شنبه 8 اردیبهشت 1403

مرد ایرلندی به دنبال 210 میلیون پوند بیت کوین در زمین دفن زباله

یک مرد از شورای شهری در ایرلند خواسته اجازه حفاری در زمین دفن زباله را صادر کند تا بتواند 210 میلیون پوند بیت کوینش را بازیابی کند. او برای این کار پیشنهاد کمکی 50 میلیون پوندی به شورای شهر را ارائه کرده است.

به گزارش سکه نیوز ، به نقل از تلگراف، یک مرد ایرلندی به مقامات محلی شهر نیوکاسل پیشنهاد کرده در صورتی که به او اجازه دهند یک زمین تخلیه زباله را برای یافتن بیت کوین هایی به ارزش 210 میلیون پوند را جستجو کند، 50 میلیون پوند بودجه برای کمک اقتصادی برای شیوع ویروس کرونا ارائه کند، او در سال 2013 این بیت کوین را که در یک هارددرایو ذخیره بود، به اشتباه دور انداخت.

جیمز هاول 7500 واحد رمزارز را درهارد درایو لپ تاپش ذخیره کرده بود . اما پس از آنکه هاول به اشتباه روی لپ تاپ نوشیدنی ریخت، آن را در کشوی یک میز نگهداری کرد. او در سال 2013 طی عملیات پاکسازی اداری هارد درایور را دورانداخت و بیت کوین را فراموش کرد.

البته شورای شهر نیوپورت در جنوب ولز به طور مرتب درخواست هاول برای جستجوی زمین دفن زباله را رد کرده است.

هاول در این باره گفت: «در سال 2017 میلادی ارزش هارد درایو من حدود 125 پوند میلیون پوند بود. در آن زمان من پیشنهاد پرداخت 10 درصد از مبلغ را ارائه کردم و متاسفانه شورای شهر درخواست مرا رد کرد.»

اما از آن زمان تاکنون ارزش این رمزارز بسیار رشد کرده و اکنون هاول آماده است تا 25 درصد از ارزش بیت کوین ذخیره شده را به شورای شهر پرداخت کند.

این شورا اعلام کرده هرگونه حفاری را ممنوع کرده است. سخنگوی شورای شهر نیوکاسل در این باره گفت: «هزینه  حفاری زمین دفن زباله، ذخیره و بررسی زباله بدون تضمین یافتن بیت کوین به میلیون ها پوند می رسد.»

بیشتر بخوانید

هاوینگ (Halving) چیست؟

میزان تولید شبکه بیت کوین هر چهار سال یک بار طی یک رویداد ویژه به نام "Halving" نصف می شود. هاوینگ در لغت نیز...

آشنایی با ارز دیجیتال بیت کوین دایمند (BCD)

بیت کوین دایمند (BCD) یک هارد فورک از بیت کوین است. فورکی که در بلوک 495866 اتفاق می افتد، و تغییراتی از جمله الگوریتم...

آشنایی با ارز دیجیتال بیت کوین BEP2 (BTCB)

یک توکن با استاندارد BEP2 است که 100 درصد توسط بیت کوین (BTC) پشتیبانی می شود. آدرس های ذخیره برای هر کسی جهت حسابرسی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته