جمعه 10 فروردین 1403

امید ریپل به دولت جدید آمریکا

پس از مواجهه با دعوی قانونی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) زیر نظر دولت ترامپ در پایان سال 2020، مدیریت ریپل به امید سال جدید و دولت جدید امریکا هستند بلکه بتوانند شرایط را به نفع خود کنند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، شرکت ریپل پستی در وب سایت خود به همراه نظرات مدیران ارشد خود منتشر کرده است که بر اساس پیش بینی ها پس از نشستن جو بایدن بر مسند ریاست جمهوری امریکا اجرای مقررات در حیطه رمز ارز بهبود خواهد یافت.

بنا به اعلام شرکت ریپل: «همان طور که دیدیم، کمبود یک چهارچوب واضح در چهار سال گذشته، عوامل بلاک چین و فناوری های مالی را در برزخ نگه داشته است. کشورهای دیگری مانند بریتانیا، سوییس، سنگاپور و ژاپن مایل ها از ما جلوتر هستند.»

مدیر عامل ریپل «برد گارلینگهاوس» و موسس آن «کریس لارسن» پیش از مواجهه با دعوی قانونی همواره منتقد سیاست SEC یعنی «مقررات از طریق فشار» بوده اند.

«استیو الدروتی» از مشاوران شرکت معتقد است در دوران ریاست جمهوری بایدن مقررات بر روی رمز ارز به یکی از اولویت های اصلی تبدیل خواهد شد.

گارلینگهاوس با تمجدید از انتخاب گری جنسلر به عنوان نامزد ریاست SEC توسط بایدن، از او به عنوان فردی مناسب از سوی ریپل و بلاک چین یاد کرد.

در این میان خبر رسیده که «جد مک کالب» یکی از موسسین ریپل پیش از ترک شرکت 9.5 میلیارد XRP از سهم خود را به فروش رسانده بود. تحلیلگر رمز ارز «لیونیداس هادیلویزو» در این خصوص خبر داد که مک کالب دیروز 28.6 میلیون XRP فروخته است، تقریبا 8.5 میلیون دلار درست 25 روز بعد از بدون فعالیت بودن ریپل به دلیل دعوی قانونی.

مک کالب همچنان میلیارد ها XRP در کیف پول خود دارد. «ویل الرت» در این راستا گزارش داد که موسس ریپل در 2020 یک میلیارد و دویست میلیون توکن را تبدیل به 400 میلیون دلار کرده و بنا بر این باقی مانده توکن هایش به 3.25 میلیارد یا 970 میلیون دلار رسیده است.

ریپل از ماه دسامبر درگیر شکایت از سوی SEC به دلیل آنچه فروش توکن خلاف مقررات خوانده شده قرار دارد. این پرونده در پیش دادگاهی در تاریخ 22 فوریه بررسی خواهد شد.

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

شاخص ترس و طمع چیست؟

بازارهای مالی بر مدار عوامل مختلفی می گردند که به روندهای آن شکل داده و قیمت دارایی ها را تعیین می کنند. بخشی از...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته