شنبه 1 اردیبهشت 1403

همکاری برای استفاده از بلاک چین تلگرام در چین

در حالی که پروژه توکن تلگرام مرده است بلاک چین آن هنوز زنده است. «آزمایشگاه های TON» و «شبکه خدمات مبتنی بر بلاک چین» (BSN) در ساخت اپلیکیشن هایی بر روی پروتکل TON ساخته شده توسط تلگرام همکاری می کنند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، طبق اطلاعیه ای که روز دوشنبه صادر شد، این مشاركت به توسعه دهندگان BSN اجازه می دهد تا به فناوری TON دسترسی پیدا كنند.

همانند سایر موارد سازگاری شبکه های عمومی با زیرساخت های BSN چین، آزمایشگاه های TON نیز پروتکل TON ساخته شده در تلگرام را متناسب با خواسته های رگولاتوری چین تطبیق می دهند. از این رو، پیاده سازی شبکه TON در BSN چین یک نسخه بلاک چین با اجازه آزاد یا OPB خواهد بود.

به گفته هی ییفان، مدیرعامل «رد دیت تکنولوژی» یکی از اعضای بنیانگذار BSN، توسعه دهندگان چینی به دنبال تأخیر کم و مقیاس پذیری بلاک چین TON به عنوان یک لایه پایه مناسب برای توسعه برنامه های مفید هستند.


بلاک چین چیست؟


برای آزمایشگاه های TON، این همکاری با پروژه زیرساخت بلاک چین چینی به افزایش فعالیت این توسعه دهنده در پروتکل TON کمک می کند و ارزش بیشتری برای این پروژه به ارمغان می آورد.

سیریل پاگلینو، مدیر عامل آزمایشگاه های TON، در مورد مزایای احتمالی این همکاری برای هر دو شریک اظهار داشت که این شاهدی بر امکان ایجاد اتحادهای مفید بین شرکت های غیرمتمرکز و متمرکز است، وی افزود:
«این یک رویکرد خلاقانه برای ارسال یک پیام قوی است که یک شرکت، یک کشور، مردم، حتی در صورت مواجه شدن با موانع قانونی خاص، هنوز هم می توانند راهی برای استفاده از فناوری در نظر گرفته شده برای همه در کره زمین با وجود هرگونه دستورالعمل های محلی داشته باشند.»

همانطور که قبلاً توسط کوین تلگراف، گزارش شده بود، علی رغم اینکه تلگرام زنجیره بلوک TON را به دنبال فشار رگولاتوری بر روی پروژه «گرام» خود رها کرد، فناوری زیر بنای این پروژه همچنان ادامه دارد. این پروتکل به جای اینکه توسط سرویس اپلیکیشن پیام رسان اجرا شود، تحت نظارت شبکه Free TON تحت مالکیت جامعه است.

TON آخرین بلاک چین عمومی است که به همراه BSN چین سر و صدا می کند. با توجه به شرایط رگولاتوری سختگیرانه در چین، پروژه BSN دارای دو طرح اصلی است: «بی اس ان چین» و «بی اس ان اینترنشنال».

در ماه فوریه، Cosmos اولین بلاک چین عمومی بود که به BSN چین اضافه شد.

کد خبر: 1399121109MGMMMF

مطالب مرتبط:

حرکت غول خودروسازی چینی به سمت بلاک چین

بلاک چین نوشدارو نیست، اما نجات دهنده است

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال سندباکس (SAND)

سندباکس که در سال 2011 راه اندازی شد، یک دنیای مجازی مبتنی بر بلاک چین است که به کاربران امکان می دهد دارایی های...

آشنایی با ارز دیجیتال استراتیس (STRAX)

استراتیس یک پلتفرم بلاک چین به عنوان یک سرویس است که چندین محصول و خدمات را برای شرکتها ارائه می دهد، از جمله راه...

توکن و استاندارد ERC20 چیست؟

ERC-20 مجموعه ‌ای از قوانینی است که باید روی یک توکن پیاده‌ سازی شود تا امکان فعالیت روی شبکه اتریوم برای آن ایجاد شود. ERC-20ها...

آشنایی با ارز دیجیتال تتا (THETA)

تتا یک شبکه مبتنی بر بلاک چین است که برای پخش ویدئو ساخته شده است. در مارس 2019 راه اندازی شد، و شبکه اصلی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته