شنبه 1 اردیبهشت 1403

ژاپن 30 نفر را متهم به معامله رمزارز سرقت شده کرد

30 نفر در ژاپن متهم شدند که آگاهانه اقدام به خرید رمزارزهای سرقت شده در سال 2018 از صرافی کوین چک به ارزش 560 میلیون دلار کرده اند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین دسک، این افراد متهم هستند که 100 میلیون دلار رمزارز XEM شرکت NEM را از طریق یک صرافی غیرقانونی در یک فروشگاه دارک نت با رمزارزهای دیگر تبادل کرده اند.

این رمزارز مبادله شده بخشی از XEMها و دیگر رمزارزهایی است که در ژانویه سال 2018 در یک عملیات هکری از صرافی کوین چک مستقر در توکیو سرقت شد. ارزش کل رمزارزهای مبادله شده در زمان حمله 560 میلیون دلار بود.

برخی از متهمان اقدام به نقد کردن رمزارزهای سرقتی از طریق چندین صرافی قانونی در ژاپن و دیگر کشورها کرده و سود بالایی به دست آورده اند.

پلیس توکیو در حال نهایی کردن پرونده این متهمان است، اما کسانی که در سال 2018 از کوین چک سرقت کردند، هنوز شناسایی نشده اند.

دو نفر از متهمان در ماه مارس سال 2020، اما بقیه مدتی بعد دستگیر شدند. همه این 30 نفر ساکن ژاپن هستند و در حال حاضر پرونده آن ها به دادستان ارجاع شده است.

بیشتر بخوانید

سازمان نصر: مسدودیت صرافی ها تاثیر معکوس خواهد داشت

رئیس کمیسیون رمزارز و بلاک چین سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور به انتقاد از نامه رئیس مجلس جهت مسدود سازی درگاه های پرداخت...

هیچ مجوزی برای صرافی های داخلی وجود ندارد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ می گوید صرافی‌ های داخل کشور مجوزی برای معاملات رمزارزها ندارند. به گزارش سکه نیوز به نقل از تسنیم،...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته