جمعه 7 اردیبهشت 1403

SEC دارندگان XRP را تهدید به اقدام قانونی کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، دارندگان XRP را به شروع نبرد بر علیه این آژانس دولتی متهم می کند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از یو تودی، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به دنبال جلوگیری از نفوذ دارندگان XRP به دادخواست علیه ریپل است و توضیح می دهد که هیچ سرمایه گذاری در بازار ثانویه را متهم نکرده است.


آشنایی با ارز دیجیتال ریپل (XRP)


در مخالفت با درخواست مداخله از سوی دارندگان XRP، کمیسیون اظهار داشت كه اقدامات این افراد باعث می شود که آژانس ناچار شود علیه آنها اقدامات قانونی لازم را انجام دهد، و این صلاحدید آژانس است. در این بیانیه می خوانیم:
«درخواست کنندگان اساساً در تلاشند SEC را وادار به اقدام اجباری علیه سرمایه گذاران XRP در بازار ثانویه کنند.»

علاوه بر این، SEC ادعا می کند که درخواست کنندگان نمی توانند از صرافی هایی که معامله XRP را به حالت تعلیق درآورده اند یا این توکن را از لیست خارج کردند، جبران خسارت بگیرند زیرا این صرافی ها در این پرونده نقشی ندارند.

چیز جدیدی وجود ندارد

SEC ادعا می کند که درخواست کنندگان در حقیقت هیچ استدلال درست و جدیدی را به پرونده نیاورده اند. در عوض، آنهایی را که قبلاً توسط ریپل ادعا شده بوده است کپی کردند.

سرمایه گذاران لیستی از اظهارات اصلاح شده را ارائه می دهند که بر وضعیت رگولاتوری XRP ، موارد استفاده شده ادعا شده، و سایر مسائل متمرکز است که طرفین دعوی هم درگیر آنها هستند.

بعلاوه، SEC اظهار داشت که دارندگان XRP در تلاشند تا نبردی را علیه این آژانس دولتی آغاز کنند تا به آن اتهام فساد مالی بزنند. همچنین به نظر می رسد که وکیل جان دیتون، پیشگام این تلاش ها است، و در تلاش است تا نفوذ خود را در توییتر افزایش دهد.

ریپل خواستار مداخله دارندگان XRP است

SEC اصرار دارد که منافع دارندگان XRP از قبل توسط ریپل به اندازه کافی نشان داده شده است.

با این حال، در پاسخ خود، این ارائه دهنده فناوری دفتر کل توزیع شده، اظهار می کند که باید به درخواست کنندگان اجازه داد تا در پرونده مداخله کنند، زیرا منافع قوی و مشخصی در وضعیت رگولاتوری XRP دارند.

کد خبر: 1400021404MGMMMF

مطالب مرتبط:

پایان رسمی همکاری ریپل و مانی گرام

ریپل به دنبال راه اندازی پلتفرم معاملاتی است

انتقالات خیره کننده XRP توسط ریپل و کوین بیس

ریپل اختلاف حقوقی خود را با یوتیوب حل و فصل کرد

ایجاد بلاک چین خصوصی ریپل برای ساخت CBDC

بیشتر بخوانید

SEC در برابر ریپل: مخالفت دادگاه با درخواست ریپل

کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) مجاز است از طریق درخواست ایجاد تفاهم نامه، به دریافت اسناد از صرافی های خارجی و شرکای تجاری...

SEC نماینده دارندگان XRP را به ترویج خشونت متهم کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، با انتشار یک یادداشت پاسخ قانونی دیگر، به مخالفت با دخالت دارندگان XRP در پرونده علیه...

SEC سخنان قاضی و نکات کلیدی را تحریف می کند

ریپل اخیرا در یک پاسخ کاملاً قاطع، یادداشتی را علیه درخواست SEC مبنی بر نادرست بودن دفاع «هشدار منصفانه» ریپل، منتشر کرد. این درخواست...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته