پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

آزمایش خدمات ارز دیجیتال توسط قدیمی ترین بانک تجاری کلمبیا

یکی از بزرگترین بانکهای کلمبیا، به عنوان بخشی از یک پروژه جعبه شنی رگولاتوری، خدمات ارز دیجیتال را آزمایش خواهد کرد.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، گفته می شود قدیمی ترین موسسه بانکی تجاری کلمبیا، «بانک بوگوتا»، در حال کاوش خدمات مرتبط با ارزهای دیجیتال است.


ارز دیجیتال چیست؟


بر اساس گزارش خبرگزاری محلی پورتافولیو، بانک بوگوتا روز دوشنبه اعلام کرد که در یک پروژه آزمایشی با سرپرستی «سازمان نظارت مالی کلمبیا»، رگولاتور برتر مالی این کشور شرکت خواهد کرد. این پروژه در چهارچوب یک مدل جعبه شنی رگولاتوری تحت عنوان «لا آرنرا» که توسط وزارت دارایی و اعتبار عمومی در سپتامبر 2020 تصویب شده است، اجرا می شود.

بانک بوگوتا با اجازه دادن به یک گروه منتخب از مشتریان برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال از بانک با پول فیات ملی، پزو، مدل کسب و کار و خطرات احتمالی مرتبط با مدیریت دارایی های رمزارز را بررسی خواهد کرد.

اسکار برنال کویینترو، معاون توسعه فناوری در بانک بوگوتا، گفت:
«یکی از انگیزه های مهم ما این است که بخشی فعال در تحول کشور باشیم و شرکت در ساخت مقررات احتمالی را که امکان تبادل دارایی های رمزارز را در چهارچوب رگولاتوری کلمبیا فراهم می کند، ارزشمند می دانم.»


اتریوم چیست و چگونه کار می‌کند؟


دولت کلمبیا لا آرنرا را ایجاد کرد تا به شرکتهای محلی اجازه دهد معاملات رمزارز را آزمایش کنند. طبق اعلام رسمی «واحد تحلیل و اطلاعات مالی»، این مدل جعبه شنی در مارس 2021 راه اندازی شد.

صنعت ارز دیجیتال به طور فعال در کلمبیا در حال رشد است. این کشور از اکتبر سال 2020 بیشترین تعداد خودپردازهای بیت کوین را در آمریکای لاتین داشته است.

کد خبر: 1399121409MGMMMH

مطالب مرتبط:

آزمایش مدل جعبه شنی رگولاتوری بلاک چین و مالی توسط غنا

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال ارکید (OXT)

ارکید (OXT) توکن اصلی ارکید، یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) مبتنی بر ارز دیجیتال است. ارکید که در دسامبر سال 2019 راه اندازی شد،...

آشنایی با ارز دیجیتال هگز (HEX)

ارز هگز توسط ریچارد هارت در 2 دسامبر 2019 طراحی و راه اندازی شد و خود را به عنوان یک گواهی سپرده بر روی...

آشنایی با ارز دیجیتال سینتروپی (NOIA)

سینتروپی، اینترنت عمومی را به یک اینترنت ایمن و کاربر محور تبدیل می کند که در آن رمزگذاری و عملکردِ داخلی وجود دارد و...

آشنایی با ارز دیجیتال متال (MTL)

متال (MTL) واحد پول بومی محصولات متال و بخشی اساسی از اکوسیستم متال است. به گفته تیم سازنده، ارسال و دریافت هرگونه رمزارز به...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته