پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

آشنایی با کشور آلمان و قوانین ارزهای دیجیتال + شرایط ویزا

آشنایی با کشور آلمان

آلمان با نام رسمی جمهوری فدرال آلمان، کشوری در قاره اروپا است که پایتخت آن برلین است. آلمان از شمال با دانمارک (140 کیلومتر)، از شرق با لهستان (467 کیلومتر)، از شرق با جمهوری چک (704 کیلومتر)، از جنوب با اتریش (801 کیلومتر)، از جنوب با سوئیس (348 کیلومتر)، از غرب با فرانسه (418 کیلومتر)، از غرب با لوکزامبورگ (128 کیلومتر)، از غرب بلژیک (133 کیلومتر) و از غرب با هلند (575 کیلومتر) مرز مشترک دارد. مساحت آن 357386 کیلومتر مربع است و جمعیت آن 83.7 میلیون نفر است.


ارز دیجیتال چیست ؟ تفاوت ارز دیجیتال با رمز ارز و ارز مجازی


نخستین حضور جامعه انسانی در سرزمین امروزی آلمان به حدود 130 هزار تا 230 هزار سال پیش و انسان‌های نئاندرتال بازمی‌گردد. رمی‌ها نخستین گروه از انسان‌های متمدن بودند که در آلمان ساکن شدند. تا سال ۸۰۰ میلادی آلمان حکومت مقتدری نداشت و مورد تاخت و تاز همسایه‌ها بود. در این سال شارلمانی (مؤسس امپراتوری مقدس روم) توانست کشورهای رم را متحد کند، اما این اتحاد کوتاه مدت بود. از سرزمین‌های زیر فرمان او سه پادشاهی شکل گرفت، که یکی از آن‌ها به آلمان امروزی انجامید. نخستین پادشاه آلمانی‌زبان در این سرزمین، لودویگ شاه آلمانی بود.

دیگر کشورها از آن پس، مردم این سرزمین را با زبان آلمانی می‌شناختند. پس از این دوره حکومت به امپراتوری مقدس روم رسید، این دوره که بیش‌تر سده‌های میانه را در بر می‌گیرد، با قدرت گرفتن کلیسای کاتولیک همراه بود.

ظهور کلیسای پروتستان و مارتین لوتر را می‌توان از رویدادهای مهم آن زمان برشمرد. پس از آن در اوایل قرن نوزدهم امپراتوری پروس از اتحاد مناطق آلمانی در کنگره وین شکل گرفت. با پایان جنگ جهانی اول، قیصر مجبور به استعفا شد، این دوره تا برآمدن فاشیسم را دوران جمهوری وایمار می‌نامند. با بدتر شدن وضعیت اقتصادی در آلمان پس از جنگ جهانی اول و گسترش نژادپرستی، حزب نازی در این کشور به قدرت رسید. این حزب تا پایان جنگ جهانی دوم و شکست آلمان در این کشور حاکم بود. پس از جنگ جهانی دوم، کشور آلمان، به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم شد، تا در سال 1990 آلمان غربی و آلمان شرقی متحد شده و جمهوری فدرال آلمان را تشکیل دهند.

آلمان دارای نظام سیاسی جمهوری فدرال دموکراتیک پارلمانی است و 16 ایالت دارد، که می‌توانند در برخی مسایل مستقل عمل کنند. آلمان اکنون یکی از صنعتی‌ترین کشورهای جهان است و در جای ثروتمندترین عضو اتحادیه اروپا، موتور اقتصادیِ حوزه پولی یورو به‌شمار می‌رود. شهرهای بزرگ آلمان برلین، هامبورگ، مونیخ و فرانکفورت می‌باشند.

آلمان در دو جنگ جهانی اول و دوم نقش برجسته‌ای داشت و در پی این دو جنگ آسیب‌های فراوانی را متحمّل شد.

پس از پایان جنگ با وام‌هایی که از کشورهای متفق گرفت، توانست کشور را بازسازی کند. جمهوری فدرال آلمان اکنون یکی از اعضای سازمان ملل متحد، ناتو، کشورهای گروه هشت و گروه پنج به علاوه یک بوده و از بنیانگذاران اتحادیه اروپا است.

اقتصاد آلمان

آلمان دارای یک اقتصاد بازار اجتماعی با نیروی کار بسیار ماهر، سطح پایین فساد و سطح بالایی از نوآوری است. این کشور سومین صادر کننده کالا در جهان است، و دارای بزرگترین اقتصاد ملی در اروپا است که همچنین بر اساس تولید ناخالص داخلی چهارمین کشور جهان است و پنجمین کشور بر اساس برابری قدرت خرید است. بخش خدمات تقریباً 69 درصد از کل تولید ناخالص داخلی، صنعت 31 درصد و کشاورزی 1 درصد از سال 2017 را شامل می شوند.

قوانین ارز دیجیتال در آلمان

نرخ بیکاری منتشر شده توسط یورواستات به میزان 3.2 درصد تا ژانویه 2020 بوده است، که چهارمین کشور با پایین ترین سطح بیکاری در اتحادیه اروپا است.

آلمان بخشی از بازار واحد اروپا است که بیش از 450 میلیون مشتری را پشتیبانی می کند. در سال 2017، این کشور بر اساس صندوق بین المللی پول 28 درصد از اقتصاد منطقه یورو را به خود اختصاص داده است. آلمان ارز مشترک اروپایی، یورو را در سال 2002 وارد بازار خود کرد. سیاست پولی این کشور توسط بانک مرکزی اروپا تنظیم شده است که دفتر مرکزی آن در فرانکفورت است.

صنعت اتومبیل سازی در آلمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به عنوان یکی از رقابتی ترین و نوآورترین ها در جهان شناخته می شود و از نظر تولید چهارمین در جهان است. 10 صادرات برتر آلمان وسایل نقلیه، ماشین آلات، کالاهای شیمیایی، محصولات الکترونیکی، تجهیزات الکتریکی، دارویی، تجهیزات حمل و نقل، فلزات اساسی، محصولات غذایی، لاستیک و پلاستیک هستند. آلمان یکی از بزرگترین صادرکنندگان در سطح جهان است.

در میان 500 ابرشرکت بزرگ دنیا از لحاظ درآمد، دفتر مرکزی 53 شرکت در آلمان قرار دارند. مارک های معروف بین المللی شامل مرسدس بنز، بی ام و، فولکس واگن، آئودی ، زیمنس، آلیانز، آدیداس، پورشه، بوش و دویچه تلکام هستند.

برلین یکی از مراکز شرکت های استارتاپ است و به مکان اصلی شرکت های سرمایه پذیر در اتحادیه اروپا تبدیل شده است. آلمان به دلیل بخش عمده ای از بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط که به عنوان مدل Mittelstand شناخته می شوند شناخته شده است. این شرکت ها نماینده 48 درصد از رهبران بازارهای جهانی در بخش های خود هستند، که به «قهرمانان مخفی» شهرت دارند.

تلاش های تحقیق و توسعه بخشی جدایی ناپذیر از اقتصاد آلمان را تشکیل می دهد. در سال 2018 آلمان از نظر تعداد مقالات تحقیقات علمی و مهندسی منتشر شده در رتبه چهارم جهانی قرار گرفت. موسسات تحقیقاتی در آلمان شامل انجمن ماکس پلانک، انجمن هلمهولتز، و انجمن فراونهوفر و انجمن لایب نیتس هستند. آلمان بزرگترین مشارکت کننده در آژانس فضایی اروپا است.

آلمان کشوری ا‌ست که یک مرکز اقتصادی واحد ندارد و بخش‌های مختلف اقتصادی در نقاط مختلف آن متمرکز شده‌اند.

بازار سهام آلمان در شهر فرانکفورت مستقر است، در حالی که برلتسمان که بزرگ‌ترین شرکت چندرسانه‌ای آلمان است در گوترزلوه قرار دارد. وولفسبورگ، اشتوتگارت و مونیخ مراکز صنعت اتومبیل‌سازی آلمان هستند. آلمان حامی سیاست همگرایی بیشتر کشورهای اروپایی در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی است. سیاست‌های اقتصادی این کشور عمدتاً از طریق موافقت‌نامه‌های بین کشورهای اتحادیه اروپا و قوانین بازار اروپایی تعیین می‌شوند.

اقتصاد ایالت‌های جنوبی آلمان همانند هسن، بادن-وورتمبرگ و بایرن از ایالت‌های شمالی قوی‌تر است. منطقه رور که در غرب آلمان بین شهرهای بن و دورتموند قرار دارد قدیمی‌ترین و همچنین قوی‌ترین اقتصاد را در بین مناطق آلمان دارد.

اقتصاد این منطقه بر منابع طبیعی و صنایع سنگین متمرکز است. 27 شرکت از 100 شرکت بزرگ آلمان در این منطقه قرار دارند.

اقتصاد ایالت‌های بایرن و بادن-وورتمبرگ بر تولید محصولات با ارزش متکی‌ست. مهم‌ترین بخش‌های اقتصادی این منطقه اتومبیل‌سازی، الکترونیک، صنایع هوا و فضا و داروسازی هستند. بزرگ‌ترین صنایع خودروسازی و ماشین‌آلات آلمان در بادن-وورتمبرگ مستقر هستند که از این میان می‌توان از کارخانه‌های مرسدس بنز، پورشه و بوش نام برد.

با اتحاد دو آلمان در سال 1990، دولت این کشور مراحل تطبیق سیستم‌های اقتصادی دو کشور سابق را آغاز کرد.

برنامه‌های اقتصادی دولت، توسعه تدریجی شرق آلمان را برای رسیدن به استاندارهای مناطق غربی تضمین می‌کرد اما همچنان تاکنون سطح رفاه و درآمد سالانه در مناطق غربی به‌طور قابل توجهی از شرق آلمان بالاتر بوده‌است.

آلمان ثروتمندترین کشور اروپایی‌ است. این کشور بعد از آمریکا و چین بالاترین تعداد میلیونرهای دنیا (با ثروت بیش از 50 میلیون دلار) را در دنیا داراست.

بنا بر آمارهای رسمی که در سال 2018 میلادی منتشر شد، دارایی‌ها و ثروت 45 نفر از شهروندان این کشور برابر ثروت نیمی از جمعیت کشور است. همچنین وولفسبورگ در مرکز آلمان بیشترین میزان درآمد سرانه آلمان را با 128 هزار دلار دلار در سال داراست.

اقامت در آلمان

برای مهاجرت به آلمان روش های متعددی وجود دارد که با توجه به شرایط شما یکی از آنها برای شما مناسب ترین روش مهاجرت محسوب می شود. لذا در نظر داشته باشید که باید مناسب ترین روش برای خود را پیدا کنید و پیروی از روش های مهاجرت سایرین الزاما موجب موفقیت شما نخواهد شد.

مهاجرت به آلمان از طریق کار

یکی از روش های بسیار عالی برای مهاجرت به آلمان مهاجرت کاری یا کاریابی در آلمان است. دراین روش شما زمانی که به دنبال یک کار مرتبط با مدرک و مهارت خود می پردازید و در صورت گرفتن پیشنهاد کار (Job Offer) می توانید به این کشور مهاجرت کنید.

مهاجرت به آلمان از طریق کاریابی نیازمند شرایط متعدد و سخت گیرانه ای است اما اگر این شرایط را داشته باشید به راحتی میتوانید اقامت خود را در آلمان تثبیت کنید.

شرایط کلی این روش شامل سن، مدرک تحصیلی، سابقه کار، مدرک و مهارت زبان می باشند. این شرایط بسته به نوع کار ممکن است تغییرات جزیی داشته باشند اما معمولا تمامی شرایط فوق برای مهاجرت در ارزیابی موثر خواهند بود.

کاریابی در آلمان ریزه کاری های بسیاری دارد که در صورت عدم آشنایی با آنها ممکن است شانس خود را برای اخذ قرارداد کاری و مهاجرت به آلمان از دست بدهید.

قوانین ارز دیجیتال در آلمان

مهاجرت به آلمان از طریق ویزای جستجوی کار (جاب سیکر آلمان)

دولت آلمان این امکان را فراهم کرده است که بتوانید با اخذ یک ویزای شش ماهه برای جستجوی کار به آلمان سفر کنید. حضور در کشور آلمان در صورتیکه از مهارت های زبانی خوبی برخوردار باشید میتواند شانس کاریابی در آلمان را افزایش دهد.

شرایط عمومی ذکر شده در روش ویزای کار آلمان برای این روش نیز صادق است. علاوه بر این شرایط باید هزینه زندگی در آلمان برای مدت شش ماه را در نظر بگیرید.

زیرا در روش ویزای کار آلمان شما یک ماه پس از ورود به خاک آلمان حقوق خود را از کارفرما دریافت میکنید و تنها نیاز است بتوانید هزینه های بدو ورود و یک ماه اول زندگی در آلمان را تامین کنید اما در روش جستجوی کار آلمان ممکن است این فرآیند تا شش ماه به طول بیانجامد. در این مدت ویزای همراه برای خانواده متقاضی صادر نمی گردد.

مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل

علاوه بر صنعت، کشور آلمان از سطح علمی بسیار بالایی در میان سایر کشور ها برخوردار است. مهاجرت به آلمان از روش تحصیل یک روش سریع و مطمئن برای ورود به این کشور است. مهاجرت تحصیلی به آلمان را میتوان برای طیف وسیعی از سنین انجام داد. انواع مقاطع تحصیلی در آلمان که بواسطه آنها می توانید ویزا دریافت کنید به شرح زیر می باشند:

مدارس شبانه روزی :

در همه ایالت های آلمان این امکان وجود دارد که فرزندانتان را دراین مدارس ثبت نام کنید . مدارس شبانه روزی آلمان ، کودکان و نوجوانان بین 6 تا 18 سال را پذیرش می کنند . از مزایای تحصیل در آلمان ، آموزش با استاندارد های بالا در مدارس است و یک راه عالی برای یکی شدن با مردم و فرهنگ آلمان است .

تدریس در این نوع از مدارس آلمان که مهاجرین را پذیرش می کنند، به زبان آلمانی و برخی دیگر به زبان انگلیسی می باشد .

کالج در آلمان :

دانش آموزان در کشور آلمان، پس از اتمام تحصیل در مقطع دبیرستان اجازه تحصیل در دانشگاه های آلمان را دارند. این در حالی است که متقاضیان خواهان مهاجرت از طریق تحصیل، پس از اتمام مقطع دبیرستان در اکثر موارد می بایست دوره کالج را بگذرانند. کالج در آلمان دوره ای 10 ماهه است که در طی آن دانشجو با مفاد درسی مورد نیاز برای تحصیل در رشته مورد نظر خود در دانشگاه آشنا می شود .

رشته های تحصیلی در کالج هایی که منجر به ورود به دانشگاه می شوند، به 5 دسته کلی تقسیم می شوند که عبارتند از : فنی مهندسی، تجربی، اقتصاد و مدیریت و زبان .

ورود به تمامی رشته های دانشگاهی از این طریق امکان پذیر است. لازم به ذکر است که زبان آلمانی مورد نیاز برای گرفتن پذیرش کالج، حد اقل مدرک B1 آلمانی می باشد و همچنین حداکثر سن پذیرش برای کالج 24 سال می باشد .

تحصیل در مقطع لیسانس در آلمان :

متقاضیان مهاجرت از طریق تحصیل برای مقطع لیسانس می توانند از دانشگاه های خصوصی یا دولتی آلمان پذیرش بگیرند . دروس در برخی از دانشگاه های آلمان به زبان آلمانی وبرخی دیگر به زبان انگلیسی تدریس میشوند. سن تحصیل و مدرک زبان مورد نیاز در دانشگاههای مختلف متفاوت است.

تحصیل در مقطع فوق لیسانس در آلمان :

شرایط پذیرش مهاجرت از طریق تحصیل مقطع فوق لیسانس به آلمان ، همانند مقطع لیسانس بوده با این تفاوت که در این مقطع محدویت سنی معمولا وجود نداشته و تمامی افرادی که مدرک لیسانس داشته و در حد مدرک ایلتس 6 جنرال به زبان انگلیسی تسلط داشته باشند، میتوانند برای تحصیل در مقطع فوق لیسانس و در صورت تمایل مهاجرت به آلمان از آن طریق اقدام کنند .

دانشجو در طی تحصیل در هفته،20 ساعت اجازه کار پاره وقت داشته که از این طریق می تواند امرار معاش کند. حداقل درآمد برای کار دانشجویی ساعتی بین 9 تا 10 یورو می باشد. این درآمد کفاف هزینه های زندگی یک دانشجو در آن کشور را می دهد.

همچنین پس از فارغ التحصیل شدن، دولت آلمان 18 ماه به فرد فرصت میدهد که شغلی پیدا کند. که اگر موفق شود، پس ازکمتر از 2 سال اشتغال در آلمان موفق به کسب اقامت دائم آلمان می گردد .

مقطع دکترا :

متقاضیان زیادی مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل برای مقطع دکترا را انتخاب می کنند. از همین رو رقابت سختی برای انتخاب دانشجو در این مقطع وجود دارد. لازم به ذکر است که اولویت پذیرش با دانشجویان فوق لیسانس همان دانشگاه است .

در آلمان هیچ آزمون ورودی برای پذیرش دکترا وجود ندارد : اما معدل دانشجو و دانشگاهی که از آن فارغ التصیل شده، از جمله مواردی است که تاثیر مهمی در پذیرش دکترا دارد. همچنین طرح دکترا ی دانشجوی متقاضی باید از طرف استاد راهنما مورد تایید قرار بگیرد. تحصیل دکترا در آلمان اکثرا به صورت کلاس درس نبوده و دانشجو در طول تحصیل به کارهای تحقیقاتی و پژوهشی می پردازد .

نکته حائز اهمیت در مورد مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل، این است که همسر و فرزندان زیر 18 سال فرد دانشجو میتوانند از طریق ویزای همراه در کنار دانشجو به آلمان مهاجرت کنند .

مهاجرت به آلمان از طریق ثبت شرکت

قوانین مربوط به ثبت شرکت در آلمان این امکان را به کار آفرینان سایر کشور ها می دهد که به راه اندازی کسب و کار خود در این کشور بپردازند. این امکان و اقتصاد بسیار قدرتمند و پویای این کشور سبب شده تا بسیاری از کار آفرینان دنیا فعالیت در این کشور را در برنامه کار خود در نظر بگیرند.

قوانین نظارتی این کشور به گونه ای است که شما حتما باید در راستای موضوع شرکت ثبت شده خود فعالیت کرده، درآمد نشان دهید و مالیات پرداخت کنید، لذا بسیار مهم است که شما در راستای موضوع ثبت شرکت خود، دارای مهارت بوده و بتوانید فعالیت کنید.

مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج

اقامت آلمان از طریق ازدواج با یک تبعه آلمانی یکی دیگر از روش های مهاجرت به آلمان است. برای اخذ اقامت آلمان به این روش حداقل سه شرط زیر الزامی هستند:

  • ازدواج شما باید بصورت رسمی ثبت شده و سند ازدواج قابل ترجمه و تایید توسط سفارت این کشور باشد
  • همسر شما باید توانایی مالی خود در راستای تامین هزینه های زندگی شما در این کشور را داشته باشد
  • شما باید حداقل مدرک زبان آلمانی سطح A1 داشته باشید

در روش اقامت آلمان از طریق ازدواج، ابتدا باید مدارک رسمی مورد نیاز را تهیه و به سفارت ارائه دهید، سفارت درصورت تایید مدارک و همچنین پذیرش توانایی مالی همسر شما یک ویزای یک ساله برای شما صادر می کند.

این ویزا یکساله بوده و در سال های بعد در صورتی که ازدواج شما همچنان پا بر جا باشد تمدید خواهد شد. پس از گذشت سه سال تمدید متوالی ویزا می توانید برای اخذ اقامت آلمان در خواست دهید.

در این روش شما اجازه کار تمام وقت در کشور آلمان را دارید و از تمامی حقوق شهروندان آلمانی برخوردار هستید.

مهاجرت به آلمان از طریق پیوست به خانواده

اگر یکی از اعضای خانواده شما اقامت دائم آلمان را داشته باشد این امکان برای شما فراهم است که درخواست ویزای پیوست را به سفارت این کشور تحویل دهید. این روش نیز مانند سایر روش های مهاجرت به آلمان پیش نیاز ها و الزاماتی دارد که باید رعایت شوند. موضوع پیوست به همسر در بخش بالاتر مطرح شد.

در صورتی که سایر اعضای خانواده شما مانند پدر، مادر، خواهر، برادر، پدر بزرگ، مادر بزرگو …، مقیم کشور آلمان باشند نیز می توانید برای ویزای پیوست اقدام کنید اما این ویزا معمولا کمی سخت تر صادر می شود.

شرایط و پیش نیاز های مهاجرت به آلمان

شرایط مهاجرت به آلمان با توجه به نوع ویزای درخواستی شما می تواند متفاوت باشد اما چیزی که مشخصا در همه موارد صادق است این است که حتما باید برای هر یک از روش های فوق مدارک معتبر و قابل استنادی به سفارت آلمان ارائه بدهید.

قوانین ارز های دیجیتال در آلمان

سازمان نظارت مالی فدرال آلمان ارزهای مجازی یا رمز ارزها را به عنوان واحدهای پولی و ابزارهای مالی واجد شرایط قانونی می داند. شرکت ها و اشخاصی که دارایی توکن ها را مدیریت میکنند، خرید و فروش توکن ها را به صورت تجاری انجام می دهند و یا خدمات عمده کارگذاری را از طریق پلتفرم های معاملات آنلاین و با استفاده از توکن ها انجام می دهند، به طور کلی از پیش ملزم به دریافت مجوز تحت نظر سازمان نظارت مالی فدرال آلمان هستند.

در فوریه 2018 ، سازمان نظارت مالی فدرال آلمان اطلاعاتی را در مورد ارزیابی نظارتی که بر اساس آن توکن ها، سکه ها و رمز ارزها عرضه اولیه میشوند منتشر کرد. در این اطلاعات اظهار شده است که شرکت های درگیر در عرضه اولیه سکه باید مورد به مورد توکن ها، سکه ها و رمز ارزها را ارزیابی کنند که آیا آنها به عنوان ابزارهای مالی مانند (اوراق بهادار قابل انتقال، واحدهای شرکت های سرمایه گذاری جمعی یا سرمایه گذاری ها) یا به عنوان اوراق بهادار که نیاز به انطباق با قوانین مالی مربوطه را ایجاد میکنند واجد شرایط هستند یا خیر.

همچنین در همین زمان، وزارت دارایی فدرال آلمان دفترچه راهنمایی در مورد نحوه ی عملکرد مالیات بر ارزش افزوده ی بیت کوین و سایر ارزهای مجازی منتشر کرد. این مصوبه تعیین کرد که معاملات مبادله ارز سنتی با بیت کوین یا سایر ارزهای مجازی و بالعکس تامین مشمول مالیات خدمات دیگر را برای در نظر گرفتن ایجاد میکند، اما تحت تاثیر معافیت از مالیات بر ارزش افزوده قرار میگیرد. این اطلاعیه همچنین بیان میکند که بیت کوین یا سایر ارزهای مجازی که به عنوان روش های پرداخت استفاده می شوند ، مانند روش های پرداخت سنتی تلقی میشوند.

بنابراین استفاده از بیت کوین یا سایر ارزهای مجازی برای اهدافی غیر از روشی برای پرداخت مشمول مالیات است. این راهنمایی با تصمیم دادگاه عالی عدالت اروپا که در 22 اکتبر 2015 گرفته شد مطابقت دارد. پول های بازی های مجازی، به معنی ارزهای درون بازی، به ویژه در بازی های آنلاین، معاف از مالیات نیست، زیرا بر اساس قانون مالیات بر ارزش افزوده یک روش پرداخت محسوب نمی شود. این وزارتخانه همچنین در مورد چندین پرسش تکمیلی در رابطه با مالیات استخراج، کیف پول دیجیتال و پلتفرم های تجارت آنلاین صحبت کرد.

بانک فدرال آلمان بیان کرد که بیت کوین را نمی توان به عنوان یک ارز مجازی واجد شرایط دانست. به گفته دیرک شراد، کارشناس بانک فدرال آلمان در زمینه پرداخت ها، بیت کوین نه یک ارز مجازی است و نه پول دیجیتالی، زیرا عملکردهای معمول یک ارز را انجام نمی دهد و همچنین بخشی از سیستم پولی ملی نیست. بانک فدرال آمریکا استفاده از اصطلاح «رمز توکن» را پیشنهاد می کند.

در مقاله ای که در روزنامه فرانکفورتر آلگماینه زایتونگ منتشر شد، كارل لودویگ تیله، عضو هیئت اجرایی بانك فدرال آلمان، به سرمایه گذاران بیت کوین و سایر رمزارزها هشدار داد تا نسبت به خطرپذیری، نوسانات ارزش، هزینه و نیاز زیاد به استخراج، از میان دیگر نگرانی های مربوطه آگاه باشند. با این حال، او همچنین اشاره کرد که فناوری بلاک چین وعده ی وجود پتانسیل زیادی برای نوآوری های جدید را می دهد و به یک پروژه مشترک با گروه بورس سهام آلمان اشاره کرد که کاربرد و عملکرد فناوری بلاک چین را در تسویه معاملات اوراق بهادار بین بانکها آزمایش می کند.

کد خبر: 1400011208MGMCMF

مطالب مرتبط:

قوانین ارز های دیجیتال در کشور برزیل

قوانین رمزارزها در کشور کاستاریکا

قوانین رمزارزها در کشور کلمبیا

قوانین رمزارزها در کشور شیلی

قوانین رمزارزها در کشور کانادا

بیشتر بخوانید

آشنایی با کشور جامائیکا و قوانین ارزهای دیجیتال

جامائیکا کشوری جزیره ای است که در دریای کارائیب واقع شده است. این جزیره با مساحت 10,990 کیلومتر مربع، سومین جزیره بزرگ آنتیل بزرگ...

آشنایی با کشور گرنادا و قوانین ارزهای دیجیتال

گرنادا یک کشور جزیره ای در هند غربی واقع در دریای کارائیب در منتهی علیه جنوبی رشته جزایر گرنادین ها است. گرنادا از جزیره...

آشنایی با کشور جمهوری دومینیکن و قوانین ارزهای دیجیتال

جمهوری دومینیکن کشوری است که در جزیره هیسپانیولا در مجمع الجزایر آنتیل بزرگ در منطقه کارائیب واقع شده است. جمهوری دومینیکن دومین کشور بزرگ...

آشنایی با کشور دومینیکا و قوانین ارزهای دیجیتال

دومینیکا، با نام رسمی قلمرو همسود دومینیکا، کشوری جزیره ای در دریای کارائیب است. پایتخت، روزو، در ضلع غربی جزیره واقع شده است. این...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

قوانین و مقررات رمزارزها در انگلیس

در این مقاله قصد داریم به برخی از اطلاعات دقیق در مورد ارزهای دیجیتال و قوانین مربوط به آنها در بریتانیا بپردازیم: وضعیت حقوقی:...

مطالب داغ هفته