جمعه 31 فروردین 1403

راه‌اندازی گردهمایی نوآوری مالی برای آموزش قانون گذاران در زمینه رمزارز

اولین سناتور آمریکایی که صاحب رمزارز است، یک گردهمایی نوآوری مالی برای آموزش همکاران خود در مورد رمزارز و دارایی های دیجیتال راه اندازی خواهد کرد.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، سناتور «سینتیا لومیس»، اولین سناتور تاریخ ایالات متحده که صاحب رمزارز است، برنامه هایی را برای راه اندازی گردهمایی نوآوری مالی برای آموزش سناتورهای دیگر در زمینه رمزارز و دارایی های دیجیتال فاش کرده است.

لومیس با حضور در پادکست آنتونی پمپلیانو در تاریخ 2 فوریه ، قصد خود را برای ایجاد گردهمایی اعلام کرد و اظهار داشت: «ما امیدواریم که از آن به عنوان سکوی پرشی برای آموزش اعضای سنای ایالات متحده و کارکنان آنها در مورد بیت کوین به طور خاص، و سایر فرصت ها در زمینه ارز دیجیتال، نوآوری مالی و بلاک چین استفاده کنیم.»

لومیس با اعلام این که این مجمع برای مبارزه با روایت نادرست در مورد دارایی های دیجیتال و رمزارز هایی که برای پولشویی استفاده می شود تلاش خواهد کرد، با اشاره به تحقیق انجام شده توسط شرکت «چینالیسیس» خاطرنشان کرد: «تحقیقات نشان می دهد جرایم مربوط به ارزهای دیجیتال کمتر از فعالیت مجرمانه با پول نقد است.»

لومیس گفت که وی اخیراً با وزیر خزانه داری جانت یلن صحبت کرده است. اظهارات اخیر وی در مورد استفاده از رمزارز در تأمین مالی غیرقانونی باعث نگرانی در مورد ایجاد سخت گیری های بیشتر رگولاتوری در سراسر حوزه رمزارز شده است.

لومیس تلاش کرد تا نگرانی های جامعه رمزارز در مورد یلن را فروکش کند و وزیر خزانه داری را دارای “ذهن باز” درباره رمزارز توصیف کرد. با این حال، این سناتور اظهار کرد: «طول می کشد تا به جایی برسیم که بتوانیم گفتگویی آزاد فارغ از واکنش های در هم ریخته و تند نسبت به نگرانی مبنی بر اینکه همه رمزارز ها در معرض فعالیت مجرمانه هستند، داشته باشیم.»

لومیس در طی سالهای 2013 و 2014 بیت کوین را خریداری کرد و از آن پس این ابزار را به عنوان ذخیره ارزش معرفی کرد.

به گفته وی: «من در ابتدای قرن بیست و یکم در وایومینگ خزانه دار دولت بودم، بنابراین همیشه به دنبال ذخیره ارزش بودم. ما در وایومینگ سرمایه دائمی داریم که اساس آن استخراج مواد معدنی و نفت و گاز از زمین است. ما این مالیات را از منابع طبیعی دریافت و آن را در صندوق های دایمی ذخیره می کنیم.»

وی همچنین گفته است: «مفهوم صندوق اعتماد دائمی مواد معدنی این است که وقتی مواد معدنی از بین بروند ، ما همچنان درآمد خواهیم داشت زیرا ما درآمد خود را سرمایه گذاری کردیم و همچنان آنها را در یک تقسیم دارایی متنوع سرمایه گذاری کردیم. بیت کوین من را به یاد این سرمایه دائمی انداخت.»

لومیس نتیجه گیری کرد: «فقط 21 میلیون بیت کوین استخراج خواهد شد ، و به دلیل اینکه منبع محدودی است ، من آن را ذخیره ارزش بسیار خوبی می دانم.»

بیشتر بخوانید

توقیف دارایی دیجیتال بدهکاران مالیاتی در آمریکا

سازمان امور مالیاتی ایالات متحده ممکن است برای جبران بدهی های معوق مالیاتی، دارایی های دیجیتال اشخاص را توقیف کند. به گزارش سکه نیوز به...

فروش ویدیوی خوردن خفاش مرد روسی با NFT

«پتر داویدتچنکو»، هنرمند نمایشی روس، توکن غیر قابل تعویض (NFT) از ویدئویی را که وی در حال خوردن یک خفاش زنده در مقابل پارلمان...

داستان صعود و سقوط اخیر XRP چه بود؟

گزارش هایی منتشر شده که حاکی از دستکاری احتمالی توسط یک گروه از دارندگان توکن XRP و یا گروهی از سرمایه گذاران خرد ساماندهی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته