جمعه 7 اردیبهشت 1403

فروش دوباره مقادیر زیادی XRP توسط مدیر سابق ریپل

تعدادی از سرمایه گذاران وجود دارند که خیلی زود و در ابتدای کار وارد تاریخ اقتصاد رمزارز ها شدند. جد مک کلب به لطف سرمایه گذاری های اولیه خود در فضای دارایی های دیجیتال، به ویژه هنگامی که یکی از بنیانگذاران شرکت ریپل بود، فوق العاده ثروتمند شد. این مدیر ارشد فناوری سابق با توجه به داده های XRPscan ، مقدار قابل توجه دیگری از XRP را منتقل کرده است.

ریپل

به گزارش سکه نیوز به نقل از امب کریپتو، جد مک کلب 9 میلیارد سکه XRP به دلیل کمک به ایجاد شرکت و نقش خود به عنوان اولین مدیر ارشد فناوری دریافت کرده بود. پس از رشد چشمگیر در ابتدای ماه، قیمت XRP با روند معکوس روبرو شد و این سکه از 18 آوریل در روند نزولی قرار گرفت.


آشنایی با ارز دیجیتال ریپل (XRP)


به نظر می رسد حرکت جدید صعودی در بازار، دوباره نمودار و ارقام را تغییر داده و این سکه را قادر کرده تا در 24 ساعت گذشته سودهای مداومی را تجربه کند. در زمان نگارش این مقاله، XRP با قیمت 1.43 دلار معامله می شد و بیش از 60 میلیارد دلار ارزش بازار داشت. در حالی که حرکت کوتاه مدت قیمت امیدوار کننده به نظر می رسد، هفته گذشته XRP نزدیک به 23 درصد از ارزش خود را از دست داده بود.

طبق داده های XRPscan ، طی 10 روز گذشته، بنیانگذار ریپل، جد مک کلب 202 میلیون XRP را از کیف پول tacostand خود دامپ کرده است.

تراکنش های فوق الذکر شامل 6 تراکنش هر کدام به ارزش 22,598,697 XRP و سه تراکنش هر کدام به ارزش 18,558,414 XRP بوده است. این مقادیر در زمان نوشتن مقاله برابر با 231،899،940 دلار بود.

فروش دوباره مقادیر زیادی XRP توسط مدیر سابق ریپل

مانده موجودی در کیف پول وی بیش از 2 میلیارد XRP است.

فروش دوباره مقادیر زیادی XRP توسط مدیر سابق ریپل

لئونیداس هاجیلویزو، علاقه مند به XRP و محقق بلاک چین، فروش های قبلی XRP مک کلب را رصد کرده و به طور مرتب در موارد مختلف توییت هایی درباره این دامپ ها پست کرده است. آنچه برای این محقق متمایز بود فروش های مک کلب بود که اکنون در مقادیر کمتری اتفاق می افتد. همانطور که وی در توییت خود اظهار داشت، مک کلب اکنون روزانه 22.6 میلیون XRP می فروشد نه 40 میلیون.

از سوی دیگر، او همچنان منتقد دارایی مدیر ارشد فناوری سابق ریپل است و اضافه کرد:
«ثروت XRP مک کلب ممکن است تا آگوست یا سپتامبر سال جاری به پایان برسد.»

کد خبر: 1400020813MGMMMF

مطالب مرتبط:

پایان رسمی همکاری ریپل و مانی گرام

ریپل به دنبال راه اندازی پلتفرم معاملاتی است

انتقالات خیره کننده XRP توسط ریپل و کوین بیس

ریپل اختلاف حقوقی خود را با یوتیوب حل و فصل کرد

ایجاد بلاک چین خصوصی ریپل برای ساخت CBDC

بیشتر بخوانید

SEC در برابر ریپل: مخالفت دادگاه با درخواست ریپل

کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) مجاز است از طریق درخواست ایجاد تفاهم نامه، به دریافت اسناد از صرافی های خارجی و شرکای تجاری...

SEC نماینده دارندگان XRP را به ترویج خشونت متهم کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، با انتشار یک یادداشت پاسخ قانونی دیگر، به مخالفت با دخالت دارندگان XRP در پرونده علیه...

SEC سخنان قاضی و نکات کلیدی را تحریف می کند

ریپل اخیرا در یک پاسخ کاملاً قاطع، یادداشتی را علیه درخواست SEC مبنی بر نادرست بودن دفاع «هشدار منصفانه» ریپل، منتشر کرد. این درخواست...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته