جمعه 10 فروردین 1403

پرداخت مالیات از طریق رمزارز در زوگ سوئیس

کانتون «زوگ» سوئیس اکنون ارز های دیجیتال را برای پرداخت مالیات از شرکت ها و افراد محلی می پذیرد.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، کانتون زوگ سوئیس اکنون به ساکنانش امکان پرداخت مالیات با ارز های دیجیتال مانند بیت کوین (BTC) و اتر (ETH) را می دهد.

بیت کوین سوئیس، یک کارگزار رمزارز محلی که فرصت جدیدی را برای مشارکت با کانتون فراهم کرده است، در 17 فوریه اعلام کرد که گزینه پرداخت رمزارزی در این هفته راه اندازی شده است.

نهاد اجرایی کانتون زوگ یادداشت رسمی برای گزینه جدید پرداخت مالیات را در وب سایت رسمی خود قرار داده و دستورالعمل های دقیق ویدئویی پرداخت قبض مالیات با رمزارز را ارائه می دهد.

بیت کوین سوئیس نوشت: «این گام به جلو برای پذیرش رمزارز توسط پیشگامان اداره مالیات کانتون زوگ با استفاده از روش پرداخت رمزارز بیت کوین سوئیس فراهم شده است.»

 


تفاوت ارز دیجیتال با رمز ارز و ارز مجازی


 

کانتون زوگ در ابتدا با معرفی گزینه جدید پرداخت به شرکت ها و افراد محلی، برنامه خود را برای شروع پذیرش رمزارز برای پرداخت مالیات در سپتامبر 2020 اعلام کرد.

کانتون زوگ که به دلیل موضع گیری مثبت خود در برابر رمزارز به طور گسترده به عنوان «دره رمزارز» شناخته می شود و حدود 5 سال پیش آزمایش پرداخت رمزارز را آغاز کرد. در ماه مه سال 2016، شهر زوگ به صورت آزمایشی پرداخت رمزارز برای خدمات عمومی را با سقف پرداخت حداکثر 200 فرانک انجام داد.

کانتون زوگ یکی از کانتون های سوئیس است. کانتون زوگ که از کوچکترین کانتون های سوئیس است، در مسابقه بین کانتون های سوئیس در راستای جذب سرمایه های جهانی که افزار عمده آن «تخفیف های مالیاتی» محسوب می‌شود، گوی سبقت را از دیگر کانتون ها ربوده است. زوگ در محافل مالی «بهشت مالیاتی جهان» نامیده می‌شود.

زوگ اولین مکان در سوئیس نیست که از پرداخت مالیات رمزارزی پشتیبانی می کند. زرمات، یک بخش در کانتون وله، در ژانویه 2020 یک گزینه پرداخت مالیات رمزارز را با همکاری بیت کوین سوئیس ارائه داد.

مطالب مرتبط:

عرضه اولین دارایی‌های توکنایز شده در سوئیس با قوانین جدید بلاک چین

فاز اول قانون بلاک چین سوئیس اجرایی شد

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته