جمعه 10 فروردین 1403

مقامات هند در مورد ممنوعیت کلی رمزارز مطمئن هستند

گزارش شده است که یک مقام ارشد دولت اظهار داشت که این کشور قانون سختگیرانه ای را پیشنهاد می کند که استفاده از رمزارز را حتی به عنوان یک دارایی برای نگهداری منع می کند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از امب کریپتو، طبق گزارش ها، این لایحه در صورت تصویب می تواند یکی از سختگیرانه ترین اقدامات جهان علیه رمزارز باشد و نه تنها داشتن، صدور، استخراج، معامله و انتقال رمزارز را جرم تلقی می کند بلکه به بازار رمزارز آسیا نیز خدشه بزرگی وارد می کند. بیماری همه گیر کووید 19 مردم را به دنبال راه های پرداخت جایگزین سوق داده بود و هند در میان کشورهایی است که شاهد افزایش روزافزون کاربران همتا به همتا است.

نمودار

هند از نظر حجم انتقال همتا به همتا بسیار نزدیک به چین آن را دنبال می کند و طبق اطلاعات ارائه شده توسط «یوزفول تولیپس»، هند به رقم 5.21 میلیون دلار رسید.


ارز دیجیتال چیست ؟ تفاوت ارز دیجیتال با رمز ارز و ارز مجازی


این لایحه با روایت قبلی ممنوعیت که در ژانویه 2021 گزارش شد مطابقت دارد، که در آن، دولت خواستار ممنوعیت ارزهای مجازی خصوصی مانند بیت کوین و کار بر روی یک ارز دیجیتال رسمی بود.

با این حال، ناآرامی های ناشی از این خبر توسط وزیر دارایی نشان داده شد و اظهار داشت که آنها در مورد تجارت رمزارز رویکرد تنظیم شده ای اتخاذ می کنند. نیرمالا سیتارامان، وزیر دارایی اضافه کرده بود که آنها در حال مذاکره و گفتگو با بانک مرکزی هند برای رگولاتوری رمزارز هستند. با این پیشرفت اخیر در مورد ممنوعیت، کشور بار دیگر به درون گودال عدم اطمینان سوق داده شده است.

طبق گزارش ها، این لایحه به دارندگان رمزارز شش ماه فرصت داده است تا دارای های خودشان را نقد کنند و جریمه ها پس از انجام این انحلال ها وضع می شود. از آنجا که دولت نخست وزیر نارندرا مودی اکثریت مطلوبی را در پارلمان در اختیار دارد، برای اطمینان از تصویب این لایحه، میزان اطمینان خاصی در بین مسئولان وجود دارد.

اگر دولت و مقامات رگولاتوری طرح ممنوعیت را دنبال کنند، هند به یک کشور بزرگ آسیایی و یک اقتصاد برجسته تبدیل خواهد شد که چنین گام جدی را برمی دارد.

کد خبر: 1399122507MGMMMF

مطالب مرتبط:

یک بانک رمزارزی در هند شعبه فیزیکی دایر کرد

استفاده بزرگترین صرافی رمزارز هند از دامنه های غیر متمرکز

بانک مرکزی هند در مسیر ایجاد رمزارز رسمی

نگرانی 7 میلیون نفر صاحب دارایی دیجیتال در هند از احتمال ممنوعیت رمزارز ها

بیشتر بخوانید

آشنایی با کشور جامائیکا و قوانین ارزهای دیجیتال

جامائیکا کشوری جزیره ای است که در دریای کارائیب واقع شده است. این جزیره با مساحت 10,990 کیلومتر مربع، سومین جزیره بزرگ آنتیل بزرگ...

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با کشور گرنادا و قوانین ارزهای دیجیتال

گرنادا یک کشور جزیره ای در هند غربی واقع در دریای کارائیب در منتهی علیه جنوبی رشته جزایر گرنادین ها است. گرنادا از جزیره...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته