جمعه 31 فروردین 1403

هند به رغم ممنوعیت احتمالی رمزارز، دومین کشور جهان در علاقه به این صنعت است

در حالی که گزارش ها حاکی از احتمال اعمال ممنوعیتی گسترده علیه رمزارزها در هند است، نتایج یک مطالعه نشان می دهد که این کشور در علاقه مندی مردم به صنعت رمزارز، مقام دوم جهان را دارد.

به گزارش سکه نیوز به نقل از نیوز بی تی سی، علاقه رو به رشد به دارایی های رمزنگاری شده با شدت بیشتری در ایالات متحده نسبت به بقیه کشورها متمرکز شده است. اما یک مطالعه جدید نشان می دهد که هند از این نظر مقام دوم را دارد.

آنچه در مورد این یافته جدید قابل توجه است، این است که انتظار می رود این کشور اقدامی مهم در ممنوعیت تراکنش های رمزارزی برای شهروندان خود انجام دهد.

در ادامه، رتبه بندی سایر کشورها از نظر علاقه کلی به صنعت رمزارز و همچنین معنای علاقه گسترده به این صنعت در هند برای هرگونه ممنوعیت احتمالی را می بینید.

10 کشور برتر در دارایی های رمزنگاری شده

پذیرش بیت کوین مانند آتش سوزی جنگل در سرتاسر جهان در حال گسترش است، اما در هیچ به اندازه وال استریت و دیگر حوزه ها در آمریکا نیست. آمریکا از مدت ها پیش به عنوان کشور برتر جهان از لحاظ گرایش عمومی به رمزارزها شناخته می شد، اما مطالعه جدید بار دیگر این مطلب را تایید کرده است.

آمار جستجو در اینترنت در موضوع رمزارزها برای آمریکا بیش از سه برابر کشور بعد از آن است. در آمریکا روزانه بیش از 7,000 جستجو در این زمینه انجام می شود.

جالب است که هند درست پشت سر آمریکا قرار دارد. و این در حالی است که این کشور به زودی ممکن است شاهد ممنوعیت همه رمزارزها و توکن های تعویض ناپذیر (NFT) شود.

پس از آمریکا و هند در این فهرست، انگلیس، اندونزی، کانادا، ویتنام، استرالیا، نیجریه، فیلیپین و تایلند در مجموع 10 کشور برتر قرار دارند. 20 کشور بعدی بیشتر از میان کشورهای اروپایی و آسیایی و همچنین آفریقای جنوبی تشکیل شده است.

چرا ممنوعیت رمزارز در هند فکر بدی است؟

با توجه به علاقه بالایی که در هند به صنعت رمزارز نسبت به سایر نقاط جهان وجود دارد، دولت این کشور اگر ممنوعیت مالکیت، معامله، ذخیره سازی و استخراج رمزارزها را تصویب کند، به طور بالقوه مرتکب اشتباه بزرگی می شود.

ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز قابل سانسور نیستند و در صورت نگهداری در کیف پول سرد ، قابل ضبط نیست. دولت هند صرف نظر از هر قانونی که تصویب کند، در برخورد با حساب های آفلاین شهروندانش با مشکل مواجه خواهد شد.

رمزارزها به این دلیل ایجاد شده که بدون نیاز به واسطه شخص ثالث مورد استفاده قرار گیرد. هند در حال برنامه ریزی برای معرفی ارز دیجیتال رسمی خود است و ارزهای رمزنگاری شده را در حال حاضر تهدید می داند.

با این حال، دولت هند با تدوین قوانینی برای جلوگیری از گسترش رمزارزها، ممکن است به رشد و پذیرش بیشتر آن دامن بزند.

کد خبر: 1399122901AAMMMF

اگر میخواهید از جدیدترین اخبار رمزارز آگاه شوید کافی است وب سایت سکه نیوز را دنبال کنید.

مطالب مرتبط:

استفاده بزرگترین صرافی رمزارز هند از دامنه های غیر متمرکز

مقامات هند در مورد ممنوعیت کلی رمزارز مطمئن هستند

یک بانک رمزارزی در هند شعبه فیزیکی دایر کرد

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

شاخص ترس و طمع چیست؟

بازارهای مالی بر مدار عوامل مختلفی می گردند که به روندهای آن شکل داده و قیمت دارایی ها را تعیین می کنند. بخشی از...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته