شنبه 1 اردیبهشت 1403

فرمان جدید قاضی به نفع SEC و افزایش فروش XRP توسط ریپل

دادگاه تأیید کرده است که SEC نیازی به ارائه ارتباطات غیررسمی کارکنان خود در مورد وضعیت حقوقی XRP ، بیت کوین و اتریوم ندارد. از سوی دیگر ریپل گزارش فروش توکن های خود در سه ماه اول 2021 را منتشر کرده است.

به گزارش سکه نیوز به نقل از یو تودی، قاضی سارا نتبورن با تأیید حکم قبلی خود، اظهار داشت که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) نیازی به ارائه مکاتبات شخصی کارمندان خود مانند ایمیل ها ندارد. در این حکم آمده است:
«SEC نیازی به ارائه ارتباطات غیررسمی درون آژانس مانند ایمیل ها ندارد و چنین ارتباطاتی نیازی به جستجو یا گزارش ندارند.»


آشنایی با ارز دیجیتال ریپل (XRP)


همانطور که توسط یو تودی گزارش شد، SEC به دنبال فرمانی بود که ریپل را از جستجو در دستگاه های شخصی کارمندان منع کند.

این نهاد رگولاتور در نامه 21 آوریل خود ادعا كرد كه ریپل خواستار ارتباطات تصادفی و غیرمرتبط است كه فراتر از دستور 6 آوریل دادگاه هستند و این شرکت را به آزار و اذیت متهم کرد. به ویژه، ریپل خواستار ارائه ایمیل های رییس سابق SEC جی کلیتون بوده است. این فرمان افزود:
«هیچ دلیلی وجود ندارد که باور کنیم کارمندان SEC از حسابهای ایمیل یا دستگاه های شخصی خود برای بیان تفسیرها یا دیدگاه های آژانس در مورد بیت کوین، اتر یا XRP در بازار استفاده کرده باشند.»

در همین حال، قاضی حکم داد که SEC باید اسناد رسمی و یادداشت های داخلی را که در آنها بیت کوین، اتریوم و XRP ذکر شده اند را ارائه دهد، و این یک عقبگرد قانونی برای این رگولاتور است.

آژانس همچنین باید ارتباطات خارجی خود را با همتایان خارجی و فعالان بازار ارائه دهد.

نتبورن هنوز درمورد اینکه آیا SEC می تواند به رگولاتور های خارجی درخواست های ایجاد تفاهم نامه ارسال کند یا خیر، تصمیم گیری نکرده است.

رشد 97 درصدی فروش XRP توسط ریپل در سه ماه اول 2021

بر اساس گزارش اخیرا منتشر شده، این ارائه دهنده دفتر کل توزیع شده، فروش XRP خود را 97 درصد نسبت به سه ماهه آخر 2020 افزایش داده است.

این شرکت مستقر در سانفرانسیسکو مجموعاً 150.34 میلیون دلار XRP در سه ماهه اول امسال فروخت. این افزایش را به تعامل عمیق تر با مشتریانی نسبت می دهد که از محصول ODL آن برای پرداخت های مرزی استفاده می کنند.

افزایش نهنگ های XRP

این گزارش اظهار داشت که سه ماهه اول سال جاری یک دوره جمع آوری XRP بوده است، و تعداد حساب های نهنگ ها که بین 1 تا 10 میلیون توکن را داشته اند، 6.3 درصد افزایش یافته است. این توسط قیمت توکن XRP منعکس شده است که طی مدت سه ماهه 154 درصد افزایش یافته است. طبق گزارش کوین جکو، در زمان نوشتن مقاله، XRP با 11 درصد کاهش به 1.53 دلار رسیده است.

کد خبر: 1400021704MGMCMF

مطالب مرتبط:

پایان رسمی همکاری ریپل و مانی گرام

ریپل به دنبال راه اندازی پلتفرم معاملاتی است

انتقالات خیره کننده XRP توسط ریپل و کوین بیس

ریپل اختلاف حقوقی خود را با یوتیوب حل و فصل کرد

ایجاد بلاک چین خصوصی ریپل برای ساخت CBDC

بیشتر بخوانید

SEC در برابر ریپل: مخالفت دادگاه با درخواست ریپل

کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) مجاز است از طریق درخواست ایجاد تفاهم نامه، به دریافت اسناد از صرافی های خارجی و شرکای تجاری...

SEC نماینده دارندگان XRP را به ترویج خشونت متهم کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، با انتشار یک یادداشت پاسخ قانونی دیگر، به مخالفت با دخالت دارندگان XRP در پرونده علیه...

SEC سخنان قاضی و نکات کلیدی را تحریف می کند

ریپل اخیرا در یک پاسخ کاملاً قاطع، یادداشتی را علیه درخواست SEC مبنی بر نادرست بودن دفاع «هشدار منصفانه» ریپل، منتشر کرد. این درخواست...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته