پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

هاوایی طرح آزمایشی بدون مجوز برای شرکت‌های رمزارزی اجرا می‌کند

ایالت هاوایی آمریکا یک طرح آزمایشی اجرا می کند که طی آن شرکت های رمزارزی بدون دریافت مجوزهای لازم می توانند فعالیت کنند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از یاهوفایننس، ایالت هاوایی آمریکا به شرکت های بیشتری اجازه می دهد در طرح  آزمایشی بی نیاز از مجوز رمزارزی فعالیت کنند.

این ایالت آمریکا قابلیت درخواست برای « آزمایشگاه نوآوری رمزارز»(DCIL) را دوباره بازگشایی کرده و به این ترتیب امکان آن که صرافی های رمزارز و تهیه کنندگان سرویس های بیشتر بتوانند درقالب این طرح در ایالت فعالیت کنند افزایش یافته است.

طبق قوانین فدرال دولت آمریکا شرکت های رمزارزی باید ذخایر نقدی معادل دارایی های دیجیتال خود در اختیار داشته باشند. حتی برخی از بزرگترین صرافی ها نیز نمی توانند به چنین الزامی دست یابند. اما شرکت کنندگان در طرح مذکور  از این الزامات آزاد هستند و تا ۲۰۲۲ میلادی برای فعالیت نیازی به مجوز ندارند.

«زاک پرینس» مدیر ارشد اجرایی «بلاک فی» در این باره می گوید: «این فرایند بسیار راحت است. بلاک فی یکی از ۱۱ عضو اولیه طرح آزمایشی است که ازبخش موسسات مالی هاوایی نامه عدم اقدام دریافت کرده اند.»

«لن هیگاشی» مدیر ارشد ارجایی شرکت «هاوایی تکنولوژی دولوپمنت« که برDCILو DLI و همچنین دپارتمان تجارت و امور مصرف کننده نظارت می کند، در این باره گفت کووید۱۹سبب شده زمان آغاز برنامه ها به آخر ماه مارس موکول شود. اما هیجان زیادی در این باره وجود دارد.

«لیام گیستیکی» مالک یکی از استارت آپ های بلاک چین محلی در این باره می گوید: هم اکنون توجه به رمزارز در هاوایی بیشتر شده است. این پدیده در سراسر آمریکا دیده می شود.

بیشتر بخوانید

سازمان نصر: مسدودیت صرافی ها تاثیر معکوس خواهد داشت

رئیس کمیسیون رمزارز و بلاک چین سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور به انتقاد از نامه رئیس مجلس جهت مسدود سازی درگاه های پرداخت...

هیچ مجوزی برای صرافی های داخلی وجود ندارد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ می گوید صرافی‌ های داخل کشور مجوزی برای معاملات رمزارزها ندارند. به گزارش سکه نیوز به نقل از تسنیم،...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته