سه‌شنبه 29 اسفند 1402

بزرگترین بانک سنگاپور پلتفرم معاملات رمزارز خود را راه اندازی خواهد کرد

بانک دی بی اس (DBS)، بزرگترین بانک تجاری سنگاپور با ارائه سه پیشنهاد ویژه در نظر دارد وارد حیطه رمزارزها و صنعت امور مالی غیر متمرکز شود.

اکوسیستم دارایی های دیجیتال سنگاپور شامل پلتفرم معاملات رمزارز (صرافی دیجیتال)، پلتفرم امنیتی حفاظت از دارایی های دیجیتال و ارائه توکن های بهادار می شود.

قرار است صرافی رمزارز بانک سنگاپور 5 رمزارز بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم، اتریوم کلاسیک و اکس پی آر (XPR) را پشتیبانی کند. پول های فیات مورد تایید این صرافی نیز شامل دلار آمریکا، دلار سنگاپور، دلار هنگ کنگ و ین ژاپن می شود.

به گفته مقامات ارشد بانک سنگاپور، دارایی های دیجیتال کاربران در پلتفرم معاملاتی (صرافی رمزارز) نگهداری نخواهد شد، بلکه بانک مسئولیت حفاظت و نگهداری از دارایی های دیجیتال کاربران را بر عهده خواهد داشت.

شرکت های تجاری سنگاپور می توانند توکن های بهادار خود را در بستر بلاک چین بانک صادر کنند

پلتفرم معاملات رمزارز بانک تجاری دی بی اس سنگاپور به کسب و کارهای کوچک و متوسط و شرکت های بزرگ این امکان را می دهد تا توکن های بهادار خود را در بستر بلاک چین این بانک صادر کنند.

به گفته مقامات ارشد مالی سنگاپور مزیت برتر صرافی رمزارز بانک دی بی اس، امنیت سایبری بالای آن است. این بانک بزرگ سنگاپوری در نظر دارد برای مقابله با فعالیت های کلاهبرداری، خود را با قوانین مرتبط با سازمان های مبارزه با پولشویی و مبارزه با تامین مالی گروه های تروریستی منطبق کند.

سخنگوی بانک دی بی اس سنگاپور در گفتگوی اخیر خود با مطبوعات این کشور اعلام کرد ایجاد یک پلتفرم معاملات رمزارز کماکان در حال توسعه است و هنوز مجوزهای قانونی آن توسط مراجع قضایی این کشور صادر نشده است.

منبع: کوین تلگراف

آیا می دانید بلاک چین چیست؟

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

آشنایی با ارز دیجیتال زی کی سواپ (ZKS)

زی کی سواپ یک صرافی غیر متمرکز لایه 2 است که از مدل بازارگردان خودکار (AMM) و فناوری zk-Rollup استفاده می کند. این صرافی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته