شنبه 1 اردیبهشت 1403

قوانین جدید استیبل‌کوین‌ها بر سکه جی پی مورگان تاثیری ندارد

قوانین جدید دفتر کنترل ارز آمریکا برای استیبل کوین ها روی سکه جی پی مورگان تاثیری ندارد، اما ممکن است بر به پرداخت های رمزارزی تاثیر بگذارد.

به گزارش سکه نیوز ، به نقل از کوین تلگراف، جیمی دیمون مدیر ارشد اجرایی موسسه مالی جی پی مورگان و جنیفر پایپزاک مدیر ارشد مالی آن در جلسه سهامداران سه ماهه چهارم این شرکت به تاییدیه دفتر کنترل ارز آمریکا (OCC) اشاره کردند که طبق آن بانک ها می توانند از استیبل کوین برای پرداخت استفاده کنند،طی پرسش و پاسخی در این جلسه، چارلز پی بادی تحلیل گر موسسه پورتالز پارتنزر درباره تاییدیه OCC سوالاتی کرد که به بانک ها اجازه می دهد از شبکه های بلاک چین عمومی برای پرداخت استفاده کنند.

جنیفر پایپزاک مدیر ارشد مالی جی پی مورگان در این باره گفت: این راهنما یک مسیر با ثبات در شبکه بلاک چین عمومی ارائه می کند. بنابراین روی سکه جی پی مورگان تاثیری ندارد. باید درباره توکنایز کردن حساب های پس انداز مشتریان مان فعالیتی انجام داد.

البته او این احتمال را رد نکرد که در صورت تمایل مشتریان، یک استیبل کوین با پشتیبانی جی پی مورگان ارائه شود.

وی در این باره گفت: کاملا مشخص است، ما موارد استفاده و تقاضای مشتریان را ارزیابی می کنیم. اما هنوز برای اظهار نظر در این باره زود است.

جیمی دیمون مدیر ارشد اجرایی این موسسه مالی نیز به طور کوتاه اشاره کرد این بانک هم اکنون از بلاک چین برای اشتراک گذاری اطلاعات با بانک های دیگر استفاده می کند و بنابراین در خط مقدم این فناوری حضور دارد.

سکه جی پی مورگان در اکتبر ۲۰۲۰ میلادی رونمایی شد که به طور گسترده در سیستم های پرداخت این موسسه مالی به کار می رود و به تسویه ۶ هزار میلیارد پرداخت در روز کمک می کند.

پایپزیک همچنین پروژه سکه را توکنیاز کردن حساب های پس انداز برای تسهیل پرداخت های مشتریان توصیف کرد.

در پایان دیمون نیز تلویحا اشاره کرد تسویه پرداخت های رمزارزی تاثیر زیادی روی عملیات های این شرکت ندارد. البته او تاثیر رمزارز روی چشم انداز پرداخت ها را دست کم گرفته است.

پی پال یکی از شرکت های بزرگ فناوری مالی است که دیمون آن را به نام رقیب خود می شناسد. این شرکت تایید کرده از ابتدای ۲۰۲۱ میلادی پرداخت های رمزارزی را ارائه می کند.

مدیر ارشد اجرایی این شرکت به طور واضح بیان کرد حوزه پرداخت ها طی دهه آینده متراکم تر خواهد شد.

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال ترو یو اس دی (TUSD)

ترو یو اس دی یک استیبل کوین با پشتوانه دلار آمریکا است که با نرخ 1: 1 به دلار آمریکل متصل می شود. ترو...

آشنایی با ارز دیجیتال کرو دائو (CRV)

کرو یک صرافی غیرمتمرکز برای استیبل کوین ها است که از یک بازارگردان خودکار (AMM) برای مدیریت نقدینگی استفاده می کند. در این مطلب...

آشنایی با ارز دیجیتال پکسوس استاندارد (PAX)

پکسوس استاندارد که در سپتامبر سال 2018 تاسیس شد، یک استیبل کوین با ضمانت ارز فیات است. استیبل کوین ها ارزهای دیجیتالی هستند که...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته