، یونی سواپ (2 درصد)، و بیت کوین کش (11 درصد)، نیز سبز هستند.

صعود رمزارزها

سود های بیشتر را می توان در او کی بی (16 درصد)، تل کوین (15 درصد)، هوبی توکن (15 درصد)، فانتوم (13 درصد)، لیسک (11 درصد)، ونوس (11 درصد)، هارمونی (11 درصد)، و استلار (10 درصد) مشاهده کرد.

در نهایت، ارزش کل بازار تمام دارایی های رمزارز به رکورد تاریخی بالاتر از 2.5 تریلیون دلار رسید.

کد خبر: 1400022013MGMMMF

مطالب مرتبط:

بیت کوین یک پرچین در برابر چیزی نیست

بیت کوین بزرگترین کلاهبرداری تاریخ است؟

بیل گیتس: بیت کوین برای کره زمین مضر است

هشدار بیل گیتس به سرمایه‌گذاران خرد برای خرید بیت کوین

کریپتو مام: ممنوعیت رمزارز مانند خاموش کردن اینترنت است

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

هاوینگ (Halving) چیست؟

میزان تولید شبکه بیت کوین هر چهار سال یک بار طی یک رویداد ویژه به نام "Halving" نصف می شود. هاوینگ در لغت نیز...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته