پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

حرکت شهر میامی به سمت استفاده از ارزهای دیجیتال

شهردار میامی از یک برنامه درباره ورود این نهاد به فضای ارزهای دیجیتال خبر داد.

به گزارش سکه نیوز به نقل از دکریپت، شهردار میامی «فرانسیس سوارز» اعلام کرد که در حال تشکیل یک تیم برای توسعه نقشه هایش جهت ورود به فضای ارز دیجیتال است.

فرانسیس سوارز در مصاحبه ای با کریپتکس فایننس، در خصوص ایجاد ابزاری برای دریافت مالیات مستقیم از طریق بلاک چین اظهار کرد: «ما علاقه مند به این کار هستیم. ما دنبال دو چیز هستیم. اول پذیرش رمزارز برای پرداخت، و همچنین یک رویه درست.»

وی ادامه داد: «ما دوست دار کاوش بر روی پلتفرم هستیم. من در حال تشکیل تیم خودم هستم که از دوشنبه شروع به کار خواهد کرد. هفته آینده اخبار مهمی را اعلام خواهم کرد.»

در حین مصاحبه، شهردار برخی از دیدگاه های اخیر خود درباره ارز دیجیتال را به اشتراک گذاشت. از نطر وی پول هر چیزی است که جامعه به آن ارزش می بخشد.

به گفته او: «هر چیزی می تواند پول باشد، هر چیزی قابل ارزش گذاری است. هر چیز با ارزشی توسط جامعه با ارزش می شود.»

در واقع، شهردار معتقد است که انقلاب دیجیتال پول هنوز در حال پیشرفت است. به عقیده وی ارز های دیجیتال به عنوان یک جایگزین می توانند به شهروندان حس تازه ای از آزادی را القا کنند، بر خلاف ارز های معمول که وابسته به سیاست های دولت هستند.

سوارز در هفته های اخیر به طور جدی علاقه اش به ارزهای دیجیتال را با توصیه بر اضافه کردن ارز های دیجیتال به ذخیره خزانه میامی نشان داد.

سوارز پیش تر درگفت و گو با برادران وینکلووس در مورد آینده ارز های دیجیتال بحث کرده بود. در این مصاحبه، وی گفت که هدفش تبدیل میامی به عنوان شهری با بیشترین رقابت رمز ارزی در این سیاره است.

به گفته تایلر وینکلوویس: «در میامی بسیاری از مردم زندگی می کنند که بستگانی در خارج از کشور دارند و مجبور به پرداخت کارمزد زیادی برای انتقال پول هستند. در عین حال انتقال ارز دیجیتال یک انتقال پول دقیقا مانند ارسال ایمیل است.»

شهردار سوارز در توییتی نوشت: «ما از همه کسانی که این رویا را با ما شریک هستند می خواهیم تا به اینجا بیایند و به ما کمک کنند. این مانند برخی پروژه های نیمه کاره در جاهای دیگر نیست. ما میامی هستیم و این را فراموش نخواهیم کرد.»

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته