جمعه 10 فروردین 1403

ارتش XRP فریاد پیروزی سر می دهند

در آنچه یک پیروزی بزرگ در جامعه XRP به حساب می آید، از سوی قاضی آنالیسا تورس به وکیل دادگستری جان دیتون اجازه داده شده است که به نمایندگی از بخشی از دارندگان XRP برای مداخله در پرونده در حال انجام بین SEC و ریپل رسیدگی کند. در حکمی که چند ساعت پیش تصویب شد، قاضی تورس حکم داد که درخواست مذکور برای مداخله باید حداکثر تا 19 آوریل تنظیم شود، به دنبال آن هرگونه درخواست مخالفت و پاسخ نامه می تواند تا 3 مه تنظیم شود.

به گزارش سکه نیوز به نقل از امب کریپتو، در حالی که این پیشرفت خبر بزرگی برای دیتون و بسیاری از طرفداران XRP است، این یک ضربه بزرگ به SEC است، به خصوص از آنجا که این آژانس رگولاتوری قبلاً علیه چنین درخواست هایی برای مداخله مجاز توسط دادگاه واکنش نشان داده است. چند روز پیش، شاکی و متهمان پرونده فوق الذکر نامه ای به قاضی تورس ارسال کرده بودند، و طرفین بر سر این موضوع با یکدیگر مخالفت کردند.


ریپل چیست؟ همه نکات ریپل و XRP


در آن زمان، در حالی که ریپل اعلام كرده بودند كه این مداخلات باعث می شود موضوعاتی که توسط SEC به نادرستی اعلام شده اند، شفاف سازی شوند، كمسیون بورس و اوراق بهادار آمریكا ادعا كرد:
«اگر دادگاه به درخواست کنندگان اجازه دخالت دهد، منطقی است که به همه سرمایه گذاران و افراد علاقه مند در عموم با دیدگاه های متفاوت اجازه دهد در اقدامات اساسی مداخله کنند.»

SEC همچنین گفته بود كه چنین مداخله ای باعث ایجاد سیلی از ادعاها و سردرگمی بیجا می شود.

به همین ترتیب، دیتون ادعا کرد که «SEC به وضوح تلاش می کند تا من را بد جلوه دهد با این ادعا که انگیزه من برای مداخله برای سود جویی است.» به گفته وی، «پاسخ این سازمان گمراه کننده ترین نامه ای است که من تاکنون خوانده ام و به دادگاه ارسال شده است.»

توییت

ادعاهای SEC در پاسخ به نامه قبل از دادگاه توسط دیتون در 19 مارس اظهار گردید، نامه ای که ادعا می کرد منافع دارندگان XRP توسط هر دو طرف به اندازه کافی برجسته نمی شود زیرا دارندگان XRP نمی توانند به طور بی طرفانه به تلاش های ریپل اعتماد کنند.»

کد خبر: 1400011004MGMMMF

مطالب مرتبط:

پایان رسمی همکاری ریپل و مانی گرام

ریپل به دنبال راه اندازی پلتفرم معاملاتی است

انتقالات خیره کننده XRP توسط ریپل و کوین بیس

ریپل اختلاف حقوقی خود را با یوتیوب حل و فصل کرد

ایجاد بلاک چین خصوصی ریپل برای ساخت CBDC

بیشتر بخوانید

SEC در برابر ریپل: مخالفت دادگاه با درخواست ریپل

کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) مجاز است از طریق درخواست ایجاد تفاهم نامه، به دریافت اسناد از صرافی های خارجی و شرکای تجاری...

SEC نماینده دارندگان XRP را به ترویج خشونت متهم کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، با انتشار یک یادداشت پاسخ قانونی دیگر، به مخالفت با دخالت دارندگان XRP در پرونده علیه...

SEC سخنان قاضی و نکات کلیدی را تحریف می کند

ریپل اخیرا در یک پاسخ کاملاً قاطع، یادداشتی را علیه درخواست SEC مبنی بر نادرست بودن دفاع «هشدار منصفانه» ریپل، منتشر کرد. این درخواست...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته