پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

ریپل مدیر آمازون را استخدام کرد

درحالیکه ریپل با چالش شکایت کمیسیون بورس و أوراق بهادار آمریکا دست و پنجه نرم می کند یکی از مدیران آمازون را استخدام کرده تا روی ساخت یک سیستم متناسب با نیازهای مشتری و کسب وکارها فعالیت کند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، ریپل در بحبوحه شکایت کمیسیون بورس واوراق بهادار آمریکا نیروی جدیدی استخدام کرده تا ریاست تیم مهندسی اش را برعهده بگیرد.

«برد گارلینگ هاوس» مدیر ارشد اجرایی ریپل، اعلام کرد «دوراج واردهان» جانشین مدیر بخش تجربیات تحویل محصول آمازون را به عنوان نائب رییس تیم مهندسی استخدام کرده است.

واردهان ۱۵ سال تجربه همکاری در آمازون را در کارنامه خود دارد و یک دهه قبل از آنکه به سمت نائب رییس بخش مذکور منصوب شود در حوزه توسعه نرم افزار فعالیت کرده است. همچنین او دو سال صرف توسعه سرویس ابر رایانشی و نرم افزارشرکتی در مایکروسافت کرده است.

این مدیر کهنه کار قصد دارد در ریپل روی ساخت یک سیستم متناسب با نیازهای مشتری و کسب وکارها فعالیت کند. این درحالی است که هفته گذشته بهای XRP به ۰.۳۰ دلار رسید. پیش از آن نیز در ماه دسامبر بهای این رمزارز سیر نزولی را طی می کرد.

در زمان انتشار این خبر رمزارز مذکور به قیمت ۰.۲۸ دلار مبادله شد زیرا در ۲۴ ساعت گذشته ارزش آن ۹ درصد کاهش یافته است.

نوسان قیمت XRP به اتهاماتی کمیسیون بورس و اوراق بهادار علیه ریپل مربوط است. این کمیسیون مدعی است که ریپل از طریق فروش XRP دارایی های ثبت نشده دیجیتال را عرضه کرده است. چنین اتهامی سبب شد بسیاری از صرافی های رمزارز توکن مذکور را حذف یا تعلیق کنند.

بیشتر بخوانید

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته