پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

رمزارزها به جنگ سرطان می روند

انجمن سرطان آمریکا شراکتی را با یک شرکت اهدای رمزارز برای ایجاد یک صندوق خیریه مبارزه با سرطان آغاز کرده است.

به گزارش سکه نیوز به نقل از دیلی هودل، انجمن سرطان آمریکا (American Cancer Society) شراکت خود را با شرکت اهدای رمزارز گیوینگ بلاک (The Giving Block) برای ایجاد صندوق مبارزه با سرطان اعلام کرد. این پروژه تحقیقاتی نوآورانه صرفا با ارز دیجیتال تامین مالی می شود.

جف کلاس (Jeff Klaas) مدیر دفتر دیجیتال انجمن سرطان آمریکا در این باره گفت: ما می خواهم تا جایی که ممکن است افراد بیشتری به ماموریت ما ملحق شوند. برای این کار، باید مطمئن شویم که مردم هر زمان، هر کجا و به هر شکلی که می خواهند بتوانند به مبارزه با سرطان کمک کنند.

پت پافی () هم بنیان گذار گیوینگ بلاک نیز گفت: به اعتقاد من، رمزارز نقشی محوری در درمان سرطان خواهد داشت. با ثبت رکورد جدید در قیمت بیت کوین، ایجاد این صندوق امکان نجات زندگی های بسیاری را برای بازار رو به رشد رمزارز فراهم می کند.

انجمن سرطان آمریکا با توجه به ثبت رکوردها جدید قیمت بیت کوین امیدوار است که تا اوایل همین سال 2021 دست کم یک میلیون دلار کمک جمع آوری کند. کمک های جمع شده در صندوق رمزارزی سرطان مستقیما به برنامه تحقیقات انجمن سرطان آمریکا درباره این بیماری اختصاص خواهد یافت.

انجمن سرطان آمریکا گفته است به افتخار اولین کسی که 250 هزار دلار یا بیشتر به این صندوق کمک کند، به او این امکان را خواهد داد که نام خود یا یکی از عزیزانش را روی این صندوق بگذارد. افزون بر این، نام کسانی که 10 هزار دلار یا بیشتر کمک کنند، در دیوار افتخارات این صندوق ثبت خواهد شد.

این صندوق رمزارزهای بیت کوین، بیت کوین کش، اتر، لایت کوین، زی کش، جمینای دالر، توکن بیسیک اتنشن و چین لینک را برای اهدای کمک می پذیرد.

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته