پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

خالق لایت‌کوین NFTها را شبیه جنون ICO در سال 2017 می‌داند

خالق رمزارز لایت کوین با انتقاد از صنعت NFT، می گوید که نشانه هایی از جنون مشابه در سال 2017 و حتی 2013 در رشد کنونی این صنعت دیده می شود.

به گزارش سکه نیوز کوین تلگراف، شارلی لی (Charlie Lee) خالق رمزارز لایت کوین معتقد است رشدی که در صنعت توکن های تعویض ناپذیر (NFT) شاهد هستیم، وجوه مشترک بسیاری با جنون عرضه اولیه سکه ها در سال 2017 دارد.



او روز سه شنبه در یک پیام توییتر به پنج مشابهت محبوبیت NFTها با جنون عرضه اولیه سکه در سال 2017 و مشابهت هر دوی آن ها با جنون آلت کوین ها در سال 2013 اشاره کرد.

به گفته خالق لایت کوین، هر سه پدیده رمرزارزی بسیار شبیه به هم هستند، چراکه می شود آنها را «بدون هیچ مانعی» ایجاد کرد و به سادگی فهمید و توضیح داد.

از نظر لی، NFTها، عرضه های اولیه سکه و آلت کوین ها یک مشابهت بزرگ دیگر دارند و آن موضوع پذیرش است و هر سه این پدیده ها هزاران و بلکه میلیون ها فرد جدید را وارد فضای رمزنگاری می کند.

او پیشتر نیز در انتقادات جسورانه ای گفت که ایجاد NFTها هیچ هزینه ای ندارد و این موضوع باعث می شود که بازار با سیل NFTها مواجه شود، عرضه بر تقاضا پیشی بگیرد و در نهایت قیمت ها سقوط کند.

البته لی در تشخیص مشابهت میان NFTها و عرضه های اولیه سکه تنها نیست، بسیاری از فعالان کریپتو اخیرا اظهار نظر مشابهی کرده اند. مایکل گلداشتاین (Michael Goldstein) رییس موسسه ساتوشی ناکاموتو نیز روز دوشنبه در توییتی نوشت که NFTها عرضه های اولیه سکه در سال 2021 هستند.

اندرو کانگ (Andrew Kang) هم بنیان گذار شرکت مکانیسم کاپیتال نیز گفت که NFTها به شدت در حال مشهور شدن میان سلبریتی هایی هستند که ممکن است طرفداران خود را پله ثروتمند شدن خودشان کنند.

کد خبر: 1399121407AAMMMH

مطالب مرتبط:

پیش بینی سقوط NFT ها توسط خالق لایت کوین

جنون دوج کوین ممکن است لایت کوین را تهدید کند

تاثیر نصف شدن پاداش استخراج لایت کوین روی قیمت آن

بیشتر بخوانید

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته