پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

مدیران ریپل امیدوار به ریاست جدید SEC هستند

مدیر عامل شرکت ریپل، برد گارلینگهاوس امیدوار است که بتواند با رهبری جدید SEC صحبت کند. شرکت بلاک چین ریپل امیدوار است که این استاد ام آی تی و یکی از حامیان رمزارز که به خوبی به این فناوری ها تسلط دارد به ریاست کمیسیون بورس و اوراق بهادار منصوب شود.

به گزارش سکه نیوز به نقل از یو تودی، در یک مصاحبه اخیر با بلومبرگ از مدیر عامل ریپل درباره احتمال توافق با SEC سوال پرسیده شد، و مدیر عامل شرکت برد گارلینگهاوس گفت که امیدوار است این گفتگو ها را با ریاست جدید از سر بگیرد.


ریپل چیست؟


گارلینگهاوس گفت: «من امیدوارم که با ورود یک ریاست جدید به SEC، فرصتی برای بازنگری در برخی از این بحث ها وجود داشته باشد. این فرصتی برای شروع یک مکالمه جدید و منظقی با رهبری جدید و تیم وی است تا ببینیم چه کاری می توانیم برای ریپل و کل صنعت رمزارز انجام دهیم.»

مدیران ریپل امیدوار به ریاست جدید SEC هستند

ریپل با قدرت آماده جنگ است

گارلینگهاوس همچنان اظهار داشت که شکایت شگفت آوری که توسط رئیس سابق SEC جی کلیتون در اواخر دسامبر انجام شد، از آنجا که XRP به مدت هشت سال در حال معامله شدن بود کاملا بی معنی است.

در حالی که این دادخواست به ماه چهارم کشیده شده است، این مدیر عامل که به عنوان یکی از متهمان به همراه کریس لارسن، بنیانگذار ریپل معرفی شده است، می گوید که شرکت او با قدرت با این شکایت مبارزه خواهد کرد.

گارلینگهاوس افزود: «در واقع، ما قصد داریم به شدت با آن مبارزه کنیم. از نظر ما، آنچه در اینجا اتفاق افتاده است فقط یک دادخواست علیه ریپل نیست، بلکه واقعاً علیه کل صنعت رمزارز است.»

مشکل بهره وری انرژی بیت کوین

همانطور که توسط یو تودی گزارش شده است، آژانس رگولاتوری با درخواست ریپل برای ارائه اسناد درباره وجه تمایز XRP با بیت کوین و اتریوم و اینکه چرا بر خلاف این دو ارز دیجیتال به عنوان یک اوراق بهادار شناخته شده است، مخالفت می کند.

در مصاحبه خود، گارلینگهاوس گفت که بیت کوین یک مشکل واقعی را حل می کند.

وی گفت: «من فکر می کنم کاملاً واضح است که بیت کوین در حال حل یک مشکل واقعی برای افرادی است که می خواهند در معرض این کلاس دارایی قرار بگیرند.»

با این حال، او یک بار دیگر زنگ خطر را در مورد تأثیرات زیست محیطی بیت کوین به صدا درآورد همانطور که بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت این کار را انجام داده بود.

او افزود: «انرژی لازم برای یک تراکنش بیت کوین حدودا معادل سوختن 75 گالن بنزین است.»

وی اضافه می کند که XRP حدود 100 برابر از بیت کوین انرژی کمتری مصرف می کند.

کد خبر: 1400011304MGMMMF

مطالب مرتبط:

پایان رسمی همکاری ریپل و مانی گرام

ریپل به دنبال راه اندازی پلتفرم معاملاتی است

انتقالات خیره کننده XRP توسط ریپل و کوین بیس

ریپل اختلاف حقوقی خود را با یوتیوب حل و فصل کرد

ایجاد بلاک چین خصوصی ریپل برای ساخت CBDC

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

هاوینگ (Halving) چیست؟

میزان تولید شبکه بیت کوین هر چهار سال یک بار طی یک رویداد ویژه به نام "Halving" نصف می شود. هاوینگ در لغت نیز...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته