پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

یک نهاد دولتی دبی رمزارز را برای پرداخت ها قبول می کند

بر اساس گزارش رسانه های محلی، یک نهاد دولتی در دبی شروع به پذیرش رمزارز، به عنوان پرداخت خدمات خود کرده است.

به گزارش سکه نیوز به نقل از بیت کوین نیوز، کیکلب یک منطقه تجارت آزاد است که به شرکت ها کمک می کند تا در دبی، یک شهر ثروتمند در امارات متحده عربی تجارت ایجاد کنند. کیکلب مجوز های تجاری و سایر مجوز ها را صادر می کند و همچنین ویزا را پردازش می کند.

این نهاد همچنین در دفتر کشتی تفریحی ملکه الیزابت 2 که در بندر راشد دبی لنگر می اندازد، فضای اداری را به مشتریان خود اجاره می دهد.

گلف نیوز در 16 فوریه گزارش داد که پرداخت این خدمات و سایر خدمات هم اکنون می تواند با رمزارز انجام شود.

 


ارز دیجیتال چیست؟ تفاوت ارز دیجیتال با رمز ارز و ارز مجازی


 

تساوار اولحق، مدیر عامل کیکلب، گفت که این تصمیم در پاسخ به افزایش علاقه به ارز دیجیتال با چندین مشتری در بخش های بلاک چین و فین تک (فناوری مالی) گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد که پرداخت های مبتنی بر رمزارز امکان دسترسی بیشتر برای کارآفرینان جهانی را که به دنبال راه اندازی یک تجارت در امارات متحده عربی هستند فراهم می کند.

«برای ما واقعاً مسئله زمان بود پیش از آنکه رمزارز را تشخیص دهیم. ارز های دیجیتال روش پرداخت در آینده است.»

کیکلب با شرکای بین المللی گمنام برای پردازش پرداخت معاملات ارز های دیجیتال که نام آنها مشخص نشده است، کار می کند.

مدیرعامل معتقد است سایر ادارات دولتی نیز راه او را دنبال خواهند کرد. «ما اولین نهاد صدور مجوز متعلق به دولت در امارات متحده عربی هستیم که پرداخت ارز دیجیتال را قبول می کنیم و مطمئناً آخرین نفر نیستیم. با توجه به اینکه این فناوری به سرعت در خاورمیانه مورد توجه قرار گرفته است، مشتاقانه می بینم که چگونه در آینده نزدیک تجارت ما را تغییر می دهد.»

امارات متحده عربی در حال برنامه ریزی برای استفاده از فناوری بلاک چین برای 50 درصد تراکنش های دولت در سال جاری است. بر اساس گزارش گلف نیوز، «بنیاد آینده دبی» تخمین می زند که این کشور با استفاده از بلاک چین و ارز های دیجیتال بتواند بیش از 3 میلیارد دلار پس انداز کند.

مطالب مرتبط:

دبی در پی تصویب قوانین رمزارزی

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته