جمعه 7 اردیبهشت 1403

دولت فنلاند 1981 بیت کوین مصادره شده را به مزایده می گذارد

اداره گمرک فنلاند قصد دارد مقدار یک هزار و 981 بیت کوین را که در سال 2016 از یک قاچاقچی موارد مخدر مصادر کرد، به مزایده بگذارد.

به گزارش سکه نیوز به نقل از فایننس مگنیتس، مقام های فنلاند قصد دارند در حالی که ارزش بیت کوین سیر صعودی مداومی را در ماه های اخیر طی کرده، این مقدار بیت کوین مصادره شده را به مزایده بگذارند.

بر اساس گزارش تلویزیون ملی فنلاند YLE، دولت این کشور که پیشتر در سال 2018 به دلیل نگرانی های مرتبط با گردش مالی از فروش این رمزارز مصادره شده منصرف شده بود، اکنون قصد دارد هرچه سریعتر آن را به مزایده بگذارد.

روند رو به رشد استفاده از رمزارز باعث شده که دولت ها در مقابله با استفاده غیرقانونی از ارزهای دیجیتال سختگیرانه تر عمل کنند.

در همین راستا، دولت آمریکا در نوامبر 2020 اعلام کرد که 69 هزار و 370 بیت کوین را در ارتباط با بازار دارک نت جاده ابریشم مصادره کرده است.

«پکا پیلکانن» مقام ارشد اداره گمرک فنلاند اذعان داشت که نگرانی مرتبط با گردش مالی بیت کوین مصادره شده در بازار مجرمان همچنان وجود دارد، اما دولت این کشور به خاطر قوانین موجود، هیچ انتخاب دیگری ندارد.

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

هاوینگ (Halving) چیست؟

میزان تولید شبکه بیت کوین هر چهار سال یک بار طی یک رویداد ویژه به نام "Halving" نصف می شود. هاوینگ در لغت نیز...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته