پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

شروع عرضه سود به مشتریان توسط یک صرافی ارز دیجیتال

برنامه جدید سود آور یک صرافی ارز دیجیتال به مشتریان امکان می دهد که از طریق 26 دارایی دیجیتال پشتیبانی شده توسط این پلتفرم سود دریافت کنند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، صرافی ارز دیجیتال «جمینی» متعلق به برادران دوقلو تایلر و کامرون وینکلووس، برنامه سودآور خودش را برای مشتریان شروع کرده است.

این شرکت روز سه شنبه اعلام کرد که این برنامه به مشتریان امکان می دهد که از طریق تمام رمزارز های پشتیبانی شده توسط جمینی تا سقف 7.4 درصد سود سالیانه دریافت کنند. این پلتفرم از 26 رمزارز مختلف پشتیبانی می کند. این برنامه بلافاصله برای مشتریان منتخب جمینی در دسترس است، در حالی که برنامه گسترده برای اوایل فوریه برنامه ریزی شده است.

«نواح پرلمن» ، مدیر ارشد عملیات جوزا به کوین تلگراف گفت که نرخ بهره هر ارز دیجیتال براساس عرضه و تقاضا در بازار برای قرض کردن این رمزارز است. این بهره چندگانه است و هر روز پرداخت می شود و درآمد با همان ارز دیجیتال واریز و حاصل می شود.

این برنامه که تحت عنوان Gemini Earn به عنوان بخشی از پلتفرم جمینی اجرا خواهد شد، این امکان را به مشتریان می دهد که دارایی های رمزارز موجود را انتقال دهند یا آن را برای ارسال به Gemini Earn خریداری کنند. این برنامه به کاربران امکان می دهد تا برای هر دوره زمانی سود کسب کنند، بدون اینکه حداقل موجودی لازم باشد.

جمینی به عنوان یک شرکت مورد اعتماد که توسط سازمان مالی نیویورک نظارت می شود، محصول جدید خود را به عنوان تنها برنامه سودآوری رمزارز موجود در 50 ایالت قرار می دهد. پرلمن خاطرنشان کرد، از آنجا که جمینی وام دهنده یا وام گیرنده نیست، شرکای این شرکت مانند Genesis Global Capital در تهیه این محصول بسیار مهم هستند.

وی گفت: «شرکای وام نهادی تأیید شده ما ، مانند Genesis Global Capital ، این وام گیرندگان را پیدا می کنند و در ازای پرداخت سود، وجوه رمزارز را وام می دهند.»

مدیر عامل جمینی، تایلر وینکلووس، گفت: «ما برنامه ای را طراحی کردیم که به مشتریان ما این امکان را می دهد تا بدون نیاز به فروش یکی از بهترین نوع دارایی دهه ، بازده واقعی دارایی های دیجیتال خود را بدست آورند.»

راه اندازی Gemini Earn اندکی پس از انتشار کارت اعتباری جدیداین شرکت در اواسط ژانویه 2021 انجام می شود که به کاربران امکان می دهد در خرید های روزمره رمزارز، بهره رمزارزی کسب کنند. همانطور که قبلا گزارش شده بود، جمینی ظاهراً قصد دارد یک لیست درخواست های عمومی را دنبال کند.

بیشتر بخوانید

صرافی ارز دیجیتال (Exchange) چیست؟

اولین تجربه کاربران در خرید ارزهای دیجیتال احتمالاً شامل یک بستر تبادل ارز رمزنگاری شده خواهد بود. صرافی ارز دیجیتال یا Exchange یک بستر...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته