جمعه 31 فروردین 1403

آشنایی با ارز دیجیتال آلگوراند (ALGO)

آلگوراند ALGO یک شبکه مبتنی بر بلاک چین، خودپایدار، غیرمتمرکز و پشتیبانی کننده طیف گسترده ای از اپلیکیشن ها است. این سیستم ها ایمن، مقیاس پذیر و کارآمد هستند و همه ویژگی های حیاتی برای اپلیکیشن های موثر در دنیای واقعی را دارا هستند.

شبکه اصلی آلگوراند در ژوئن 2019 فعال شد و تا دسامبر سال 2020 تقریباً 1 میلیون معامله در روز را انجام داده است.

بنیانگذاران آلگوراند چه کسانی هستند؟

سیلویو میکالی استاد علوم کامپیوتر در موسسه فناوری ماساچوست (ام آی تی)، بنیانگذار آلگوراند ALGO است. وی به دلیل مشارکتهای اساسی که در تئوری و عمل محاسبات امن دو طرفه، پول نقد الکترونیکی، ارزهای دیجیتال و پروتکل های بلاک چین انجام داده است، دریافت کننده جایزه تورینگ (در سال 2012) است. همین امر او را به یکی از برجسته ترین سازندگان رمزارز در جهان تبدیل می کند.

آلگوراند

چه چیزی آلگوراند را منحصر به فرد می کند؟

آلگوراند برای سرعت بخشیدن به تراکنش ها و بهبود کارایی، در واکنش به کندی زمان تراکنش های بیت کوین و بلاک چین های دیگر اختراع شد. آلگوراند به گونه ای طراحی شده است که کارمزد تراکنش بسیار کمتری وجود داشته باشد و همچنین هیچ استخراجی (مانند فرآیند به شدت مصرف کننده انرژی در بیت کوین) انجام نمی شود، زیرا این پروتکل مبتنی بر پروتکل بلاک چین اثبات سهام گذاری خالص است.

چند سکه آلگوراند (ALGO) در گردش وجود دارد؟

در مقاله پیدایش بلاک چین آلگوراند آمده است که 10 میلیارد ALGO ضرب شده است. توزیع 10 میلیارد ALGO ثابت و تغییرناپذیر به جای برنامه اولیه 2024 در سال 2030 پایان می یابد.

امنیت شبکه آلگوراند چگونه است؟

بلاکچین آلگوراند یک پروتکل بلاک چین اثبات سهام خالص است. بر خلاف بلاک چین های اثبات کار، که بلوک ریشه باید توسط اعتبار سنج هایی که به طور تصادفی انتخاب شده اند (با استفاده از قدرت رایانشی) تأیید شود، در رویکرد خالص اثبات سهام همه اعتبار سنج ها برای یکدیگر شناخته شده اند و فقط باید در این مورد بلوک بعدی به منظور ایجاد یک بلوک جدید توافق کنند.

کد خبر: 1400010901MGMMMH

مطالب مرتبط:

لاو کوین (Lovecoin) چیست؟

آشنایی با ارز دیجیتال الراند (EGLD)

آشنایی با ارز دیجیتال دش (DASH)

توکن شیبا اینو (Shiba Inu) چیست؟

آشنایی با ارز دیجیتال سوشی سواپ (SUSHI)

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

آشنایی با ارز دیجیتال ارکید (OXT)

ارکید (OXT) توکن اصلی ارکید، یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) مبتنی بر ارز دیجیتال است. ارکید که در دسامبر سال 2019 راه اندازی شد،...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته