پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

استخراج رمزارز ایران را یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان می‌کند؟

یک مجری تلویزیونی مشهور پاکستانی گفت که احتمالاً استخراج رمزارز ایران را به یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان تبدیل می کند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از یوتودی، «وقار ذکا» مجری مشهور تلویزیون در پاکستان در پیامی توئیتری ادعا کرد که دولت ایران در حال حاضر بیش از 45 هزار دستگاه استخراج رمزارز دارد.

ذکا افزود که این موضوع ممکن است ایران را به رغم تحریم های اعمال شده از سوی آمریکا، تبدیل به یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان کند.

پیش تر گزارش شده بود که ایران ممنوعیت رمزارز ها را لغو کرده و به استخراج رمزارز ورود کرده است و دولت اعلام کرد که همه بیت کوین های استخراج شده توسط ماینرهای داخلی را خریداری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: مشهورترین رمزارز ، بیت کوین

مکس کسیر مجری شبکه تلویزیون راشاتودی نیز گفته است که ایران و ونزوئلا با ورود به بازار استخراج رمزارز تریلیون ها دلار ثروت به دست می آورند.

این در حالی است که «رافائل شولتزکرفت» بنیان گذار شرکت تحلیلی گلسنود (Glassnode) گفته است که شمار کیف پول های که بیش از 1 میلیون دلار بیت کوین دارند، از عدد 66 هزار در دسامبر 2020 به 83 هزار در حال حاضر رسیده است.

شولتزکرفت توضیح داد: «از دسامبر 2017 که قیمت بیت کوین رکورد 20 هزار دلار را ثبت کرد، همه ماینرهای اولیه که دستکم 50 بیت کوین در کیف پول خود داشتند، میلیونر شدند.»

مطالب مرتبط:

ایران و پاکستان در صدر استخراج رمزارز در خاورمیانه

بیش از ۱۶۰۰ مزرعه استخراج غیرمجاز رمزارز در ایران متوقف شده است

دلیل عدم استقبال بانک‌های ایرانی از ارز دیجیتال چیست؟

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

هاوینگ (Halving) چیست؟

میزان تولید شبکه بیت کوین هر چهار سال یک بار طی یک رویداد ویژه به نام "Halving" نصف می شود. هاوینگ در لغت نیز...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته