سه‌شنبه 29 اسفند 1402

زورگیری بیت کوینی در هنگ کنگ

پلیس هنگ کنگ به دنبال چند سارق است که با فریب دادن یک تریدر، بیت کوین هایش را گرفته و او را خارج از شهر از ماشین بیرون انداختند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کویندسک، چند سارق با یک مرد 37 ساله که معامله گر بیت کوین است، روز دوشنبه خارج از یک هتل قرار کاری گذاشتند تا ظاهرا از او بیت کوین بخرند.

در حین این ملاقات که از طریق چت اینترنتی هماهنگ شده بود، دو نفر از سارقان، معامله گر را با یک خودرو به مکانی دیگر بردند. آنها در داخل خودرو 3 میلیون دلار هنگ کنگ (387 هزار دلار آمریکا) به قربانی دادند.

اما پس از آنکه او بیت کوین ها را به سارقان منتقل کرد، آن ها او را به جایی خارج از شهر بردند که سه مرد دیگر هم منتظر بودند. سپس، پول نقد را از قربانی گرفته و او را از خودرو بیرون انداختند.

مالباخته ظاهرا جراحتی ندیده، اما علاوه بر 15 بیت کوینی که قرار بود معامله شود، پول نقد و دو گوشی تلفن همراهش نیز به سرقت رفته است.

ارزش این مقدار بیت کوین در روز دوشنبه زمانی که این زورگیری انجام شده، حدود 465 هزار دلار بوده است.

بیشتر بخوانید

هاوینگ (Halving) چیست؟

میزان تولید شبکه بیت کوین هر چهار سال یک بار طی یک رویداد ویژه به نام "Halving" نصف می شود. هاوینگ در لغت نیز...

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته