سه‌شنبه 29 اسفند 1402

عرضه اولین توکن فلزات جهان توسط غول معدنی روسیه 

یک شرکت روسی معدن کار که بزرگترین تولیدکننده پالادیوم و نیکل خالص جهان است، مرحله نخست ارایه اولین توکن فلزات مبتنی بر بلاک‌چین در جهان را آغاز کرده است.

به گزارش سکه‌نیوز به نقل از کریپتونیوز، شرکت معادن روسی نوریلسک نیکل (نورنیکل) با دو شرکت بین‌المللی اکتشاف و معدن‌کاری برای عرضه سکه دیجیتال مبتنی بر بلاک‌چین در عرصه فلزات شراکت آغاز کرده است.

«ولادیمیر پوتانین» مدیر نورنیکل روز چهارشنبه در یک بیانیه رسمی اعلام کرد که دو شرکت صنایع معدنی «Traxys »و «Umicore» مستقر در لوگزامبورگ و بلژیک، اولین کاربران «صندوق پالادیوم جهانی» او خواهند بود.

پوتانین همچنین توکن‌های عرضه شده را «ابزار دیجیتال» توصیف کرده و گفت که این اقدام با استفاده از پلتفرم «Atomyze »و با حمایت گروهی از سرمایه‌گذاران بین‌المللی انجام شده است.

نورنیکل که اوایل سال جاری میلادی مجوز عرضه توکن‌های خود را از بانک مرکزی روسیه دریافت کرده بود، گفته است که اولین توکن‌های عرضه شده با اکتشاف و معدن‌کاری فلزات پالادیوم، کبالت و مس مرتبط است و در آینده نزدیک فلزات دیگر را نیز دربر خواهد گرفت.

عرضه اولین توکن فلزات در روسیه در حالی است که «آناتولی آکساکوف» رییس کمیسیون بازارهای مالی دومای روسیه گفته است که عرضه رمزارزها از سال آینده میلادی در این کشور به دلیل تصویب قوانین تسهیل‌کننده بازارهای مالی دیجیتال، رشد بی‌سابقه‌ای خواهد داشت.

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته