سه‌شنبه 29 اسفند 1402

آشنایی با ارز دیجیتال بیکری توکن (BAKE)

ارز بیکری توکن (BAKE) در سپتامبر سال 2020 راه اندازی شد و بخشی از اکوسیستم بیکری سواپ است. ارائه دهندگان نقدینگی از طریق توکن های BAKE پاداش می گیرند که می تواند برای کسب سهمی از کارمزد های معاملات بیکری سواپ و شرکت در رای گیری به عنوان بخشی از روند حاکمیت بیکری سواپ مورد استفاده قرار گیرد.

بیکری سواپ یک پروتکل بازار گردان خودکار غیرمتمرکز (AMM) است که مبتنی بر بایننس اسمارت چین (BSC) می باشد. توکن BAKE یک توکن بومی و حاکمیتی با استاندارد BEP-20 در این پلتفرم است.


فناوری بلاک‌چین و اپلیکیشن‌های مبتنی بر توکن


کاربران با تهیه نقدینگی در بیکری سواپ توانایی دریافت توکن BAKE را دارند و دارندگان BAKE می توانند از توکن های خود برای رای گیری در زمینه حاکمیت و دریافت سود از کارمزد تراکنش ها استفاده کنند. جوایز BAKE در چندین استخر نقدینگی ارائه می شود، که در ابتدا شامل بیت کوین، اتریوم، پلکادات، چین لینک، بایننس یو اس دی و BAKE در مقابل بایننس کوین بودند.

چه کسانی بنیانگذار بیکری توکن هستند ؟

تیم پشت بیکری توکن یک گروه ناشناس از توسعه دهندگان است که به آینده سازمانهای غیرمتمرکز خودگردان (DAO) اعتقاد دارند.

بیکری سواپ بر روی بایننس اسمارت چین اجرا می شود. استخر BAKE-BNB انتظار می رود ده برابر بیشتر از سایر استخر ها پاداش بیشتری بدهد.

بیکری سواپ، یک بازارگردان خودکار بر روی بایننس اسمارت چین، استخرهای نقدینگی برای آلت کوین ها مانند چین لینک، پولکادات و سایر موارد را ارائه می دهد. بیکری سواپ دو نوع استخر نقدینگی دارد: با پاداش BAKE، و بدون آنها. این کار به منظور تسهیل ایجاد استخرهای نقدینگی جدید توسط جامعه انجام می شود.

فقط استخرهای تعیین شده دارای جوایز BAKE خواهند بود. ضریب پاداش هر کدام بر اساس ارزشی که برای دارندگان BAKE ارائه می دهند متفاوت خواهد بود.

بیکری سواپ برای کلیه مبادله ها و معاملات 0.30 درصد کارمزد می گیرد که 0.25 درصد از آن به تأمین کنندگان نقدینگی تعلق می گیرد.

سپس به تأمین کنندگان نقدینگی توکن های استخر نقدینگی داده می شود که سهم آنها از هر استخر را نشان می دهد. از طریق این توکن ها، آنها می توانند بخشی از کارمزد هایی را که هنگام حذف نقدینگی در استخرها جمع می شود، کسب کنند. سپس ارائه دهندگان نقدینگی می توانند با استفاده از توکن های استخر نقدینگی بیکری جوایز توکن BAKE را فارم کنند.

امنیت شبکه بیکری توکن چگونه است؟

شبکه بیکری توکن با استفاده از مانیتورهای امنیتی در زمان واقعی و سیستم های اطلاعاتی ایمن می شود. بیکری دارای نظارت بر روی زنجیره ای است و بسیاری از بررسی های امنیتی را پشت سر گذاشته است.

بیکری توکن را از کجا می توانید خریداری کنید؟

بیکری توکن (BAKE) را می توان در صرافی هایی مانند صرافی بایننس، گیت آیو، پنکیک سواپ، هات بیت، و انی سواپ خرید و فروش کرد.

توجه به این نکته مهم است که سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال مانند هر فرصت سرمایه گذاری دیگر با خطراتی همراه است.

کد خبر: 1400023010MGMCMF

مطالب مرتبط:

آشنایی با ارز دیجیتال استاتوس (SNT)

آشنایی با ارز دیجیتال کازماس (ATOM)

آشنایی با ارز دیجیتال آکیتا اینو (AKITA)

آشنایی با ارز دیجیتال اینجکتیو پروتکل (INJ)

آشنایی با ارز دیجیتال ای بی بی سی کوین (ABBC)

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال اسکیل نتورک (SKL)

اسکیل نتورک (SKL) به عنوان یک شبکه انعطاف پذیر توصیف شده است که برای ایجاد مقیاس پذیری در اتریوم طراحی شده است. این پروژه...

آشنایی با ارز دیجیتال بیت کوین BEP2 (BTCB)

یک توکن با استاندارد BEP2 است که 100 درصد توسط بیت کوین (BTC) پشتیبانی می شود. آدرس های ذخیره برای هر کسی جهت حسابرسی...

توکن و استاندارد ERC20 چیست؟

ERC-20 مجموعه ‌ای از قوانینی است که باید روی یک توکن پیاده‌ سازی شود تا امکان فعالیت روی شبکه اتریوم برای آن ایجاد شود. ERC-20ها...

آشنایی با ارز دیجیتال سیف مون (SAFEMOON)

سیف مون پروتکل یک توکن امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) است. طبق وب سایت سیف مون، سیف مون سه کارکرد دارد که در هر معامله...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته