سه‌شنبه 29 اسفند 1402

پاندمی، گیم‌نت‌های کره جنوبی را به سمت استخراج رمزارز سوق داد

جهان گیری ویروس کرونا به طور قابل توجهی بسیاری از برنامه های سرگرمی مردم در سراسر جهان را تحت تأثیر قرار داده است و کره جنوبی نیز از این قاعده مستثنی نیست.از این رو گیم نت های تعطیل شده در این کشور به فعالیت‌های استخراج رمزارز می پردازند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از بیت کوین نیوز، اتاقهای بازی رایانه ای در این کشور مجبور به تعطیلی شدند، اما صاحبان آنها با شرکت در استخراج رمزارز راهی برای کسب سود هنگام قرنطینه پیدا کردند.
طبق اعلام خبرگذاری چوسان، اپراتورهای «پی سی بنگس»، اصطلاح رایجی که برای اتاق های بازی رایانه ای در کره جنوبی استفاده می شود، از رایانه های خود برای کسب سود در حین محدودیت های پاندمی استفاده می کنند.
در واقع، مالکان اطمینان ندارند که چه زمانی می توانند کسب و کار خود را مجدداً راه اندازی کنند، و به همین دلیل استخراج رمزارز اکنون جایگزینی برای مقابله با آن است. برخی از دارندگان کامپیوتر های بازی در سئول با اتکا به رایانه های بسیار مجهز و دارای کارت گرافیک درجه یک، در حال استخراج اتر (ETH) هستند.
یک مرد 34 ساله به نام کیم اظهار داشت که به دلیل پاندمی تعداد مشتریان به میزان قابل توجهی کاهش یافته و کامپیوتر های او با چنین شرایطی نمی توانند کارایی داشته باشند. او اکنون اتر را با حدود 36 کامپیوتر استخراج می کند.

فقط در طی دو هفته، کیم ادعا کرد که در میان زمستان و سرمای شدید بیش از 3.5 میلیون وون (3،153 دلار) درآمد کسب کرده است. به گفته وی استخراج رمزارز در این سرمای شدید باعث صرفه جویی در هزینه های گرمایشی می شود.
علاوه بر این، در کره جنوبی، چوسان اظهار می دارد که خدمات برق ارائه شده به اتاق های بازی رایانه ای برای استفاده در منزل نیست اما دارای قیمت های متعادل است.
اما این گزارش بیان می کند که تب استخراج رمزارز در میان اتاق های بازی ممکن است خیلی طولانی نباشد، زیرا قیمت کارت های گرافیک در حال افزایش است.

با این حال، برخی از اپراتورها به روند صعودی رمزارز ها اطمینان دارند، در حالیکه هیچ ضرب العجلی برای بازگشایی دوباره مشاغل وجود ندارد. اخیراً، نخست وزیر چونگ سای کیون اظهار داشت که اگرچه واکسیناسیون کندتر است، اما دولت انتظار دارد این کشور تا پاییز به مصونیت گله ای برسد.

اگر میخواهید از جدیدترین اخبار رمزارز آگاه شوید کافی است وب سایت سکه نیوز را دنبال کنید.

مطالب مرتبط:

مالیات سنگین رمزارزی برای کره ای ها

گواهینامه رانندگی بر پایه بلاک‌چین در کره جنوبی

بیشتر بخوانید

استخراج رمزارز ممنوع شد!

به گزارش سکه نیوز و به نقل از ایسنا، حسن روحانی در جلسه امروز (چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰) بیان کرد در موضوع قطعی برق...

کشف ۲۷ دستگاه ماینر در یک مرغداری در استان یزد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر اعلام کرد که ۲۷ دستگاه استخراج غیرمجاز رمزارز در یکی از واحد های مرغداری این شهرستان کشف شده...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته