جمعه 10 فروردین 1403

مارک کوبان: بازارهای سنتی شانسی در برابر نسل دیجیتال ندارند

یک کارآفرین و مالک «دالاس ماوریکس» اعلام کرده است که سرمایه گذاران سنتی در وال استریت شانسی در  مقابل نسل جدید سرمایه های دیجیتال ندارند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، کارآفرین و مالک دالاس ماوریکس، «مارک کوبان» درگیری اخیر بین وال استریت و جامعه وال استریت بتس را ارزیابی کرده است.

در یک پست وبلاگی در 31 ژانویه، کوبان اظهار داشت که جامعه سرمایه گذاری سنتی در حال ضربه خوردن از آنچه او به عنوان “نسل ذخیره ارزش” توصیف می کند است.

در سال های اخیر درک بیشتری از ارزش دارایی های دیجیتال به وجود آمده است، زیرا در جهانی به وجود آمده اند که موسیقی بیشتر از یک جسم فیزیکی به عنوان یک فایل دیجیتال به اشتراک گذاشته می شود.

فناوری بلاک چین، توکن های غیر قابل تعویض و قراردادهای هوشمند اکنون به هر دارایی که می تواند به صورت دیجیتالی عمل کند، اجازه می دهد تا به عنوان ذخیره ارزش، بدون بسیاری از نقاط ضعف کالاهای قابل جمع آوری فیزیکی ، عمل کند.

به گفته وی: «این نسل می داند که یک قرارداد هوشمند و کالای دیجیتال منعکس کننده آن یا دارایی های رمزارزی سرمایه گذاری بهتری نسبت به چیزی که نوع سنتی سرمایه گذاری لمس یا احساس می کند است.»

کوبان در ادامه خاطر نشان کرد که سهام فقط یک ذخیره ارزش با ارزش است و نسل جدید به سادگی ناکارآمدی های موجود در سیستم بورس اوراق بهادار قدیمی را یافته و از آنها بهره گرفته است.

آنها فهمیده اند که با همکاری یکدیگر قدرت وال استریت و ریاکاری صندوق های سرمایه گذاری و کارگزاری ها را به حداقل می رسانند.

به گفته کوبان: «وال استریت چاق و خوشحال، اکنون آهسته، کهنه و انعطاف ناپذیر شده، در نتیجه به رقیب بسیار راحتی برای نسل جدید مبدل شده است.»

امسال، کوبان به عنوان دنبال کننده رمزارز جدی تری از قبل ظاهر شده است، حتی اخیرا تعدای از نسخه های محدود توکن های غیر قابل تعویض را بر روی پلتفرم Rarible ضرب کرده است.

بیشتر بخوانید

توقیف دارایی دیجیتال بدهکاران مالیاتی در آمریکا

سازمان امور مالیاتی ایالات متحده ممکن است برای جبران بدهی های معوق مالیاتی، دارایی های دیجیتال اشخاص را توقیف کند. به گزارش سکه نیوز به...

فروش ویدیوی خوردن خفاش مرد روسی با NFT

«پتر داویدتچنکو»، هنرمند نمایشی روس، توکن غیر قابل تعویض (NFT) از ویدئویی را که وی در حال خوردن یک خفاش زنده در مقابل پارلمان...

داستان صعود و سقوط اخیر XRP چه بود؟

گزارش هایی منتشر شده که حاکی از دستکاری احتمالی توسط یک گروه از دارندگان توکن XRP و یا گروهی از سرمایه گذاران خرد ساماندهی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته