سه‌شنبه 29 اسفند 1402

سلبریتی‌های تاثیرگذار در بازار رمزارزها

ارزهای دیجیتال در طی دهه گذشته بسیار پیشرفت کرده اند. بیت کوین به یک دارایی اصلی برای سرمایه گذاری تبدیل شده است. پذیرش رمزارز در حال پیشروی است. در اینجا، افراد مشهوری را که از رشد و پذیرش رمزارز حمایت می کنند، بررسی می کنیم.

به گزارش سکه نیوز به نقل از بی این کریپتو، اکنون سال 2021 است، بیت کوین به بیش از 50،000 دلار رسیده است و لوگان پل سلبریتی اینترنتی فقط 3.5 میلیون دلار در یک روز با فروش یک کارت دیجیتال به دست آورده است.
اگر این داستان را پنج سال پیش برای کسی تعریف می کردید هیچ کس حرف شما را باور نمی کرد. افزایش نمایی محبوبیت در فضای ارزهای دیجیتال حیرت انگیز بوده است. محبوبیت دارایی های دیجیتال به یک پدیده جهانی تبدیل شده است، که اکنون افراد مشهور صریحاً از آن حمایت می کنند و در بازار دخیل هستند.

ایلان ماسک

ایلان ماسک

شاید با نفوذترین چهره در حال حاضر جهان. بنیانگذار تسلا به عنوان یکی از ثروتمندترین مردان کره زمین، سال‌هاست که در فضای ارزهای دیجیتال شرکت فعال دارد. اما ایلان ماسک با تفسیر کلامی خود در این حیطه شرکت می کند. در هفته های اخیر ماسک یک بیشینه گرای دوج کوین بوده است. شاید به حدی که او حتی می تواند مستقیماً با افزایش قیمت اخیر دوج کوین و افزایش بیش از 800 درصد آن در عرض چند روز در ارتباط باشد.


تفاوت ارز دیجیتال با رمزارز و ارز مجازی


ماسک همچنین در مورد توانایی بیت کوین در سود بردن شرکت های Fortune 500 به عنوان یک پرچین در برابر ارز فیات کم عملکرد ایالات متحده بسیار خوب عمل کرده است.
بنیانگذار تسلا ذکر کرده است که بیت کوین ایده بهتری نسبت به داشتن ارز فیات است. اخیراً، تسلا حتی به ارزش 1.5 میلیارد دلار بیت کوین خریداری کرده است. چیزی که ماسک ادعا می کند اقدام مستقیمی بر اساس نظر او نبوده، بلکه یک استراتژی شرکت برای متنوع سازی بوده است.
ماسک همچنین به شوخی اعتراف کرده است که «مارس کوین» را راه اندازی خواهد کرد که برای تأمین بودجه نهنگ های دوج کوین که بیش از حد توکن در اختیار دارند استفاده می شود.
این در حالی است که ایلان ماسک در بسیاری از موارد به دستکاری در بازار دوج کوین و بیت کوین متهم می شود و گفته شده است که ممکن است SEC فعالیت های او را تحت بررسی قرار دهد.

جک دورسی

جک دورسی

در حالی که جک دورسی ممکن است یک سلبریتی واقعی باشد، مدیر عامل توییتر و بنیانگذار و مدیر عامل اسکوئر یکی از طرفداران واقعی پذیرش ارز دیجیتال است.
دورسی به عنوان فردی که نفوذ زیادی در پس توییتر دارد، جایی که جامعه ارزهای دیجیتال بسیار فعال است، از رمزارز پشتیبانی کلامی کرده است.
اخیراً، دورسی صندوق توسعه بیت کوین را با رپر Jay-Z ایجاد کرد. در حالی که حضور این خواننده رپ مشهور در فضای ارزهای دیجیتال آنچنان چشمگیر نبوده است، اما کمک جک به این زوج امکان ایجاد این صندوق را داده است که بر توسعه بیت کوین در آفریقا و هند تمرکز خواهد کرد. 500 بیت کوین به صندوق اضافه خواهد شد که مجموعاً تقریباً 25 میلیون دلار است.
در اکتبر 2020، اسکوئر همچنین به 4000 بیت کوین به ارزش 170 میلیون دلار خریداری کرد.
دورسی، دقیقاً مانند ماسک، نقشی حیاتی با حمایت شرکت هایشان در پشتیبانی از بیت کوین و حمایت از جامعه رمزارز ها داشته است.

اِیکان

اِیکان

چه کسی می تواند رپر «تنها» را از اواسط دهه 2000 فراموش کند که دست به انتشارترانه های هیت و همکاری های برجسته ای میزد.
ایکان یک دوران موسیقی خارق العاده داشته است، اما این رپر در پشت صحنه برای ایجاد اولین شهر با قدرت رمزارزی آفریقا کار کرده است. این شهر قرار است از Akoin، نشانه بومی ایجاد شده توسط ایکان استفاده کند.
در حالی که این برنامه ها بلندپروازانه هستند، اما چندین سال است که در دست اجرا هستند. از آن زمان ایکان با استفاده از انرژی خورشیدی در بیش از 28 کشور جهان یک ابتکار عمل در زمینه آفریقا را اجرا کرده است.
اما اکنون رپ قصد دارد شهر 2000 هکتاری خود را در سنگال بسازد. این شهر قرار است تا سال 2023 تکمیل شود و با استفاده از انرژی خورشیدی کار کند و از Akoin به عنوان روش پرداخت هر چیزی در داخل شهر استفاده کند.

لوگان پاول

لوگان پاول

ده سال در سایه مانند بیت کوین زندگی کرد، و هیچ کس نمی دانست لوگان پاول کیست. با این وجود پس از یک موفقیت طولانی در اینترنت، یوتیوب اکنون چرخش خود را به تمام مسیر های تجارت معطوف کرده است. یکی از این موارد اکنون شامل ارزهای دیجیتال است.
پاول اخیراً یک توکن غیر قابل تعویض (NFT) از خود ایجاد کرده است که هر کدام با یک اتریوم (ETH) به فروش می رسد. این فروش طی یک روز بیش از 3.5 میلیون دلار فروش داشته است. افزایش و محبوبیت پیرامون NFT ها در سال 2021 با رشد چشمگیری روبرو شده است.
از مشاهیر دیگری که NFT را راه اندازی کرده اند می توان به افرادی مانند میلیاردر و مالک تیم بسکتبال «دالاس ماوریکس» یعنی مارک کوبان اشاره کرد که همچنین NFT خود را راه اندازی کرد.

بیپل

در مورد NFT ها، محبوب ترین سازنده NFT در حال حاضر هنرمند دیجیتالی معروف بیپل است. بیپل معروف به مایک وینکلمن، در پی انتقال وی به ان اف اس (Network File System) در کمتر از شش ماه پیش، در جامعه رمزارز ها به شهرت رسیده است. در حال حاضر 1.8 میلیون دنبال کننده فعال در اینستاگرام دارد، جایی که این هنرمند بسیاری از کارهای دیستوپیایی خود را در آنجا پست می کند.
این هنرمند دیجیتال اکنون اولین شخصی است که NFT در حراجی خانه حراج انگلیس «کریستیس» حراج می شود. این شرکت همچنین پرداخت در اتریوم را می پذیرد که اولین مورد دیگر است.
بیپل در حال حاضر رکورد گرانترین NFT را در اختیار دارد که با قیمت هنگفت 6.6 میلیون دلار فروخته شد.

در حالی که لیست کردن همه افراد مشهور برای این لیست بیش از حد طولانی است، شروع صحبت درباره سلبریتی ها در فضای رمزارز با جنون عرضه اولیه سکه در 2017 آغاز شد، که در نهایت بسیاری از آنها توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده مورد سوال یا جریمه قرار گرفتند.
با این حال به نظر می رسد افراد مشهور با تمام قدرت برای پشتیبانی از رمزارز برای همیشه برگشته اند. با توجه به اینکه صنعت رمزنگاری رشد بی سابقه ای را در سال 2021 مشاهده می کند، ممکن است ارزهای دیجیتال شاهد مشاهدات بسیار بیشتری توسط افراد مشهور باشند.

مطالب مرتبط:

جک دورسی می‌گوید رمزارز Square احتمالا از کد بیت کوین پشتیبانی خواهد کرد

ایلان ماسک: از کیف پول های رمزارز میزبانی شده اجتناب کنید

بیشتر بخوانید

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته