سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

انویدیا برنده دعوای حقوقی سه ساله درباره فروش سخت افزار ماینینگ

سرمایه گذاران انویدیا از این شرکت به خاطر ارائه اطلاعات نادرست در مورد درآمدهای ناشی از فروش محصولات مرتبط با استخراج رمزارز شکایت کرده بودند، و اکنون بالاخره قاضی پرونده به این اتهام رای منفی داد.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، دادخواست سه ساله ای که انویدیا را به گمراه کردن سرمایه گذاران درباره فروش 1 میلیارد دلار سخت افزار به استخراج کنندگان رمزارز در جریان روند صعودی 2017/2018 متهم کرده بود، در تاریخ 2 مارس به اتمام رسید، و قاضی دادگاه منطقه کالیفرنیا به نفع این تولید کننده پردازنده های گرافیکی حکم داد .

در این دادخواست ادعا شد که انویدیا با اغراق درباره تقاضای گیمرها به عنوان مخاطبان اصلی فروش خود، سرمایه گذاران را گمراه کرده است. طبق خلاصه ای از اسناد دادگاه توسط «لا 360»، قاضی هیوود گیلیام درخواست انویدیا را برای رد دادخواست به این دلیل که شاکیان، کارمندان سابق انویدیا، قادر به اثبات این نبودند که این سازنده عمدا این کار را انجام داده، و مقدار قابل توجهی از درآمد 2017 و 2018 آن از طریق فروش به ماینرهای ارزهای دیجیتال حاصل شده است، پذیرفت و پرونده بسته شد.

شاکی اصلی، Ironworkers Local 580 Joint Fund ، یک طرح مزایای کارمندان است که در سهام انویدیا سرمایه گذاری کرده است. این شرکت ادعا کرد که از طرف همه طرف های دیگری که سهام انویدیا را از 10 مه 2017 تا 14 نوامبر 2018 خریداری کرده اند نیز اقدام می کند.

شاکیان به گزارش های منتشر شده توسط «گروه پریسم» و «آر بی سی کپیتال مارکت» استناد کردند که ادعا می کردند انویدیا در فروش سخت افزارهای مرتبط با استخراج رمزارز با ارزش 1.13 تا 1.35 میلیارد دلار اطلاعات نادرستی ارائه کرده است.
قاضی همچنین سایر استدلال های شاکی را در مورد نقض قانون اوراق بهادار رد کرد و پرونده را بدون اجازه اصلاح رد کرد:
« شاکیان باید حقایقی را ادعا کنند که بازتاب دهنده نوعی سو رفتار عمدی یا آگاهانه است.»

انویدیا در نیمه دوم سال 2017 و نیمه اول سال 2018 رشد سریعی را تجربه کرد. با این حال، سهام آن پس از اعلام پیش بینی کاهش درآمد در اواخر سال 2018 ، تقریباً 30 درصد سقوط کرد. بخش قابل توجهی از درآمد آن از فروش پردازنده های گرافیکی مربوط به استخراج رمزارز بود.

در طی سال های گذشته، انویدیا به یک نیروی محرکه در توسعه پردازنده های گرافیکی ماینر ها تبدیل شده است. در تاریخ 25 فوریه ، مدیر ارشد مالی انویدیا، کولت کرس، گفت که انتظار دارد این شرکت 50 میلیون دلار سخت افزار استخراج تا پایان سه ماهه اول 2021 بفروشد.

کد خبر: 1399121406MGMMMH

اگر میخواهید از جدیدترین اخبار رمزارز آگاه شوید کافی است وب سایت سکه نیوز را دنبال کنید.

مطالب مرتبط:

انویدیا به جنگ ماینرها و گیمرها پایان می دهد

خشم گیمر ها برای استفاده از کارت های گرافیک برای استخراج رمزارز

بیشتر بخوانید

استخراج رمزارز ممنوع شد!

به گزارش سکه نیوز و به نقل از ایسنا، حسن روحانی در جلسه امروز (چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰) بیان کرد در موضوع قطعی برق...

کشف ۲۷ دستگاه ماینر در یک مرغداری در استان یزد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر اعلام کرد که ۲۷ دستگاه استخراج غیرمجاز رمزارز در یکی از واحد های مرغداری این شهرستان کشف شده...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته