سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

راک استار مشهور اتهام دریافت پول برای تبلیغ رمزارز را رد کرد

خواننده گروه موسیقی «کیس» که به خاطر توییت های فراوانش درباره رمزارز ها مورد انتقاد قرار گرفته، گفت برای هیچ رمزارزی در ازای پول بازارگرمی نکرده است.

به گزارش سکه نیوز به نقل از یوتودی، جن سیمونز (Gene Simmons) پس از انتقاد های فراوان به خاطر توییت های پی در پی او درباره رمزارز ها، به دنبال کنندگان خود اطمینان داد که برای تبلیغ رمزارز های مختلف پولی نگرفته است.

او در یک پیام توییتری نوشت: «یک بار دیگر. من توصیه نمی کنم، توصیه نمی کنم. پولی دریافت نکرده ام و سخنگوی این [رمزارز ها] نیستم.»

سیمونز سپس فهرستی از رمزارز ها را نام برد که در آن ها سرمایه گذاری کرده و گفت که سود خوبی از آن ها کسب کرده است. او از بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، چین لینک، بایننس و کاردانو اسم برد.

ستاره موسیقی که تبدیل به طرفدار مرزارز شد

سیمونز که در سال های گذشته گه گاه از بیت کوین صحبت می کرد، اکنون به طرفدار پرسروصدای رمزارز ها تبدیل شده است. او اوایل ماه جاری میلادی گفت که میلیونر بیت کوینی است.

این هفته هم توییت داد که 300,000 دلار کاردانو به پورتفوی خود افزوده است. این توییت باعث شد که بسیاری از دنبال کنندگان او برای سکه های خود بازارگرمی کنند.

او به تازگی هم اقدام به تأیید XRP کرده و از دارایی چین لینک (Chainlink) و دیگر آلت کوین های خود گفته است.

هفته گذشته نیز مارکز کیث براونلی (Marques Keith Brownlee) یوتیوبر مشهور ایمیلی را به اشتراک گذاشت که در آن برای تبلیغ ترون (Tron) به او پیشنهاد پول شده بود.

البته پیش از آن، لیندزی لوهان (Lindsay Lohan) و نه‌یو (Ne-Yo) خوانندگان راک و پاپ نیز توییت ها مشکوک خود برای تبریک این پروژه رمزارز باعث شگفتی همگان شده بودند.

با این حال، سیمونز مشخصا نیازی به تبلیغ چیزی برای پول ندارد، چراکه دارایی خالص او حدود 400 میلیون دلار تخمین زده شده است.

اگر میخواهید از جدیدترین اخبار رمزارز آگاه شوید کافی است وب سایت سکه نیوز را دنبال کنید.

مطالب مرتبط:

پیشنهاد برای تبلیغ یک ارز دیجیتال به یک یوتیوبر معروف

تبلیغ جعلی رمزارز در حساب توییتر هک شده وزیر نیروی بلژیک

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته