جمعه 31 فروردین 1403

شادمانی هواداران XRP با دستور جدید قاضی

در یک تحول تازه در دادخواست کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) علیه ریپل، قاضی آمریکایی سارا نتبورن به هر دو طرف دستور داده است یک جلسه مقدمات محاکمه (گرفتن استشهاد و گردآوری مدارک و اطلاعات) تلفنی در روز سه شنبه، 6 آوریل 2021 برگزار کنند. دستور قاضی طرفین را به بحث درمورد درخواست موکلین ریپل درباره ارائه مدارک توسط SEC ملزم می کند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از بیت کوین نیوز، در تاریخ 15 مارس، وکلای مدافع مدیر عامل فعلی، برد گارلینگهاوس و کریستین لارسن، از قاضی نتبورن خواسته بودند که SEC را وادار به تهیه اسناد مربوط به دادخواست (درباره وضعیت حقوقی بیت کوین و اتر و تفاوت آنها با XRP) این رگولاتور علیه این شرکت فناوری مالی کند.


ریپل چیست؟


در درخواست خود، وكلاي ریپل استدلال كردند كه خواستار حكم دادگاه به دليل امتناع رگولاتور از تهيه اسناد خواسته شده است. به طور خاص، وکلا ادعا می کنند که SEC نتوانسته است حتی یک سند در مورد بیت کوین یا اتر، دو ارز مجازی که از نظر آنها کاملاً مشابه XRP است ارائه دهند.

بعلاوه، در درخواست خود، وکلا همچنین ادعا کردند که SEC در تهیه اسناد داخلی مربوط به وضعیت حقوقی XRP کوتاهی می کند.

واکنش ارتش XRP

در همین حال، به دنبال دستور قاضی، برخی از طرفداران ریپل در توییتر از این تصمیم قاضی قدردانی کردند، که به نظر آنها به این شرکت فناوری مالی کمک می کند. به عنوان مثال، یک کاربر توییتر معروف به Kingslayer نوشت:
«این یک گام بزرگ خواهد بود، زیرا سرانجام ارتباطات داخلی SEC آشکار خواهد شد. 6 آوریل روزی است که باید منتظر آن باشیم. شفاف سازی های زیادی در راه است.»

یکی دیگر از کاربران، CNF می پرسد: «آیا من تنها کسی هستم که احساس می کنم ریپل و SEC هر دو تصور خوبی از تاثیر زیاد این اسناد دارند؟»

در ضمن، این دستور همچنین از عموم علاقه مندان برای گوش دادن به این کنفرانس می خواهد شماره ای را که قبل از کنفرانس به طرفین توزیع خواهد شد را شماره گیری کنند.

کد خبر: 1400010704MGMMMF

مطالب مرتبط:

پایان رسمی همکاری ریپل و مانی گرام

ریپل به دنبال راه اندازی پلتفرم معاملاتی است

انتقالات خیره کننده XRP توسط ریپل و کوین بیس

ریپل اختلاف حقوقی خود را با یوتیوب حل و فصل کرد

ایجاد بلاک چین خصوصی ریپل برای ساخت CBDC

بیشتر بخوانید

SEC در برابر ریپل: مخالفت دادگاه با درخواست ریپل

کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) مجاز است از طریق درخواست ایجاد تفاهم نامه، به دریافت اسناد از صرافی های خارجی و شرکای تجاری...

SEC نماینده دارندگان XRP را به ترویج خشونت متهم کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، با انتشار یک یادداشت پاسخ قانونی دیگر، به مخالفت با دخالت دارندگان XRP در پرونده علیه...

SEC سخنان قاضی و نکات کلیدی را تحریف می کند

ریپل اخیرا در یک پاسخ کاملاً قاطع، یادداشتی را علیه درخواست SEC مبنی بر نادرست بودن دفاع «هشدار منصفانه» ریپل، منتشر کرد. این درخواست...

1 COMMENT

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته