شنبه 1 اردیبهشت 1403

قانونمندی ارزهای دیجیتال روی میز اجلاس G-7

تعداد زیادی از کشورهای عضو G-7 خواستار تصویب قوانین بیشتری برای رمزنگاری هستند.

قانونمندی دارایی های دیجیتال یکی از موضوعات داغ در سال 2020 بوده و همچنان داغ مانده است. جلسه اخیر G-7 به این نتیجه رسید که این بخش، نیاز مستمر به قانونمندی دارد.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، این گروه علاوه بر صحبت هایی در مورد شیوع کرونا و مسائل اقتصادی ، در مورد پاسخ های مداوم به چشم انداز در حال تکامل دارایی های رمزنگاری و سایر دارایی های دیجیتال و همچنین اقدامات مقامات ملی علیه استفاده خودی ها در راستای اهداف پلید و فعالیت های غیرقانونی این حوزه به بحث و گفت و گو نشستند؛ بیانیه عمومی وزارت خزانه داری ایالات متحده در روز دوشنبه چنین بود

“حمایت شدیدی از G7  به عمل می آید چرا که نیاز به قانونمندی ارزهای دیجیتال احساس می شود. وزرا و فرمانداران بر بیانیه مشترک G7 در مورد پرداخت دیجیتالی که در در ماه اکتبر صادر شد بار دیگر تأکید کردند”

نهادهای نظارتی در ماه های اخیر فعالیت خود را در بخش رمزنگاری افزایش داده اند. به ویژه وزارت دادگستری ایالات متحده تعداد زیادی از عناوین را بررسی کرده است. یکی از مهم ترین عناوین سال، شامل  DoJ است و کمیسیون معاملات آتی کالاها پس از رمزنگاری بومی اضافه می شود که برای مجوز امریکا از مبادله بیت مکس نشات می گیرد.

ارز دیجیتال فیسبوک(دیم) ؛ گرگی در لباس گوسفند

در این بیانیه آمده است که اعضای G-7 وصندوق بین المللی پول ، هیئت ثبات مالی و رهبران بانک جهانی  در این جلسه با سرپرستی وزیر خزانه داری ایالات متحده استیو مانوچین شرکت کردند. پس از این جلسه ، وزیر دارایی آلمان شدیدا در مورد دارایی فیس بوک لیبرا (یا همان دیم) ابراز نگرانی کرد و از آن به عنوان “گرگی در لباس گوسفند” یاد کرد.

استفاده از  کیف پول های شخصی رمزارز خارج از مبادلات قانونی برای کاربران ممنوع می شود؟

منوچین در اوایل روز دوشنبه با انتشار توئیتی در مورد این دیدار ، خاطرنشان کرد:جلسه امروز صبح  G7 را سازنده می دانیم. در مورد اقدامات موثر در مبارزه با کرونا ، استراتژی های دستیابی به بهبود قدرتمند  و رمزارزها بحث کرد.

قیمت رمزارزها طی چند ماه اخیر افزایش یافته و رمزنگاری را در کانون توجهات اصلی قرار داده است. شنیده ها حاکی از آن است که منوچین قصد دارد در چند هفته آینده قانون رمزنگاری مربوط به کیف پول های دارایی دیجیتال را حذف کند. تصور می شود بر اساس این مقررات ، استفاده از کیف پول های شخصی رمزارز خارج از مبادلات قانونی برای کاربران ممنوع شود.

 

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته