پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

بازگشت کوین بیس به لیست بورس اوراق بهادار آلمان

کوین بیس پس از ارائه اسناد قانونی که در اصل به اشتباه نادیده گرفته شده بود، از حذف سهام خود در لیست بورس اوراق بهادار آلمانی جلوگیری کرد.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، به نظر می رسد حذف برنامه ریزی شده سهام کوین بیس از لیست بورس اوراق بهادار آلمانی «دویچه بورس» لغو شده است.

این پلتفرم روز چهارشنبه اعلام کرد که کوین بیس این هفته از بورس سهام زترا و فرانکفورت حذف خواهد شد، پس از آن که مشخص شد این صرافی ارزهای دیجیتال، اطلاعات مرجع درست را برای سهام خود ارسال نکرده است. تاریخ حذف سهام در ابتدا در پایان جلسه معاملات روز جمعه برنامه ریزی شده بود.

کد شناسایی شخصیت حقوقی یا LEI پیش شرط شرکت هایی است که تراکنش های مالی را در داخل این کشور انجام می دهند. اپراتور بورس اوراق بهادار اعلام کرد که در این میان کوین بیس به طور تصادفی کد مرجع اشتباهی را ارائه کرده بود، و این اشتباه منجر به خطای اداری شده است.

دویچه بورس روز پنجشنبه اعلام کرد که کوین بیس از آن زمان کد LEI رسمی خود را تهیه کرده است و طبق گزارش رویترز، معامله سهام کوین بیس بدون مانع در دو پلتفرم آن ادامه خواهد داشت.

کوین بیس با ارائه اسناد در کمتر از 24 ساعت، هیچ زمانی را برای ارائه مستندات مناسب تلف نکرد. سخنگوی کوین بیس در آن زمان گفت:
«ما از یک خطای اداری مطلع شده ایم که کوین بیس را ملزم به ارائه مجدد اسناد خاص به برخی از بورس های سهام اروپا کرده است. در حال حاضر هیچگونه وقفه ای در معاملات سهام کوین بیس وجود نداشته است. ما در تلاش هستیم تا این مسئله را در اسرع وقت برطرف کنیم.»

اگر میخواهید از جدیدترین اخبار رمزارز آگاه شوید کافی است وب سایت سکه نیوز را دنبال کنید.

کد خبر: 1400020710MGMMMF

مطالب مرتبط:

کوین بیس عرضه محصولات رمزارزی را تسهیل می کند

آیا خرید سهام کوین بیس سودآور است؟

بیشتر بخوانید

سقوط سهام کوین بیس و شرکت های مرتبط با رمزارز

COIN (کوین بیس)، MARA (هلدینگ ماراتون دیجیتال)، RIOT (رایوت بلاک چین)، و سایر سهام مرتبط با بلاک چین همچنان به ریزش ادامه می دهند،...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته