جمعه 10 فروردین 1403

کاردانو به پلتفرم معاملات حرفه‌ای بلومبرگ اضافه شد

این اقدام کاردانو را در معرض مجموعه جدیدی از سرمایه گذاران بالقوه قرار می دهد، زیرا این ارز دیجیتال به یک پلتفرم معاملات حرفه ای اضافه می شود.

به گزارش سکه نیوز به نقل از دیکریپت، کاردانو در اقدامی که می تواند این ارز دیجیتال را در معرض موج جدیدی از سرمایه گذاران بالقوه قرار دهد به «بلومبرگ ترمینال»، پلتفرمی که توسط معامله گران حرفه ای استفاده می شود، اضافه شده است.


کاردانو چیست؟


کاردانو یک بلاک چین است که از رمزارز بومی خودش ADA استفاده می کند. علیرغم اخبار، ارز دیجیتال بومی کاردانو روند نزولی گسترده بازار رمزارز را دنبال می کند و در 24 ساعت گذشته تقریبا 5 درصد و در 7 روز گذشته 9.5 درصدکاهش یافته است. با این حال، از آغاز سال 2021 ADA رشد بالایی را تجربه کرده است. ADA سال را با 0.18 دلار شروع کرد اما در حال حاضر 1.02 دلار است.

علاوه بر این، بر اساس کوین مارکت کپ، ADA در میان ارزهای دیجیتال با 32 میلیارد دلار ارزش بازار در رتبه پنجم قرار دارد.

چند روز قبل از اضافه شدن کاردانو به ترمینال، مدیر عامل گلکسی دیجیتال، مایک نووگراتز درمورد اینکه آیا طرفداران توییتر وی می توانند یک روند صعودی برای ADA ایجاد کنند، تأمل کرد. وی نوشت: «آیا کسی بر روی آن چیزی بنا می کند؟ استفاده می کنید؟ چرا سرمایه بازار اینقدر بالا است؟» او افزود: « این یکی از معدود رمزارز هایی است که در زندگی ام معامله نکرده ام.»

گام بعدی برای کاردانو چیست؟

نقشه راه کاردانو در پنج دوره بایرون، شلی، گوگوئن، باشو و ولتر سازمان یافته است. مرحله گوگوئن که هدف آن ایجاد فرصت برای ساخت و اجرای قراردادهای هوشمند در شبکه کاردانو برای کاربران کاردانو است، در ماههای آینده پیش بینی می شود.

علاوه بر این، کاردانو اخیراً سرمایه گذاری هایی از قبیل FD7 Ventures را شاهد بوده است که اخیراً 250 میلیون دلار برای تأمین بودجه شرکت های سازنده راه حل بر روی کاردانو و پولکادات اختصاص داده است. گفته می شود که این شرکت صندوق های سرمایه گذاری درباره صنعت رو به رشد توکن های غیرقابل تعویض (NFT) امیدوار است، و این بخشی از دلیل تصمیم گیری برای حمایت از شرکت های ایجاد شده بر روی پلتفرم های مالی غیرمتمرکز (DeFi) است.

کد خبر: 1399122512MGMMMF

مطالب مرتبط:

مدیرعامل کاردانو: انتقال بیش از 100 شرکت از اتریوم به کاردانو

همه چیز در مورد هاردفورک کاردانو با نام ماری (Mary)

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال ارکید (OXT)

ارکید (OXT) توکن اصلی ارکید، یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) مبتنی بر ارز دیجیتال است. ارکید که در دسامبر سال 2019 راه اندازی شد،...

آشنایی با ارز دیجیتال هگز (HEX)

ارز هگز توسط ریچارد هارت در 2 دسامبر 2019 طراحی و راه اندازی شد و خود را به عنوان یک گواهی سپرده بر روی...

آشنایی با ارز دیجیتال سینتروپی (NOIA)

سینتروپی، اینترنت عمومی را به یک اینترنت ایمن و کاربر محور تبدیل می کند که در آن رمزگذاری و عملکردِ داخلی وجود دارد و...

آشنایی با ارز دیجیتال متال (MTL)

متال (MTL) واحد پول بومی محصولات متال و بخشی اساسی از اکوسیستم متال است. به گفته تیم سازنده، ارسال و دریافت هرگونه رمزارز به...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته